Keskustan uusi kyky Holmström eli kotoisesti Holle häipyy Ranskaan. Kova menetys Keskustan ryhmälle. Ja uudet vaalit tulossa. Rajusti ääniä uusjakoon. Iivari ei pääse ehdolle. Vihreät rohmuaa YKY:n ääniä, ainakin puolet poies. Persujen porukka vetää ääniä. Saakuri sentään nyt on valoa tunnelin päässä. Keskustan täytyy löytää uusia ehdokkaita. Pumppuvoimavastustajien potti kuihtuu. Talvella on uudet päättäjät.
Holle lähtee ja uudet vaalit
29
788
Vastaukset
- Anonyymi
ei tule uusia vaaleja, Iivarin ehdokkuudesta tehty valitus on hyvin heikko
- Anonyymi
Sirpa Iivarin valitus ei tee uusia vaaleja. Keskusvaalilautakunnan hylkäämä Sirpa Ollilan valitus jonka oikeus hyväksyy tuo uudet vaalit. Molemmat Sirpat on ehdolla uusintavaaleissa.
- Anonyymi
Keskusta nappaa voiton. Ihmiset on nähty ettei YKY ole yhtään mitään. Palataan Kemijärvellä päiväjärjestykseen.
- Anonyymi
Iivarin valitus muka kaataa vaalit. Höpö höpö. Se on vaalikelvoton. Sirpuli Iivarin vaalikunta on Siikalatva. Kempan äänet jää ryhmälle. Uusia kasvoja nousee YKY:stä. Lukekaa esityslista.
- Anonyymi
Eiköhän Sirpa Iivarin vaalikelpoisuus ole tutkittu jo ennen vaaleja. Toiveajattelua hänen hylkäämisensä. Jos jostakin syystä vaalit uusitaan molempien Sirpojen äänimäärät nousevat, yleensä ihmiset näpäyttävät näitä valittajia.
Kepu hylkäsi Vihreiden ehdokkaan, siitä olisi hyvä rankaista kepua joka on itse aina ollut se esimerkillinen ketkuilija. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän Sirpa Iivarin vaalikelpoisuus ole tutkittu jo ennen vaaleja. Toiveajattelua hänen hylkäämisensä. Jos jostakin syystä vaalit uusitaan molempien Sirpojen äänimäärät nousevat, yleensä ihmiset näpäyttävät näitä valittajia.
Kepu hylkäsi Vihreiden ehdokkaan, siitä olisi hyvä rankaista kepua joka on itse aina ollut se esimerkillinen ketkuilija.Kemijärvi on kummallinen kunta. Siikalatvan asukas valtuuston puheenjohtaja. Kunnanjohtaja hoitaa äitiä että rouva saa pilipalipolitikoida.
- Anonyymi
Mie oon muualta. Kuka nousee ja mikä on YKY.
- Anonyymi
Hienoa että saadaan Jaakontorille tapahtumia kun poliitikot paasaa ja on lämmintä. Kannatan
- Anonyymi
Komia tori. Ympärillä röttelöitä. Oi Kemijärvi helmi kirkas Lapissa. Siellä on hyvä järjestää vaaliskabat.
- Anonyymi
Molemmilla Sirpoilla jättiäänimäärä. Vihreät rytinällä Kemijärven valtuustoon kirjoittaa Koillis-Lappi.
- Anonyymi
Mikä on vaalilautakunnan pj. Moilasen näkökanta että jos tulee uudet vaalit, maksaako hän vai kuka uusien vaalien kulut?
- Anonyymi
Eikai Moilanen sitä päättänyt. Typerää. Se oli lautakunnan päätös. Sitä kutsutaan demokratiaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikai Moilanen sitä päättänyt. Typerää. Se oli lautakunnan päätös. Sitä kutsutaan demokratiaksi.
Eiköhän nämä vaalilautakunnatkin ole poliittisin perustein valittu, ja voimasuhteet sen mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äänestyksen jälkeen, niin on kai siinä vastuu jokaisella? Vaalien uusiminen olisi tosi vakava juttu. Ei kylläkään se Iivaria koskeva valitus tee vaaleja uusiksi, se on aivan onneton valitus ja huonosti laadittu. Se Ollilan valitus on puolestaan vakavampi juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äänestyksen jälkeen, niin on kai siinä vastuu jokaisella? Vaalien uusiminen olisi tosi vakava juttu. Ei kylläkään se Iivaria koskeva valitus tee vaaleja uusiksi, se on aivan onneton valitus ja huonosti laadittu. Se Ollilan valitus on puolestaan vakavampi juttu.
Iivari kaatuu. Se on selvä. Luin Keskusvaalilautakunnan pöytäkirjan. Ihan selvä juttu. Kho 2009 / 59.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iivari kaatuu. Se on selvä. Luin Keskusvaalilautakunnan pöytäkirjan. Ihan selvä juttu. Kho 2009 / 59.
Joo luettu kho. Valittu valtuutettu hylättiin koska vaimo ja perhe asui Turussa. Tärkeä hylkäämisen peruste, kunnallispolitiikka ei ollu peruste Rovaniemellä asumiselle. Asua saa mutta ei ollut vaalikelpoinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo luettu kho. Valittu valtuutettu hylättiin koska vaimo ja perhe asui Turussa. Tärkeä hylkäämisen peruste, kunnallispolitiikka ei ollu peruste Rovaniemellä asumiselle. Asua saa mutta ei ollut vaalikelpoinen.
Lyhyt on Sirpan poliittinen ura.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lyhyt on Sirpan poliittinen ura.
Minulla jännittää miten Sirpan kanssa käy. Meillä on äitin kanssa veikka.
- Anonyymi
Keskusvaalilautakunnassa kolme kepulaista äänestivät Ollilan vaalikelvottomaksi. Sieltä ne maksajat löytyy.
- Anonyymi
Paskat maksa, kansalla kepu kaiken aina maksattanut ja tulee maksattamaan omat ketkuilut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paskat maksa, kansalla kepu kaiken aina maksattanut ja tulee maksattamaan omat ketkuilut.
Holleko lähtee?
Ranskaan?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18978927/ruokamo-itkee-tappiota-pumppuvoimala-vastustuskykya#comment-136167692
- Anonyymi
Ihme porukka Kempassa, ääniä annetaan ulkopaikkakunnista tulleille ja odotetaan heidän olevan messiaita jotka kylän pelastaa.
- Anonyymi
Kuusamolaisia ei pitäs äänestää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuusamolaisia ei pitäs äänestää
Minä veikkaan että Sirpa lähtee ja Sirpa pääsee. Vihreät nokittaa persut. Satanen veikkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä veikkaan että Sirpa lähtee ja Sirpa pääsee. Vihreät nokittaa persut. Satanen veikkaa.
Eipä tule ikävä.
- Anonyymi
Siirrot Eurooppaan tiedossa jo talvella ennen vaaleja. Holle kävi keräämässä äänet Hessun ryhmälle ja siirtyy nyt aitioon. Olisiko lievästi sanottuna äänestäjien naruttamista? Kepu osaa.
- Anonyymi
Hyvin saivat tollot narutettua.
- Anonyymi
Kuka tulee tilalle?
- Anonyymi
Mitä Holle Ransakassa tekee? Trés bien charmant!
En saa mitenkään kääntymään akuuttia aksenttia graviksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986908- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551238Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251954- 41929