Ensi kuukauden jälkeen on syyskuu!

Anonyymi-ap

Noh nautitaan nyt vielä heinä- ja elokuu. Synkistellään sitten marraskuussa täysillä ja ollaan muutavinamme pois pohjoiskoleasta.

Pikku muistutuksena karusta todellisuudesta kuitenkin miljoonasateen marraskuu.
https://youtu.be/PpoRxXP2zhw?si=1124HSMFzmt_Wk3I

>simiti<

31

214

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Kappas pentelettä, enpäs muistanutkaan tätä biisin nimeä, biisin kyllä muistan hyvin. Tartteekin kuunnella kun kesälomat alkavat, koska sepä sattuu osumaan juuri samalle päivämäärälle tänä vuonna 😂

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Kappas pentelettä, enpäs muistanutkaan tätä biisin nimeä, biisin kyllä muistan hyvin. Tartteekin kuunnella kun kesälomat alkavat, koska sepä sattuu osumaan juuri samalle päivämäärälle tänä vuonna 😂

Oho, johan sattui! Ainii mut mähän olen velho... 😜

Onko pitkä kesäloma?

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko pitkä kesäloma?

Jasu

Käväsen projektin parissa häkin muovitus. Eilen vielä yöllä innostuin muovittamaan tai ohuella saksilla leikattavalla pleksillä vuoraamaan yhden rottahäkin alaosaa, mistä tulee kaivelulaatikko. Ei tuu purut pinnojen välistä. Muttereille porasin vielä 24 aikaa reiät autotallissa ja ruuvasin paikalleen 2 seinää. Vielä on päätyseinä ja ovet. 🙃

Tartten mennä kaivelee siipimuttereita tai ees sopivia muttereita. 😅 Ja pari reikää pitää porata vielä.
        Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Onko pitkä kesäloma?

Jasu

Muistutan, että naaraspuolisia velhoja kutsutaan noidiksi 😝

Emmää tiiä, kai pidän sen 4 viikkoa yhtä soittoa. Tai sitten 5. Lienee kuitenkin viisainta max 4 viikkoa yhtä soittoa ja parin viikon "työharjoittelun" jälkeen vois ottaa lisälomaa viikon tai pari, kun kerran voi pitkälti itte päättää paljonko uskaltaa olla pois työmaalta ettei kaikki mene päin helvettiä. Neljäkin viikkoa on riski, mutta sen kanssa on pakko voida elää 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käväsen projektin parissa häkin muovitus. Eilen vielä yöllä innostuin muovittamaan tai ohuella saksilla leikattavalla pleksillä vuoraamaan yhden rottahäkin alaosaa, mistä tulee kaivelulaatikko. Ei tuu purut pinnojen välistä. Muttereille porasin vielä 24 aikaa reiät autotallissa ja ruuvasin paikalleen 2 seinää. Vielä on päätyseinä ja ovet. 🙃

Tartten mennä kaivelee siipimuttereita tai ees sopivia muttereita. 😅 Ja pari reikää pitää porata vielä.
        Jasu

No nyt! Ihmispolo oikeasti välittää huollettavista seuralaisista.
        Muistan, kun Manulla (Maine Coon) pumppu petti jo 9 vuotiaana, niin kyllä se harmitti. Tokikaan niiden elinajanodote ei ole kuin 8vuotta johtuen isosta kropasta, jossa sydän ei pysy mukana.

>simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Jaahans, sulla siis jyrsijäparatiisiprojekti jatkuu. Tai siis voiko se ikinä loppuakaan? 😉
        Mutta pääasia, että on itselle mieluista ja muille hyödyllistä tekemistä, siinä sielu lepää 👍

• Anonyymi

Muistutan, että naaraspuolisia velhoja kutsutaan noidiksi 😝

Emmää tiiä, kai pidän sen 4 viikkoa yhtä soittoa. Tai sitten 5. Lienee kuitenkin viisainta max 4 viikkoa yhtä soittoa ja parin viikon "työharjoittelun" jälkeen vois ottaa lisälomaa viikon tai pari, kun kerran voi pitkälti itte päättää paljonko uskaltaa olla pois työmaalta ettei kaikki mene päin helvettiä. Neljäkin viikkoa on riski, mutta sen kanssa on pakko voida elää 🤣

Onhan mussa punapigmenttiäkin, ilmetty noita siis. 😜

Kannattaa pitää lomia pois ja huilia. Töissä on vaan pakko selvitä muitten sillä aikaa, onhan niilläkin vastuunsa. 😊

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No nyt! Ihmispolo oikeasti välittää huollettavista seuralaisista.
        Muistan, kun Manulla (Maine Coon) pumppu petti jo 9 vuotiaana, niin kyllä se harmitti. Tokikaan niiden elinajanodote ei ole kuin 8vuotta johtuen isosta kropasta, jossa sydän ei pysy mukana.

