Onko Lidlillä tarkoitus harhauttaa kuluttajia tarjoustensa aikataulutusten kanssa? Tarjouslehti jaetaan ainakin meillä päin sunnuntaina ja ensimmäiset tarjoukset astuvat voimaan seuraavana torstaina ja sitä seuraavat perjantaina ja seuraavan viikon maanantaina eli viimeisin siis yli viikko tarjouslehden saamisen jälkeen.
Onhan ne päivämäärät sinänsä merkitty sivujen yläreunaan, mutta eivät kaikki niitä huomaa ja ne, jotka huomaavat, helposti unohtavat, mikä tuote milloinkin on tarjouksessa.
Lidlin tarjousten aikataulut
5
248
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ainakaan mua harhauta, kun ei tule koko lehtee.
Ala asioimaan Prismas- Anonyymi
Tuo lehtinen on luettavissa netissäkin. Laita lehti keräykseen ja katso nettilehdestä.
- Anonyymi
Stadissa jaetaan mainokset keskiviikkona ja tarjoukset astuvat toimaan torstaina.
- Anonyymi
Minulla on Lidlin äppi ja siitä näkee ajankohtaiset tarjoukset. Lisäksi tulee "bonukset" ja nykyään vielä henkilökohtaiset -10% - -25% kupongit tuotteille, joita ostan säännöllisesti. Näitä ei tietenkään huomioida medioiden ruokakorivertailuissa, joten olen tehnyt sellaisen itse viimeisen vuoden aikana exeliä käyttäen. Tulos oli, että itselläni Lidl on ruokaostoksissa noin 30% halvempi kuin toiseksi tullut Prisma.
- Anonyymi
Äppi on kyllä kätevä, sillä näkee tarjoukset ja saa lisäalennusta. Kumppanuus puolelta
pösä ilman perusmaksua( 2 sopimusta) bonus ja perusmaksut ovat n 19€ kk lisäksi saan alennukset millon mistäkin. Kätevä on ostoslistat taitaa olla 4 eri listaa käytössä kun osan on S ja K listoja ja mökille mukaan lista. Luulempa että Äppiä käyttämällä säästän 1 kk ostot eli 300€ vuodessa näin 2 aikuisen taloudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604626Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352119Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti501567- 1711535
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621502Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2681318Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961194- 2031122
- 651074
- 811059