Miten tavis voisi erottua festareilla?

Anonyymi-ap

Tavallisen normimiehen ongelma: Menet festareille ja olet kuin näkymätön. Miten tavismies voisi erottua festareilla luontevalla tavalla esittämättä jotain, mitä ei oikeasti ole? Pukeutua räväkästi, näyttävä festarihattu päähän ja lähestymällä aktiivisesti naisia?

Mutta ei siitäkään mitään tule, että tylsä perusmies esittää yhden illan jännämiestä. Tuleehan se viimeistään seuraavana päivän ilmi, mikä on oma todellinen luonto. Silti sitä miettii, miten voisi tehdä vaikutusta ja herättää kiinnostusta vastakkaisessa sukupuolessa. Onko ideoita?

11

212

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samaa ongelmaa. Mun juttu luistaa parhaiten ennestään tuttujen kanssa. Parempi pienessä porukassa jossa otetaan huomioon kuin massan keskellä näkymättömänä. Uusia tuttavuuksia tulee tosi harvoin kun olen introvertti. Keskustelun avaaminen on se ongelma kun pitäisi mennä epämukavuusalueelle vaikka on toisaalta kivaa vaihtaa joku sana naisen kanssa. Eli jos haluais uusia kavereita pitäisi mennä ulos ja olla vähän aktiivisempi.

• Anonyymi

Olemalla tavis voi erottautua joukosta siinä missä muutkin. Pitämällä mielessä, että festareille lähdetään katsomaan/kuuntelemaan bändejä, eikä niinkään lähestymään naisia.

• Anonyymi

Tuska-festareille valkoisissa erottuisit kivasti.
      Vilma

• Anonyymi

Ei kai festareilla sen ihmeemmin erottua tarvitse. Mukavimmat kohtaamiset festareilla ovat itselläni olleet ihan "tavisten" kanssa. Keskustelu on vain alkanut jostain. Viimeksi festareilla viime kesänä esim. eräs nuori mies alkoi juttelemaan ihan yleisiä asioita kun odotimme keikan alkua samassa kohdassa. Juttu taisi alkaa siitä, että hän kysyi, että eihän hän peitä nåkymää lavalle. Hän oli mukava, hymyilevä, kohtelias eikä mitenkään huomiota herättävä. Jos olisin nuorempi, olisin hyvinkin saattanut vaikka kysyä hänen numeroaan tai jatkaa jutustelua enemmänkin.

Ei siihen siis mitään poikkeuksellista ulkonäköä tai mitään riemunkirjavaa asua tarvita, että voi festareilla kohdata ihmisiä. Toki se voi olla hyvä keskustelun aloitus, jos jollain on vaikka erityisen hauska asu, jota voi kehua tms mutta ei silti kannata olla mitään muuta kuin oma itsensä. Paitsi jos se "oma itse" on töykeä ja epäkohtelias, silloin kannattaa ihan vain pysyä erossa muista.

Aletheias

• Anonyymi

Varmaan kannattaa treenata salilla ensin pituus, leuka ja ulkonäkö kuntoon. Yksinäinen tavismies festareilla on täysin näkymätön naisille. Jykeväleukaiset, pitkät, uhkaavat ja rohkeat jännispahikset herättävät naisten huomion. He assertiivisesti doiminoivat pelkällä läsnäolollaan nyhväkkeitä ja tämä vaan saa naiset innostumaan. Heikolla ja kiltillä miehellä ei yksikään nainen tee mitään.

Muistathan myös sen, että naisia saa lähestyä vain jos on komea ja pitkä menestynyt mies.

• Anonyymi

Ota jännätatuointi otsaan.

• Anonyymi

Tarratatuonti.

Tai olet kuin...kappale Queen - Invisible Man. Mutta ilmestyt aina jonnekin jotenkin.

• Anonyymi

On. Ole naisia kunnioittava/kaikkia naisia iästä nollasta sataan. Älä hae omaa hyvää itsekkäästi vaan luo hyvää epäitsekkäästi. Oliko muuta?🤷‍♀️

• Anonyymi

Festareille ei kannata mennä, jos motiivina on ainoastaan vaikutuksen tekeminen, "naisen saaminen".

- Sheena

• Anonyymi

Pukeutuessa kannattaa valita päälle jotain missä viihtyy, tuntee itsensä luontevaksi ja hyväksoäi. Eniten vaikuttaa oma aktiivisuus, vaikka naiset juttelee ehkä enemmän puolituttujen kanssa, mutta ei se tuntemattomuus mikään este ole. Moni nainenkin toivoo tapaavansa jonkun kivan, edes juttelun verran.

• Anonyymi

Sillä erottuu, että käyttäytyy kohteliaasti ja naisia kunnioittavasti sekä kuuntelee vastapuolen juttuja tarkkaavaisesti silmiin katsoen. Sellaisen miehen kanssa on mukava keskustella.

Tästä on vaikeaa pistää paremmaksi.

🦄

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2191
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1440
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1406
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1255
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      968
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      168
      864
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      806
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      752
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      746
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      675
    Aihe