Olin buffetissa syömässä pitkästä aikaa.

Anonyymi-ap

Oli hyvää häränpataa, tietysti jätin salaatit kokonaan väliin, ja kauhoin mahdollisimman paljon sitä härkäpataa kauhalla.

Yritin valuttaakin paljon kastiketta pois ja keräillä lautaselle pelkästään ne lihat kastikkeesta, joka osoittautui vaikeaksi koska se kastike oli aika paksuhkoa.

Hyvää oli, jäin vain ihmettelemään missä hammastikut koska jos on liharuokaa niin yleensä pitäisi olla. Silloin joku selitti että ihmiset eivät halua nähdä ravintoloissa ihmisiä kaivelemassa hampaitaan tikuilla.

Tuollainen osoittaa kyllä jo jonkinlaista PERVERSIOTA jos ravintolassa syödessä tuijottelee toisten ihmisten naamoja jolloin huomioi asioita onko jollain hammastikku... tai oikein hammasharjakin mukana Plackers-hammasväliharja kullatussa rasiassa.

- Omat eben-puuta olevat syömätikuthan ovat kiinalaisessa aina rikkaan merkki, nekin ovat omassa kotelossaan, omat aterimet koska ravintolalla niin huonot..

9

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aivan oikea ote puffettipöydässä.
      Miksi niitä rehuja, kaalinlehtiä pitäisi ottaa, kun ne ei kaupassakaan maksa paljonkaan, eikä varsinkaan perunoita lpata lautanen täyteen, kun peuna maksaa alle euron/kg.
      Häränlihaa lautanen täyteen, kun kerta puffetti ei ole mikään halpa paikka syödä.
      Jos menee puffettiin syömään, niin edellisenä päivänä jättää syömättä ja sitten on sopivasti kova nälkä, niin jaksaa syödä mahdollisimman paljon.
      Puffetiin ei mennä koskaan, että syödään nyt ensin kotona vähän, että jaksaa mennä puffettiin.
      Täälläkin maksaa puffetti 15€.

• Anonyymi

Tuossa olet hieman erehtynyt. Ilmeisesti et varmaan käy paljon hevi osastolla, mutta tuoreet kasvikset on aivan hirmu kalliita.
        Toki jos ostaa pelkästään jonkun kaalinkerän, niin se ei paljoa maksa.

>simiti<

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossa olet hieman erehtynyt. Ilmeisesti et varmaan käy paljon hevi osastolla, mutta tuoreet kasvikset on aivan hirmu kalliita.
        Toki jos ostaa pelkästään jonkun kaalinkerän, niin se ei paljoa maksa.

>simiti<

Juu, kyllähän luomuhedelmät ja eksoottiset hedelmät on tosi kalliita, kuten kärsimyshedelmät.

• Buffetit ovat kyllä kivoja paikkoja. Ja vaikka niillä on huono maine, on niissä hyviäkin vaihtoehtoja kun jaksaa nähdä vähän vaivaa etsimisessä.

Mutta tuohon härkäpataan kommentoin sen verran, että yleensä buffettien "härkä" on todellisuudessa vähän hassusti maustettua nautaa.

• Anonyymi

Se on ylämäkeen tapettua lehmää, että saadaan jäljiteltyä oikeaa koostumusta.
        Toisaalta huono kokki herkästi pilaa häränlihan.

>simiti<

• Anonyymi

Tikkuja on monenlaisia, japanilaiset, kiinalaiset, thaimaalaiset, korealaiset ja päälle vielä kaikki koristeet.

• Anonyymi

tiedän että "härkä" on yleensä nautaa joku kokkimies kertoi jo aikoinaan että on vain jotain muutama ravintola Suomessa missä on oikeaa härkää.

niin no sinänsä ei-possua.

• Anonyymi

ostin möhkäleen eli kilon naudan ulkofilettä, mökille, tein pihvejä kuin pippuripihvejä rouhitulla mustalla pippurills, itse leikkasin ja pehmeytin "moukaroin, mureutin", hyviäkin :)

• Anonyymi

Olen tehnyt saman naudan ulkofileestä. Kyllä! Hirmu hyvää tuli ja se nuijimen on yllättävän tärkeää. Itse nuijin sillä nuijan rypyläisellä puolella, en sileällä.

>simiti<

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1748
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      120
      1164
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      58
      1026
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      916
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      836
    6. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      790
    7. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      78
      789
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      786
    9. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      757
    10. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      43
      756
    Aihe