Naisen .
Kiimaisen halukkaan naisen , jonka rintoja voisin puristella ja imeskellä luonnon helmassa .
Jonka märkää ,tiukkaa pillua saisin nuolla ,lipoa sitä karhealla kielelläni.
Katsella , kun makaat alastomana viltillä kuuman kallion päällä ,sormetat kiimaisesti litisevää pilluasi .
Silmät himosta laajentuneina tuijotat ,kun polvistun jalkojesi väliin ,kookas kyrpä heiluu jo kovana, valmiina työntymään sisällesi,tunkeutumaan nuoreen tiukkaan pilluusi.
Oletko juuri sinä se onnekas kiimapillu?
Haluan nuoren isorintaisen
34
933
Vastaukset
- Anonyymi
Onko halukasta naista luontoon. 59v hoikka mies etsii 02 AL.
- Anonyymi
Esim. sinä kassatyttö,vaalea,kauniisti hymyilevä ,rintojasi tyrkyttävä nuori nainen.
Nännejäsi lutkuttaisin ,niitä venyttelisin ,sillä lalla pilluasi kostuttaisin,orkut sulle antaisin.
ap - Anonyymi
Olisiko teitä tässä Turun ympäristössä.
- Anonyymi
Aloittaja minunmieleinen mies. Itse 159 60 dd kupit 18v n.
- Anonyymi
Saisiko sinuun yhteyttä jollakin onko kik mistäpäin olet.
- Anonyymi
Nainen minun mieleeni. M30+
- Anonyymi
Missä kasvaa tuollaisilla mitoilla olevia 18v naisia .
Ei ainakaan Kuopion seudulla näy vapaana olevan
M 55v - Anonyymi
Sinä taas olet minun mieleiseni nainen 18v..
Kunpa saisin upeita rintojasi hyväillä,puristella ja imeskellä ,saada sinut nauttimaan ,laukeamaan rajuun orkkuun,äänekkäästi voihkimaan.
Haluatko työntää tissin suuhuni autossa n18?
PK seutu
ap - Anonyymi
Kostuuko pillu kun miehet tuijottaa tissejäs n18?
ap - Anonyymi
Laita viestiä. Kik Jarppijii
- Anonyymi
Tää on ikärasismia, mikä vika meissä vanhemmissa naisissa?
- Anonyymi
Vanhemmat ovat varsinkin mieleen. 😍
- Anonyymi
Ei mitään vikaa olis mukava hieroa imeä aikusen naisen nänniä muutenkin leikkiä koittaa pimppiä. Mies eteläsuomesta.
- Anonyymi
No laita yhteystietosi mistä saa kiinni
- Anonyymi
Ei ole vikaa,,voin imeä myös kypsien naosten rintoja
kurt56 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhemmat ovat varsinkin mieleen. 😍
No kiva kuulla
Olisi ihana nuolla vanhempaa naista. Laita viestiä Suomi24 kautta nimimerkille kuopionmies1974
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kiva kuulla
Halusitko jutella nuoremman kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halusitko jutella nuoremman kanssa?
Voisin jutella monen ikäisten kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä juttelu onnistuisi? M32
Anonyymi kirjoitti:
Mä tykkään nimenomaan vanhemmista naisista ja sellaisen rintoja tykkäisin puristella, sekä imeä.
Jos pks, niin tutustutaan- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä juttelu onnistuisi? M32
Anna joku yhteystieto vaikka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna joku yhteystieto vaikka
Kik löytyy maponi
- Anonyymi
Olis mukava nuolla aikusen naisen pillu.
- Anonyymi
Miten se nuorinainen olisi onnekas kun pääsee vajakin nuolemaksi ja kourimaksi? Kirjoitat niin huonosti että sinun on pakko olla vajakki.
- Anonyymi
Eipä ollutkaan sinusta puhe!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ollutkaan sinusta puhe!
Ei ollutkaan vaan aloittajasta joka on selvästikin päästään vajaa jo katsoen kirjoitusosaamista, aika surullista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollutkaan vaan aloittajasta joka on selvästikin päästään vajaa jo katsoen kirjoitusosaamista, aika surullista.
Kyllä tuosta saa selvän mitä tarkoittaa kirjoittaja.
Ei pidä tarttua pikkuseikkoihin . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tuosta saa selvän mitä tarkoittaa kirjoittaja.
Ei pidä tarttua pikkuseikkoihin .Se että ei osaa kirjoittaa kunnolla kertoo että aloittaja ei ole älykäs, sivistynyt tai korkeasti koulutettu.
Kouluja käymätön juntti vielä luulee että se nainen on onnekas joka tapaisi hänet.
Saat jopa noin lyhyeen vastaukseesi jopa kirjoitusvirheitä, surullista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se että ei osaa kirjoittaa kunnolla kertoo että aloittaja ei ole älykäs, sivistynyt tai korkeasti koulutettu.
Kouluja käymätön juntti vielä luulee että se nainen on onnekas joka tapaisi hänet.
Saat jopa noin lyhyeen vastaukseesi jopa kirjoitusvirheitä, surullista.Ja sinäkö olet sivistynyt kun haukut toisia täällä ?
Ei taida sinunkaan älykkyys olla kovin korkealla tasolla kun et vastaa edes siihen mitä aloittaja on täältä hakenut.
Onko sinulla vaikeuksia ymmärtää kirjoitettua tekstiä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinäkö olet sivistynyt kun haukut toisia täällä ?
Ei taida sinunkaan älykkyys olla kovin korkealla tasolla kun et vastaa edes siihen mitä aloittaja on täältä hakenut.
Onko sinulla vaikeuksia ymmärtää kirjoitettua tekstiä?Tällä itseään sivistyneeksi luulevalla henkilöllä on joku fiksaatio oikeinkirjoituksesta.
Kaikki pilkut ja pisteet pitää olla juuri oikein,viestin sisällöllä ei väliä.
On jo vuosikausia haukkunut täällä muita tyhmiksi junteiksi,sivistymättömiksi jne., mikä kertookin kaiken hänen "sivistystasostaan".
Kommenttinsa ovat aina samoja ,ilkeitä ,katkeria vuodatuksia.
Mutta antaa tyypin luskuttaa jos se helpottaa .
- Anonyymi
Sinä joka työnsit kassalla tissejä kohti minua,niitä ylpeänä esitellen ,antaisitko niitä imeä?
Helsingin kaupassa...
ap- Anonyymi
Kyllä. Sitä vartenhan ne on minulla olemassa.
No et todellakaan koske mun tisseihin ääliö 🤨😈👿 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Sitä vartenhan ne on minulla olemassa.
No et todellakaan koske mun tisseihin ääliö 🤨😈👿Tuskinpa sua tarkoitinkaan,turhaan noin rajusti reagoit.
Sillä kuvaamallani upealla tytöllä oli tissien lisäksi myös älyä ja tunnetta silmissä...
ap
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501799
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121661Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va301252Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931171- 921131
- 741021
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta351961- 62849
- 49811
- 50806