Historiasta saa täällä keskustella vain stalinistit

Anonyymi-ap

Näin on. Ja niin kuin he määräävät.

21

366

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuskinpa vaan, tuntuu vaan joillakin olevan se käsitys, että itse keksityt horinat ovat muka jotain "historiaa":-D

• Anonyymi

Stallari määrää tahdin hei,
      ruplat se Pietarin pankkiin vei!

• Anonyymi

• Anonyymi

Taistolaisten viimeinen taisto!

• Anonyymi

Tää on viimeinen, Taisto!

Sanoi baarimikko Taisto Sinisalolle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää on viimeinen, Taisto!

Sanoi baarimikko Taisto Sinisalolle.

Mutta Taisto lupasi: "Saatte pitää perintöpotkukelkkanne"

• Anonyymi

EU:n gollektiivinen tymyys!

Zelenskyi tulee jäämään historiaa todellisena idioottina.
      Itsepäisenä ja factoihin uskomattomana pellenä. Historiassa on jo paljon vastaavia esimerkkejä.
      Zelenskyin meriitit yli 40 Miljoonan ihmisen valtiosta, kutisti sen Ruotsinkokoiseksi valtioksi asukamäärältään ja tapatti yli miljoona omaa kansalaistaan.
      Samalla Zelenskyi näyttää tuhoavan Euroopan, jossa gollektiivinen tyhmyys jatkaa vaan. eikä kukaan uskalla sanoa vastaan, että pitäisi viheltää peli poikki. USA sen teki jo.
      EU:ssa ei ole johtajaa!

Mellä ei paljoa uutisoida Ukrainan sisäisistä jännitteistä. Ukrainassa käydään sisällisotaa, mutta ei koordinoidusti. Vastarinta pesäkkeitä on useita, jotka ei hyväksy Zelenskyin kansapalvelijoiden tuohuja. Kiova, Odessa ja Lviv on tällä hetkellä mailman vaarallisimpia kaupungeja. Joissa kuolee ihmisiä joka päivä muutoinkin väkivaltaisesti kuin sodan aiheuttamana. Oppositio syytää Zelenskyin hallintoa että he räjäyttelee oppisitiojohtajien koteja ja laittaa ne Venäjän syyksi.

Mellä mediassa näkyy haastateltuja Ukrainalaisia, mutta ne on valikoituja. Kaikki ei suinkaan ole asioista samaa mieltä ja he kyllä sen sanovat, nämä haastattelut vaan ei pääse läntiseen mediaan. Suuri osa pitää Zelenskyitä hulluna, Osa väittää että vaalit joilla hänet vallittiin oli todella pahasti vilpilliset. Sitä vaikea tietää, muta kuin että ehdolle asettuminen ei niihin vaaleihin mennyt niin kuin demokratioissa. Nyt oppositio on telkientakana, kotiarestissa tai rintamalla tai tapettu. On ihme että EU ei älähdä Zelenskyille tällaisesta toiminnasta. Se tulee olemaan historiallisesti karmeeta katsottavaa kun Alexsander Stubb hymyilee tämän Zelenskyi diktaatorin kanssa, kun on kuitenkin oletettavaa että Stubb tietää tarkalleen miten Zelenskyi on vaientanut opposition.

Kuinka paljon pitää Euroopan maita kurjistaa että täällä alkaa kapina!
      EU johtajat ei mieti miltä historia heidän osaltaan tulee näyttämään!

• Anonyymi

Stallarilla on aikaa. Itsenäisen Suomen maksama eläke juoksee.

• Anonyymi

Stalinisti ei luovuta. Haudassakin pui nyrkkiä.

• Anonyymi

Puhutko useinkin itseksesi täällä palstalla?😂🤣

• Anonyymi

Stallarilla on aikaa.

• Anonyymi

Stallari ei lomaile.

• Anonyymi

PöhveIin porukkaa kiinnostaa enempi homostelut.

• Anonyymi

Toki minä kantasuomalaisena vastaan ja kiistän väitteesi avauksissa tai väitteinä, mutta kuten itsekin huomasit niin minulta et löydä törkykieltä tai seksijuttuja edes esimerkeiksi!

Pidät tapanasi väittää kaikkia vastaväittäjiäsi venäläiseksi homoksi (eli samaksi, mitä olet itse!), joten kaipa pidät omaa tilaasi kyseenalaisena!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toki minä kantasuomalaisena vastaan ja kiistän väitteesi avauksissa tai väitteinä, mutta kuten itsekin huomasit niin minulta et löydä törkykieltä tai seksijuttuja edes esimerkeiksi!

Pidät tapanasi väittää kaikkia vastaväittäjiäsi venäläiseksi homoksi (eli samaksi, mitä olet itse!), joten kaipa pidät omaa tilaasi kyseenalaisena!

Sinun kannattanee oppia se, että ei täällä ole kukaan velvollinen vastaamaan sinulle mitään.

• Anonyymi

Nak

• Anonyymi

----Historiasta saa täällä keskustella vain stalinistit-----

Sehän on hyvä, heillä kun on ainoat oikeat näkemykset.

• Anonyymi

Tosin he ovat yksin ja täysin vailla kannatusta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun suuri raha vaientaa oikeat mielipiteet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun kannattanee oppia se, että ei täällä ole kukaan velvollinen vastaamaan sinulle mitään.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5500
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2747
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      1995
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1443
    Aihe