Olin buffetissa syömässä pitkästä aikaa.

Anonyymi-ap

Oli hyvää häränpataa, tietysti jätin salaatit kokonaan väliin, ja kauhoin mahdollisimman paljon sitä härkäpataa kauhalla.

Yritin valuttaakin paljon kastiketta pois ja keräillä lautaselle pelkästään ne lihat kastikkeesta, joka osoittautui vaikeaksi koska se kastike oli aika paksuhkoa.

Hyvää oli, jäin vain ihmettelemään missä hammastikut koska jos on liharuokaa niin yleensä pitäisi olla. Silloin joku selitti että ihmiset eivät halua nähdä ravintoloissa ihmisiä kaivelemassa hampaitaan tikuilla.

Tuollainen osoittaa kyllä jo jonkinlaista PERVERSIOTA jos ravintolassa syödessä tuijottelee toisten ihmisten naamoja jolloin huomioi asioita onko jollain hammastikku... tai oikein hammasharjakin mukana Plackers-hammasväliharja kullatussa rasiassa.

- Omat eben-puuta olevat syömätikuthan ovat kiinalaisessa aina rikkaan merkki, nekin ovat omassa kotelossaan, omat aterimet koska ravintolalla niin huonot..

9

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aivan oikea ote puffettipöydässä.
      Miksi niitä rehuja, kaalinlehtiä pitäisi ottaa, kun ne ei kaupassakaan maksa paljonkaan, eikä varsinkaan perunoita lpata lautanen täyteen, kun peuna maksaa alle euron/kg.
      Häränlihaa lautanen täyteen, kun kerta puffetti ei ole mikään halpa paikka syödä.
      Jos menee puffettiin syömään, niin edellisenä päivänä jättää syömättä ja sitten on sopivasti kova nälkä, niin jaksaa syödä mahdollisimman paljon.
      Puffetiin ei mennä koskaan, että syödään nyt ensin kotona vähän, että jaksaa mennä puffettiin.
      Täälläkin maksaa puffetti 15€.

• Anonyymi

Tuossa olet hieman erehtynyt. Ilmeisesti et varmaan käy paljon hevi osastolla, mutta tuoreet kasvikset on aivan hirmu kalliita.
        Toki jos ostaa pelkästään jonkun kaalinkerän, niin se ei paljoa maksa.

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossa olet hieman erehtynyt. Ilmeisesti et varmaan käy paljon hevi osastolla, mutta tuoreet kasvikset on aivan hirmu kalliita.
        Toki jos ostaa pelkästään jonkun kaalinkerän, niin se ei paljoa maksa.

>simiti<

Juu, kyllähän luomuhedelmät ja eksoottiset hedelmät on tosi kalliita, kuten kärsimyshedelmät.

• Buffetit ovat kyllä kivoja paikkoja. Ja vaikka niillä on huono maine, on niissä hyviäkin vaihtoehtoja kun jaksaa nähdä vähän vaivaa etsimisessä.

Mutta tuohon härkäpataan kommentoin sen verran, että yleensä buffettien "härkä" on todellisuudessa vähän hassusti maustettua nautaa.

• Anonyymi

Se on ylämäkeen tapettua lehmää, että saadaan jäljiteltyä oikeaa koostumusta.
        Toisaalta huono kokki herkästi pilaa häränlihan.

>simiti<

• Anonyymi

Tikkuja on monenlaisia, japanilaiset, kiinalaiset, thaimaalaiset, korealaiset ja päälle vielä kaikki koristeet.

• Anonyymi

tiedän että "härkä" on yleensä nautaa joku kokkimies kertoi jo aikoinaan että on vain jotain muutama ravintola Suomessa missä on oikeaa härkää.

niin no sinänsä ei-possua.

• Anonyymi

ostin möhkäleen eli kilon naudan ulkofilettä, mökille, tein pihvejä kuin pippuripihvejä rouhitulla mustalla pippurills, itse leikkasin ja pehmeytin "moukaroin, mureutin", hyviäkin :)

• Anonyymi

Olen tehnyt saman naudan ulkofileestä. Kyllä! Hirmu hyvää tuli ja se nuijimen on yllättävän tärkeää. Itse nuijin sillä nuijan rypyläisellä puolella, en sileällä.

>simiti<

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2191
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1440
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1406
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1255
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      968
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      168
      864
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      806
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      752
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      746
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      675
    Aihe