Ludwig Håkansson on ihan eri tason pelaaja (Euroliiga) kuin EuroCup tason Maxhuni
Jantusen taso on Ranskan Liiga tasoa Maximissaan.
Nkamhoa on paljon heikompi ja huonompi sentteri kuin Simon Birgander.
Pelle Larsson on älyttömän paljon parempi pelaaja kuin Miro Little
Jonas Jerebko on saavuttanut enemmän NBA:ssa kuin Lauri Markkanen
Miikka Muurinen on yliarvostettu pelaaja ja Bobi Klintmankin on parempi ja tulee parempi pelaaja
Melwin Pantzar ihan eri tason pelaaja kuin Elias Valtonen ja voittanut pokaaleja ulkomailla
Mustapha Amzil on yliarvostettu pelaaja ja Maximissaan Latvian liigan tason pelaaja
Madsen on nykyään Korisliiga tason huippu sentteri
Samu Adler on yliarvostettu takapelaaja jolla ei tule riittämään Euroliigaan taikka EuroCuppiin
Andre Gustavson on huono puolustaja eurotasolla kun korisliigassa vaan ihan hyvä puolustaja
Severi Kaukiaisen Max potentiaali on olla Latvialais joukkueen 1 takapelaaja
Sasu Salin ei osaa enää heittää
Suomen koris joukkue ei pärjää edes Ruotsille
Anonyymi-ap
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Suomi tulee varmaan heittämään kolmosia samalla tavalla kuin 2022 Globenissa jossa ekalla jaksolla Suomi heitti n. 19 kolmosesta 1 sisään
- Anonyymi
Prosentti 5% eli mun mielestä ei hirveän hyvä
- Anonyymi
Ruotsillakin on enemmän NBA pelaajia löytyy lisäksi Håkansson Pantzar ja Birgander noiden 2 NBA pelaajan lisäksi ja kokenut Jerebko ja heikolta näyttää Suomella kun Markkanenkin pelaajana keskinkertainen tällä hetkellä ja Jerebkokin pärjää Markkasta vastaan samoin Muurinen ei saa tänä vuonna blokattua edes Pantzaria 1vs1 tilanteessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1538403- 664674
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404353Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233952Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353493Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423470Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383368- 483133
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422871- 492634