Entä jos et koskaan löydä ketään.

Anonyymi-ap

Kumppania koska olet vaan täällä palstalla joka viikonloput?
Kannattaisi lähtee tuonne tapahtumiin jotta tapaisi ihmisiä.

21

391

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tapahtumaan mennään porukalla. Jos yksin menee, yksin jää.
      Kiva sitten olla porukan keskellä yksin. Pitävät mua hyypiönä ja naiset nauraa.

• Anonyymi

❤️

• Anonyymi

Sitä mä vähän epäilen tai sitten kärsin palsta kirouksessa missä oon tuomittu iku sinkuks pienellä hetkellisellä hauskalla.

• Anonyymi

Se on kai tapaturma jota ei voi välttää jos ei ole ketään joka tykkää minusta- Ihan yleistä koska naisethan on todella nirsoja suomessa eikä ne halua mitään tavis miestä elämäänsä..

• Anonyymi

Yksi asia lohduttaa, runkkarin elämä on yhtä orgasmia.

• Anonyymi

Välttyy toksisilta suhteilta samalla kun ei lähde minnekään, vaan nauttii omasta seurasta.

• Anonyymi

Naiset kuitenkin pettää ja jättää lopulta.

• Anonyymi

Väärä asenne. Jos aloitat tapailusuhteen tuollaisella asenteella ja toinen joutuu koko ajan todistelemaan itseään, niin ei sitä kehää kukaan kauan jaksa.
        Nimimerkillä: kokemusta on.

• Anonyymi

Kumppani ... mitä sellasella tekee?

• Anonyymi

Olen kyllästynyt siihen ettei kukaan koskaan pyydä minnekään. Jos mua ei kukaan halua tavata niin oon sit suosiolla yksin. En enää jaksa olla ns. "tyrkyllä" 😥😥😧😧

• Anonyymi

Mie oon varmaanki tavannut ne kaikki kyllä. Senkin aistii nuamoista.

• Anonyymi

Lakkasin jo aikaa sitten etsimästä. Yksin on hyvä, eikä tule petetyksi tai jätetyksi, ja voi puuhastella ihan omia juttujaan.

• Anonyymi

Olen jo tavallaan itsekkin hyväksynyt sen että en varmaankaan koskaan löydä ketään ja välttyypähän ainakin monelta murheelta.

KilttiMies89

• Anonyymi

Olisi pitänyt löytää tänne 30v sitten, olisinpa monesta säästynyt 😝💬

• Anonyymi

Kyllähän sitä miettii kaikenlaista synkimpinä hetkinä. Ajattelen kuitenkin niin, että jos mulle on tarkoitettu vielä joku ihminen, niin hän tulee eteen, kun vähiten odotan. Eiköhän karma ole kostanut jo ihan tarpeeksi mennyttä.

• Anonyymi

Onkohan oikeasti olemassa karman laki? Joku edellinen elämä jossa on tehnyt paljon pahoja asioita. Sitten saa kärsiä niistä nykyisessä elämässä.

KilttiMies89

• Tästä palstasta on aika paljon hyötyäkin. Moneen asiaan oon saanu ratkaisuja ja ainakin olen pyrkinyt itekin ratkomaan muita ongelmia.

On tää ainakin tuhat kertaa hyödyllisempää kuin baarissa öriseminen. Että ketkä siitä tykkää, niin menkööt sinne, mä ainakin haluan syventyä asioihin syvällisemmin.

Mutta nyt sade on lopunnu ja aurinko alkaa paistaa, niin lähen ulos.

• Anonyymi

Kauhea krapula vaikka en ollut edes baarissa örisemässä mistähän mahtais johtua.

KilttiMies89

• Anonyymi

Olen käynyt tapahtumissa enkä sielläkään kohtaa ihmisiä. Luonteeni on sulkeutunut, sosiaalinen tarttumalonkeroni on hyvin hyvin lyhyt.

Todennäköisempää on että palstan kautta löydän vasteen koska täällä kirjoitetulla on kohtuullisen hyvä persistenssi verrattuna hektiseen todellisuuteen.

Todennäköisintä on että näinkään ei tapahdu joten ainoa järkevä panostus on nimenomaan siihen ettei löydä ketään, eli oman elämän elämiseen ja itsestään huolehtimiseen eikä siihen että koittaa edes teoriatasolla elää toisten kautta.

• Näh. Mulle tämä palsta täyttää niitä hetkiä, kun en keksi muutakaan, kuten esimerkiksi nyt, kun sataa. Joskus menee monta päivää, että en edes käy täällä ja joskus käyn tiheämpään. Mun verkot on kuitenkin muilla vesillä enkä etsi seuraa myöskään baarista, jossa käyn lähinnä harrastamassa.

• Anonyymi

Vain pitkät, komeat ja menestyneet alfamiehet saavat lähestyä naisia.

Tavallinen kiltti, kunnollinen ja hyvä mies ei kelpaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2191
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1440
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1406
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1255
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      968
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      168
      864
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      806
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      752
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      746
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      675
    Aihe