Sinkut - vakavasti etsiville

Vuosien kokemuksella voin todeta ettei nettideittailusta ole muuta kuin ajan haaskausta skammerien sekamelskassa - painajainen.
En myöskään (eikä tulisi) koskaan maksaisi mistään nettisivuston käytöstä.
Maksuttomat deittisivustot on harvassa - erittäin harvassa.
Vaihtoehtoja on kaksi: IRL tai URL, joko oikeassa elämässä tai netissä.
Olen täysterve sporttinen mies, en juo enkä polta, tennistä ja pyöräilyä harrastan ja mielestäni ainakin terveen näköinen.
Tiedämme, että nykyään on rima erittäin korkealla koskien ulkonäköä, johtuen aivan sairaasta so-me:sta. Mutta uskon, että löytyy miehiä ja naisia jotka eivät priorisoi ulkonäköä vaan synkkaaminen, samat ideologiat ja elämänkatsomus ja toivottavasti myös joitakin samoja intressejä. Nämähän ovat peruspilareita onnistuneeseen suhteeseen, ei raha, ei seksi, ei materialismi.
Kysynkin: mitä suosituksia muilla sinkuilla täällä on löytääkseen partnerin ikäluokkaa 20+ (n. 25-50 kuitenkin aikuista)?
Kaikki suomalaiset nettisivustot (deitti, treffit24,pancake jne) käyty läpi, neihän ovat kuolleita - tai täynnä skammereita.
Toivottavasti kaikilla oli erinomainen ja nautittava Juhannus vaikka yksin vietettiin! : )

29

343

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onks ne niitä samoja laitteita kun on kaupankassoilla insinöörit eikö ymmärrä paras iskupaika? Suomen koulutuspolitiikkaa ihmetellä tippuvaa syntyvyyttä ollenkaan. Sit toiset blokataan heti vastaanotollakin.
      Cockblokkereita koko maa. Teillä menee ihan liiallisuuksiin tää homma.

• Anonyymi

Vai mikä se oli se kallioluoto mitä poliisikin ihmetteli kun poliisit ei pyöri siellä ollenkaan huumeparoneita häirihtemässä niin samanlainen iso-roban linjaan. Mun mielestä olisi reilua edes verottaa tai ainakin yrittää kitkeä mut eihän sitä tehdä jos seiskalta kysyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai mikä se oli se kallioluoto mitä poliisikin ihmetteli kun poliisit ei pyöri siellä ollenkaan huumeparoneita häirihtemässä niin samanlainen iso-roban linjaan. Mun mielestä olisi reilua edes verottaa tai ainakin yrittää kitkeä mut eihän sitä tehdä jos seiskalta kysyy.

Donitsista lähti sokeritkin menemään kasarmilla. Siinä vaiheessa jo ihmetellä edes. Kaupasta saa tietty halvalla mutta kilohinta pikkuhiljaa nousee jos ite sokeroi niinkuin kaikki sugardaddytkin jo tietää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Donitsista lähti sokeritkin menemään kasarmilla. Siinä vaiheessa jo ihmetellä edes. Kaupasta saa tietty halvalla mutta kilohinta pikkuhiljaa nousee jos ite sokeroi niinkuin kaikki sugardaddytkin jo tietää.

Ei mitään pitäkää naiset kuivana ja mieli virkeänä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mitään pitäkää naiset kuivana ja mieli virkeänä.

Ihmetellä täytyy miksi rotat hyppii laivasta ku Vaasa-laiva ja Ilamirenkin nostettu telille. Lottovoitto kouluttautua Brysseliin. On joo tienattu sillä ihan selvästi... tais osua wincapitakin kohilleen holdingejakaan enää näy missään.

• Anonyymi

Itse en ainakaan ole löytänyt kumppania koskaan, vaikka harrastin kestävyysurheilua ja salibandya ja vatsalihaspunnerruksia meni 10 000 ja molemmilla käsillä 200 yhden käden etunojaa ja olen pitkä ja nuorempana olin ihan hyvännäköinenkin... Olen myöskin ollut kiltti ja rakastava naisia kohtaan ja olen älykäs.

Sekä netissä, että irlissä naisia on aina saaneet parhaiten päihdeongelmaiset paskat. Niin sanotut panomiehet. Tämmöisten perään on kaikki naiset suorastaan kirkuneet.
      Mielestäni naisilla puuttuu tunne-elämästä joku kyky välittää ja he lähinnä saalistavat kumppanikseen sitä täydellisintä psykopaattia...

harmaasusi

• Anonyymi

Eikös sulla pitänyt olla jo joku nainen?
        Nyt taas tuollaista katkeroitunutta tekstiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sen minäkin ymmärsin, että hän on jo suhteessa!

• Anonyymi

Ookko sä sama ku mustasusi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ookko sä sama ku mustasusi?

