kirjoitukset voivat perustua oikeuden lainvoimaisiin päätöksiin, mutta kun ne koskevat saamelaisia niin kirjoitukset poistetaan. Tai kun kirjoitus koskee saamelaista tai kokonaisa saamelaisiporukkaa josta oikeuden päätökset jotka lainoimaisia niin miksi kirjoitukset silloinkin poistetaan. Suomessa pitäisi olla sananvapaus. Suomi on jo lähellä venäjän tai muun punikkivaltion tapoja.
miksi totuuden mukaiset kirjoitukset poistetaan
12
301
Vastaukset
- Anonyymi
Mites vaihtelun vuoksi vaikka joku muu porukka? Arabit, romanit, somalit, ahvenmaalaiset? Onhan nuita?
- Anonyymi
ymmärrän näin, että nuo mainitsemasi porukat ei vaikuta Inarin asukkaiden elämään eikä näitä ole näkynyt kuin valokuvissa , elokuvissa ja TV uutisissa. Eivätkä nämä porukat ole voineet liittyä Inarin kunnan asukkaiden elämiseen liittyviin asioihin. Mm. täällä asuvat saamelaiset rasistit ovat näkyvästi olleet esillä. Ja nuo muut kaukaiset porukat arabit, somalit ym. ovat kaukainen uhka suomalaiselle asukkaalle ja demokratialle Inarin kunnassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ymmärrän näin, että nuo mainitsemasi porukat ei vaikuta Inarin asukkaiden elämään eikä näitä ole näkynyt kuin valokuvissa , elokuvissa ja TV uutisissa. Eivätkä nämä porukat ole voineet liittyä Inarin kunnan asukkaiden elämiseen liittyviin asioihin. Mm. täällä asuvat saamelaiset rasistit ovat näkyvästi olleet esillä. Ja nuo muut kaukaiset porukat arabit, somalit ym. ovat kaukainen uhka suomalaiselle asukkaalle ja demokratialle Inarin kunnassa
Kävin kerran postiautolla ihan Rovaniemellä saakka. Näin mustan miehen ja järkytyin. Sen jälkeen olen pysynyt Ivalossa. Kittilään on yritetty houkutella, mutta en ole vielä lähtenyt.
- Anonyymi
joo tosi tapaus. Olen jostakin lukenut tai kuullut noiden saamelaismiesten nimet ja on ne ollut myös lehdessä mainittu. Tuo kielipesän rakennustyömaa ei edennyt. Tiettävästi edes alkuun, mutta alkukokous pidettiin ja kaksi toisilleen perhetuttua ja hyvää kaveria valittiin ja rahastonhoitajan palkka ym. asiat kirjattiin ja molemmat ottivat pestin, toinen valittiin rahastonhoitajaksi ja toinen valvojaksi koko hankkeelle. Ja perseelleen meni koko hanke kun rahat katosi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo tosi tapaus. Olen jostakin lukenut tai kuullut noiden saamelaismiesten nimet ja on ne ollut myös lehdessä mainittu. Tuo kielipesän rakennustyömaa ei edennyt. Tiettävästi edes alkuun, mutta alkukokous pidettiin ja kaksi toisilleen perhetuttua ja hyvää kaveria valittiin ja rahastonhoitajan palkka ym. asiat kirjattiin ja molemmat ottivat pestin, toinen valittiin rahastonhoitajaksi ja toinen valvojaksi koko hankkeelle. Ja perseelleen meni koko hanke kun rahat katosi
kun luet tilintarkasrajien moni sivuisen kertomksen niin siltä se selviää koko soppa
- Anonyymi
Panettelua
- Anonyymi
vakavaa asiaa ei kannata leimata penetteluksi Asiat paljastuu ja tulee ilmi kun lukee moni sivuisen tilintarkasajien kertomuksen ko. asasta, Tuon kertomuksen on tehnyt kaksi saamelaisnaista jotka on tähän tehtävään valittu ja eivät he ole omiaan tuon pöytäkirjaan kirjoitelleet vaan työ on tehty vastullisesti ja ohjeiden mukaisesti.
- Anonyymi
Cyfilis on aivoissa postajalla
- Anonyymi
Tutkinnat edelleen käynnissä ympäri Lappia älkää luulko että pääsette kuin poro veräjästä näistä jutuista jos omalla kohdalla,olisin todella huolissani.
- Anonyymi
onko alettu tutkimaan epäiltyjä rahojen katoamista, vai sitä, että joku uskaltaa kirjoittaa totuutta? kun rahat on kadonneet, kumpaa asiaa tarkoitat?
- Anonyymi
Tottahan rosvoja on niin saamelaisissa, suomalaisissa , romaneissa, somaleissa, jenkeissä jne. Tutkitaan ensin, sitten syytetään ja tuomitaan. Normi homma jos rötösten tielle ihminen lähtee.
- Anonyymi
ei saamelaisia ole viimeinen oikea saamelainen kuoli 1950 ,, kaikki muut nazien polkemia äpäriä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273523- 412359
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352188Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71947Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431542- 381399
- 1271262
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591210Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451165- 131149