Onko mahdollista omata poikkeuksellisen kova anaerobinen aineenvaihdunta niin että Cooperissa menee 3000m, vaikka peruslenkkivauhti on 8min/km köpöttelyä? Vai onko Cooper aina aerobinen matka?
Poikkeuksellisen kova anaerobinen aineenvaihdunta
11
126
Vastaukset
- Anonyymi
Kivunsiedosta kiinni. Kovapäinen kaveri saattaa juosta vielä 3sen ihan näytönhalusta.
- AnonyymiUUSI
cooper on takuulla matka, jossa kivunsietokyky vie pitkälle ja lisäksi kokemus auttaa. Jos on juossut usean cooperin, tietää millaista kipua kestää sen 12 min.
- Anonyymi
Monet maajoukkuetason hiihtäjät juoksevat 3000m testijuoksussa vähän alle 9 minuuttiin mutta kympillä menee noin 35 minuuttia juurikin tuon kovan anaerobisen aineenvaihdunnan takia koska kymppihän on ihan puhdas kestävyysmatka.
- AnonyymiUUSI
Näin minäkin ajattelen. Kova happotykki jaksaa lyhyen matkan, mutta pitkällä tulee noutaja.
- AnonyymiUUSI
Ainakin Markus Vuorelalla oli 3000m testitulos 8.57 ja kymppi oli himpun verran alle 35 minuuttia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin Markus Vuorelalla oli 3000m testitulos 8.57 ja kymppi oli himpun verran alle 35 minuuttia.
Late ja Make fillaroivat Giroa katsomaan. Se vaatii kestävyyttä.
- AnonyymiUUSI
jos kähövauhti ei kerro kunnosta mittää. Aki nummela esim voi kähötä 8 min,km ja halutessaan juoksee kovaa.
- AnonyymiUUSI
No kovaa ja kovaa,miten sen nyt ottaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No kovaa ja kovaa,miten sen nyt ottaa.
Vantaalaiseksi keski-ikäiseksi perheelliseksi isukiksi menee kovaa.
- AnonyymiUUSI
Metabolian seuraus on uloste
- AnonyymiUUSI
97% kuntoilijoista juoksee pk:t liika kovaa. Sinä osaat juosta hitaasti, ja kunto kiittää 3000m Cooperilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456852
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505836- 1214998
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.444577Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?543976- 643130
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.553070Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m252642- 422330
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢162273