En ole mustasusi, mut otin tavan vuoksi harmaasusi -allekirjoituksen, kun täällä liikkui muitakin susia ja elikkoja... Harmaasusi -nimitystähän käytettiin Saksan U-venemiehistä.

harmasusi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole varma, onko naista... saa nyt nähdä... Olen varmaan kyllä kroonisesti katkeroitunut, kun samaa skeidaa joutui katselemaan 25 vuotta. Aina vaan nähnyt sen, kuinka kaikki naiset kerääntyy jollekin yhdelle sarjapuukottajalle.

Täällähän yksi raiskasi useammankin naisen ja esiintyi jonain naistenmiehenä ja satun tietämään, että enemmistö muijista täällä on hänen sängyssään käynyt...

harmaasusi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En ole mustasusi, mut otin tavan vuoksi harmaasusi -allekirjoituksen, kun täällä liikkui muitakin susia ja elikkoja... Harmaasusi -nimitystähän käytettiin Saksan U-venemiehistä.

harmasusi

Mustasusi ei ole vähään aikaan kirjoitellut. Ei varmaan ole lukenutkaan.

• Anonyymi

Minä olen...minä saan 200...minä juoksen...minä harrastan..minäminäminäminä!!!

Miten tohon nyt mikään kumppani mahtuisi?!

Kun katse on noin tiukasti karsastunyt omaan napaan ja vain itsensä huolimiseen ja kehittämiseen, ei siinä vaan yksinkertaisesti ole tilaa kellekään muulle.

Kukaan ei voi valmistaa itseään toiselle jos ei ole kykyä jakaa, sopeutua, joustaa. Vaikka olisit kuinka oikeassa, että sun pitää nyt päästä salille, lenkille, säbään, linjoille, kalaan, kentille...jne. Haisee jo kilsan päähän, tännekin asti että loppupeleissä tärkein huolehdittava olet sinä ja sun napas.
      Ne juopot ja retkut kun ei siitä niin hirveesti välitä, niille ei ole mitään väliä miten arkea jaetaan tai jankkaa mikä oli sijoitus juomakilpailussa. Osa kunnostautuu, osa ei. Ovat joustavia, jakavat omastaan ja ottavat kaikki tulijat pöytään. Yleensä toimivat vastavuoroisesti ja ottavat toiset huomioon. Rähinä alkaa yleensä siinä vaiheessa kun viina saa juopon käyttäytymään kuin tämä eräs kirjoittelija. Vaativa, omaa mielipidettään ainoana oikeana pitävä, syyttelevä, pullisteleva, saavutuksillaan leuhkiva, muita nokanvarttaan pitkin katsoen valikoi ja luokittelee ihmiset.

Mikään sovellus maailmassa ei korjaa ihmisyyden puutteita, ehkä hieman tasaa heikkouksia mutta pitkällä aikavälillä sekään ei auta. Opi tunnistamaan omia huonoja piirteitä, nöyrry ja usko jos joku sanoo että sussa on x tai y asia pielessä. Jos joku uskoo olevansa sun niin luotettu että usakaltaa mainita viat, ole kiitollinen.

Ja missä ne naiset on? Kansalaisopiston kielikurssilla, baletissa, kokkikerhossa, puutarhoilla, party lite kutsuilla, joogassa..ym. Jos sulla on munaa lähtä noihin, voit kokea ihan uudenlaisia kohtaamisia. Homon leima on taattu, vaan sit sulla on ässä hihas!

• Mennään puutyökerhoon tai kurssille mieluummin. Sotkusta hommaa tollanen kokkaus. Kieliä tietenkin vois esim. Saksaa alkeista tai ruotsin keskustelu.

• Anonyymi

Juuh, ajan haaskausta vaikka kontakteja syntyisikin ja naiset ovat kovin hyvin tietoisia siitä että tarjontaa on...käytös sen mukaista.

• Anonyymi

Pitäisi järjestää kinaamiskursseja.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Tjaa, motivaatiota riitti ehkä viitisen kertaa, seuraavat pari kolme meni väkisin kiinnostumalla, nyt vaivaa pahanlainen motivaation puute, ei kerta kaikkiaan pysty kiinnostumaan,

Jos tietäisin että joutuisin treffaamaan tuon sata kertaa niin tekisin itsestäni eunukin vapaaehtoisesti 😂 totta vieköön

• Anonyymi

Isäni neuvoi, että menisin lavatansseihin. Kertoi, että siellä on paljon hiljaisia naisia.

• Anonyymi

Eikö se ole selvää että jos vastassa on koko maailman miehet niin ehkäpä siinä yksi OK ukko ei yksinkertaisesti voi pärjätä?

Naiset saavat vapaasti valita jahdata mielihalujaan tai poistaa kelpoisiakin miehiä listaltaan koska varmaankin kokevat että heillä on valinnanvaraa (niistä jotka tyrkyttävät itseään seuraksi). Tällöin naiset omaksuvat kuluttajan roolin ja heiltä katoaa samalla tahto tutustua miehiin oikeasti, samoin se "mitä on kohtuullista pyytää (ja onnistua saamaan)" on varmasti monelta deitti-naiselta kateissa.

