Mulla on vielä yksi pahe, mutta se on hallinnassa

🤔📚👓 Nimittäin välttelen lukemista, kun en pysty lopettamaan ennenkuin kirja on ahmittu loppuun. Maalle varustauduin kuitenkin sadepäivien varalle kolmella halpispokkarilla ja kahdella risikkolehdellä. Kuvittelin, että pystyn lukemaan kirjat juonen takia, jos ne vaikka ovat huonosti kirjoitettu. Olivathan ne kahden euron kirjoja prismasta. Loppujen lopuksi sain yhden niistä vaivalla luettua loppuun, vaikka siinäkin oli paljon sellaista mistä en pitänyt.

Yksi kirja jäi kesken, kun siinä elettiin nykyhetkessä ja sata vuotta sitten tapahtuneessa. Ne olisin vielä kestänyt, mutta kun siihen tuli vielä mukaan aave, joka seurasi nykyihmisten elämää ja muisteli sekin menneisyyttä. Toinen kesken jäänyt kirja sisälsi liikaa väkivaltaa ja ihmisiä kuoli ja sitten ei olleetkaan kuolleet. Siinä ei ollut mitään dekkarimaista. Ristikkolehdet ovat jo täynnä ja ostin eilen lisää.

5

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä myös tykkään lukea,sain joululahjaksi kirjoja.

• Anonyymi

Lukeminen on hyvä harrastus. Äänikirjoja en voisi kuunnella, kun ääneen lukeminen kestää kauemmin kuin lukeminen. Tosin Tove Janssonin Muumipapan urotyöt Lasse Pöystin lukemana oli sellainen kirja, jota itsekin tykkäsin kuunnella pitkillä automatkoilla kun sitä jälkeläiselle soitettiin.

• Anonyymi kirjoitti:

Lukeminen on hyvä harrastus. Äänikirjoja en voisi kuunnella, kun ääneen lukeminen kestää kauemmin kuin lukeminen. Tosin Tove Janssonin Muumipapan urotyöt Lasse Pöystin lukemana oli sellainen kirja, jota itsekin tykkäsin kuunnella pitkillä automatkoilla kun sitä jälkeläiselle soitettiin.

Taas se kirjautuminen hävisi johonkin sillä kohtaa kun ties kuinka monetta kertaa kysyttiin evästeistä. Tää oli siis multa.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Taas se kirjautuminen hävisi johonkin sillä kohtaa kun ties kuinka monetta kertaa kysyttiin evästeistä. Tää oli siis multa.

Hyvää yötä juuri sinulle.🤓

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvää yötä juuri sinulle.🤓

Hyvää huomenta. Satelee taas. Vaikka valitankin sateesta, niin salaa olen mielissäni Suomen kesäsäästä. Viime kesänä oli liian kuumaa.🥵

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      37
      2726
    2. Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?

Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.
      Ikävä
      89
      1174
    3. Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia

Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.
      Maailman menoa
      127
      979
    4. Oliko mies vetäytyminen

Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.
      Ikävä
      60
      950
    5. Mitä söitte Hänen kanssaan yhdessä viimeksi?

Tällainen vihjeketju:)
      Ikävä
      66
      907
    6. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      76
      858
    7. Oon tässä pohtinut että se nainen

Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle
      Ikävä
      70
      805
    8. EU:lta tyly ratkaisu Temulle

On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta
      Maailman menoa
      99
      802
    9. Nainen on ihana

ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?
      Ikävä
      25
      718
    10. Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä

Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi
      Ähtäri
      30
      684
    Aihe