Holle lähtee ja uudet vaalit

Anonyymi-ap

Keskustan uusi kyky Holmström eli kotoisesti Holle häipyy Ranskaan. Kova menetys Keskustan ryhmälle. Ja uudet vaalit tulossa. Rajusti ääniä uusjakoon. Iivari ei pääse ehdolle. Vihreät rohmuaa YKY:n ääniä, ainakin puolet poies. Persujen porukka vetää ääniä. Saakuri sentään nyt on valoa tunnelin päässä. Keskustan täytyy löytää uusia ehdokkaita. Pumppuvoimavastustajien potti kuihtuu. Talvella on uudet päättäjät.

29

788

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ei tule uusia vaaleja, Iivarin ehdokkuudesta tehty valitus on hyvin heikko

• Anonyymi

Sirpa Iivarin valitus ei tee uusia vaaleja. Keskusvaalilautakunnan hylkäämä Sirpa Ollilan valitus jonka oikeus hyväksyy tuo uudet vaalit. Molemmat Sirpat on ehdolla uusintavaaleissa.

• Anonyymi

Keskusta nappaa voiton. Ihmiset on nähty ettei YKY ole yhtään mitään. Palataan Kemijärvellä päiväjärjestykseen.

• Anonyymi

Iivarin valitus muka kaataa vaalit. Höpö höpö. Se on vaalikelvoton. Sirpuli Iivarin vaalikunta on Siikalatva. Kempan äänet jää ryhmälle. Uusia kasvoja nousee YKY:stä. Lukekaa esityslista.

• Anonyymi

Eiköhän Sirpa Iivarin vaalikelpoisuus ole tutkittu jo ennen vaaleja. Toiveajattelua hänen hylkäämisensä. Jos jostakin syystä vaalit uusitaan molempien Sirpojen äänimäärät nousevat, yleensä ihmiset näpäyttävät näitä valittajia.

Kepu hylkäsi Vihreiden ehdokkaan, siitä olisi hyvä rankaista kepua joka on itse aina ollut se esimerkillinen ketkuilija.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän Sirpa Iivarin vaalikelpoisuus ole tutkittu jo ennen vaaleja. Toiveajattelua hänen hylkäämisensä. Jos jostakin syystä vaalit uusitaan molempien Sirpojen äänimäärät nousevat, yleensä ihmiset näpäyttävät näitä valittajia.

Kepu hylkäsi Vihreiden ehdokkaan, siitä olisi hyvä rankaista kepua joka on itse aina ollut se esimerkillinen ketkuilija.

Kemijärvi on kummallinen kunta. Siikalatvan asukas valtuuston puheenjohtaja. Kunnanjohtaja hoitaa äitiä että rouva saa pilipalipolitikoida.

• Anonyymi

Mie oon muualta. Kuka nousee ja mikä on YKY.

• Anonyymi

Hienoa että saadaan Jaakontorille tapahtumia kun poliitikot paasaa ja on lämmintä. Kannatan

• Anonyymi

Komia tori. Ympärillä röttelöitä. Oi Kemijärvi helmi kirkas Lapissa. Siellä on hyvä järjestää vaaliskabat.

• Anonyymi

Molemmilla Sirpoilla jättiäänimäärä. Vihreät rytinällä Kemijärven valtuustoon kirjoittaa Koillis-Lappi.

• Anonyymi

Mikä on vaalilautakunnan pj. Moilasen näkökanta että jos tulee uudet vaalit, maksaako hän vai kuka uusien vaalien kulut?

• Anonyymi

Eikai Moilanen sitä päättänyt. Typerää. Se oli lautakunnan päätös. Sitä kutsutaan demokratiaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikai Moilanen sitä päättänyt. Typerää. Se oli lautakunnan päätös. Sitä kutsutaan demokratiaksi.

Eiköhän nämä vaalilautakunnatkin ole poliittisin perustein valittu, ja voimasuhteet sen mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äänestyksen jälkeen, niin on kai siinä vastuu jokaisella? Vaalien uusiminen olisi tosi vakava juttu. Ei kylläkään se Iivaria koskeva valitus tee vaaleja uusiksi, se on aivan onneton valitus ja huonosti laadittu. Se Ollilan valitus on puolestaan vakavampi juttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äänestyksen jälkeen, niin on kai siinä vastuu jokaisella? Vaalien uusiminen olisi tosi vakava juttu. Ei kylläkään se Iivaria koskeva valitus tee vaaleja uusiksi, se on aivan onneton valitus ja huonosti laadittu. Se Ollilan valitus on puolestaan vakavampi juttu.

Iivari kaatuu. Se on selvä. Luin Keskusvaalilautakunnan pöytäkirjan. Ihan selvä juttu. Kho 2009 / 59.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Iivari kaatuu. Se on selvä. Luin Keskusvaalilautakunnan pöytäkirjan. Ihan selvä juttu. Kho 2009 / 59.

Joo luettu kho. Valittu valtuutettu hylättiin koska vaimo ja perhe asui Turussa. Tärkeä hylkäämisen peruste, kunnallispolitiikka ei ollu peruste Rovaniemellä asumiselle. Asua saa mutta ei ollut vaalikelpoinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo luettu kho. Valittu valtuutettu hylättiin koska vaimo ja perhe asui Turussa. Tärkeä hylkäämisen peruste, kunnallispolitiikka ei ollu peruste Rovaniemellä asumiselle. Asua saa mutta ei ollut vaalikelpoinen.

Lyhyt on Sirpan poliittinen ura.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lyhyt on Sirpan poliittinen ura.

Minulla jännittää miten Sirpan kanssa käy. Meillä on äitin kanssa veikka.

• Anonyymi

Keskusvaalilautakunnassa kolme kepulaista äänestivät Ollilan vaalikelvottomaksi. Sieltä ne maksajat löytyy.

• Anonyymi

Paskat maksa, kansalla kepu kaiken aina maksattanut ja tulee maksattamaan omat ketkuilut.

• Anonyymi

• Anonyymi

Ihme porukka Kempassa, ääniä annetaan ulkopaikkakunnista tulleille ja odotetaan heidän olevan messiaita jotka kylän pelastaa.

• Anonyymi

Kuusamolaisia ei pitäs äänestää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuusamolaisia ei pitäs äänestää

Minä veikkaan että Sirpa lähtee ja Sirpa pääsee. Vihreät nokittaa persut. Satanen veikkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä veikkaan että Sirpa lähtee ja Sirpa pääsee. Vihreät nokittaa persut. Satanen veikkaa.

Eipä tule ikävä.

• Anonyymi

Siirrot Eurooppaan tiedossa jo talvella ennen vaaleja. Holle kävi keräämässä äänet Hessun ryhmälle ja siirtyy nyt aitioon. Olisiko lievästi sanottuna äänestäjien naruttamista? Kepu osaa.

• Anonyymi

Hyvin saivat tollot narutettua.

• Anonyymi

Kuka tulee tilalle?

• Anonyymi

Mitä Holle Ransakassa tekee? Trés bien charmant!
      En saa mitenkään kääntymään akuuttia aksenttia graviksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      198
      6908
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2036
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1688
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1390
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1238
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1098
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1074
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      996
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      954
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      929
    Aihe