Kun nämä kaksi ilmiötä yhdistää niin saamme sellasia naisia jotka eivät anna tavalliselle hyvälle miehelle minkäänlaista intoa tutustua tai koittaa tehdä itseään tykö; olisi kilpailtava huomitaloudessa jossa suuri osa miehistä valehtelee tai liioittelee ja samalla olisi jaksettava kiinnostua naisesta joka on asettunut henkisesti palveltavan rooliin viimeistään alitajuisesti.

Nettideittisysteemit pilaavat luonnollisen tutustumismekanismin jossa ihmiset kiinnostuvat rajallisesta määrästä mahdollisia kumppaneita - nettideitit tarjovaat kirjaimellisesti rajattoman määrän mahdollisuuksia, siksi on helppoa "vain jatkaa selaamista" ja aliarvostaa sitä ihan hyvää tyyppiä joka kuitenkaan ei vastaa aivan välittömään romanttis-seksuaaliseen näkemykseen.

Miesten ei kannata pelata tätä peliä, ei lainkaan, ei osallistua - vaan poistua. Mitä kärjistetymmäksi ja ongelmaisemmaksi saamme nettideittien miesvalikoiman sitä enemmän "oikean elämän miehet" saavat arvoa. Jos olet hyvä mies, poistu nettideiteistä kokonaan, pysyvästi, lopullisesti.

• Anonyymi

Olet aivan oikeassa.

• Anonyymi

Jos aidon oikeasti kumppania etsit,niin etsi epäitsekkäästi. Älä arvota/arvostele ja ylenkatso. On vaikea löytää helmiä ,siten. Todelliset timantit ei somessa kukkoile. Tsemppiä.🤷‍♀️

• Anonyymi

Juu ei helmiä äidin pikku porsaille 😁. Hakumekanismi netissä on vain sentyyppinen että se suorastaan pakottaa itsekkääksi ja se valitettavasti näkyy puolin sun toisin. Tuloksissakin.

Sitä mieltä olen ollut jo pitkän aikaa että kaupan kassajonossakin tärppää todennäköisemmin kuin suuressa ja mahtavassa somessa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu ei helmiä äidin pikku porsaille 😁. Hakumekanismi netissä on vain sentyyppinen että se suorastaan pakottaa itsekkääksi ja se valitettavasti näkyy puolin sun toisin. Tuloksissakin.

Sitä mieltä olen ollut jo pitkän aikaa että kaupan kassajonossakin tärppää todennäköisemmin kuin suuressa ja mahtavassa somessa

Se on juurikin näin. Törmäillään.😊🤷‍♀️

• Anonyymi

En suosittele tätä kyllä lainkaan. Kyllä jokaisen on syytä olla terveellä tavalla itsekäs ja minä ainakin odotan tätä kumppaniltani myös ihan oikeasti. Se terve itsekkyys tarkoittaa ettet ala aivan kenen tahansa - vaan pitäydyt sellaisissa suhteissa jotka koet arvokkaaksi. Se tarkoittaa sitä että pidät itsestäsi huolta.

Tyhjän tynnyrin takominen huomiota saadakseen on eri asia. Samoin kuin on se että toimii tuhoavasti oman etunsa suhteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En suosittele tätä kyllä lainkaan. Kyllä jokaisen on syytä olla terveellä tavalla itsekäs ja minä ainakin odotan tätä kumppaniltani myös ihan oikeasti. Se terve itsekkyys tarkoittaa ettet ala aivan kenen tahansa - vaan pitäydyt sellaisissa suhteissa jotka koet arvokkaaksi. Se tarkoittaa sitä että pidät itsestäsi huolta.

Tyhjän tynnyrin takominen huomiota saadakseen on eri asia. Samoin kuin on se että toimii tuhoavasti oman etunsa suhteen.

No tässä tapauksessa ei ole tosiaankaan pelkoa että kuka tahansa kelpaisi, ruususellamme on todellakin piikit ja ne on kanssa käytössä 😂.
        -sivusta

• Anonyymi

Sääresi on kaikkea muuta kuin flirttailevat. Sorry.👎🤷‍♀️

• Anonyymi

Tietäänkö kukaan mitä eliittideittipalstalla kuukausi maksaa? Yritin katsoa kaikki mahdolliset tiedot vaan ei missään ollut. Ennenkä pääsee katsomaan, pitää jo antaa itsestään vaikka mitä tietoja. Keljua.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      121
      2266
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      424
      2153
    3. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      97
      1176
    4. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      13
      968
    5. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      34
      790
    6. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      44
      784
    7. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      109
      766
    8. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      15
      754
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      166
      706
    10. Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan

Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti
      Työn hakeminen
      32
      679
    Aihe