>simiti<

Toki, yritän tarjota mahdollisimman mukavat olot karvaisille kuin nahkaisillekin lapsilleni. Minusta saan monin kerroin ja verroin takas kaiken vaivannäön, kun nään että voivat hyvin ja on onnellisen oloisia. 🥰

Parasta mitä ihmisenä voin tehdä, on pitää rakkaistani hyvää huolta, antaa kaikkeni. Vähempi ei oikein itelleni riitä antaa..

Jasu

• Anonyymi

Jaahans, sulla siis jyrsijäparatiisiprojekti jatkuu. Tai siis voiko se ikinä loppuakaan? 😉
        Mutta pääasia, että on itselle mieluista ja muille hyödyllistä tekemistä, siinä sielu lepää 👍

Juu, varmaan seuuraavat 10 vuotta ainakin. 😄

Nää on elämäntapa ja rakas erilajisten suurperheeni. 😅

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, varmaan seuuraavat 10 vuotta ainakin. 😄

Nää on elämäntapa ja rakas erilajisten suurperheeni. 😅

Jasu

Mä olen onnellisimmillani, kun saan pyöriä ja pyörittää tämän perheen arkea ja osallistua kaikkeen huolenpitoon ja yhdessä touhuumiseen. Siitä tulee parhaat kiksit jos mistä. Näistä elollisista perheessäni. 🙂

Jasu

• Anonyymi
      • Anonyymi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No hehe :)

Silmitön talvi vie järjen ja pään.

https://youtu.be/jmYWnO5F9aU

Luin silmätön talvi. 😆

Talvi on peeerrrssiistä.

Jasu

• Anonyymi
    • Anonyymi

Niinpä nuo sekunnit yleensäkin pyörähtelevät kohta on jo joulu, ja Uusi Vuosikin, huomenna voisi alkaakin odottelemaan seuraavaa juhannusta.

• Anonyymi

👍👌 niin se aika rientää. Juurihan itsekin olin 20 vuotias ja moni toverini on jo menehtynyt. 🤔

>simiti<

• Anonyymi

Kohta tosiaan jo kesäkin mennyt ohi kun hiljattain oli vasta Vappu eikä siitä ole kuin reilu 2 kuukautta ja kahden kuukauden päästä on jo Syyskuu. Kovat oli taas odotukset tällekkin kesälle mutta pettymys taisi tulla kuten aina ennenkin. Koskahan sitä oppisi että ei kannata odottaa mitään.

KilttiMies89

• Anonyymi

Kunpa voiskin asua suuren osa talvesta vaikka Espanjassa mut ei se nyt oikein käy päinsä.

KilttiMies89

• Anonyymi

Säätiedotus ennusti huomiseksi jo syyssateita keskiseen Suomeen.

• Anonyymi

yle1 ohelma niin ampuvat jousella noniin tuollaisilla.. itrsellä on taljavarsijousi kiikarititäimellä jotta osuu kohteeseen hsh

M;utta niin metsästyslaki kieltäisi tuollaisten käytön koska liian tehokkaita normi-ritallapyssyllä bvo ammuskella

• Anonyymi

Jep. Suomessa varsijousella metsästäminen on kielletty. Minullakin oli joskus sellainen. Niissä on älyttömästi voimaa.💪

>simiti<

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jep. Suomessa varsijousella metsästäminen on kielletty. Minullakin oli joskus sellainen. Niissä on älyttömästi voimaa.💪

>simiti<

Se on pikkupoikien eläinrääkkäystä tuollainen persutoiminto. Ei eläintä saa rääkätä vaan jos ruuaksesi tarvitset elukkaa niin silloin eläin pitää tappaa nopeasti ilman kidututtamisia.

Onko tämä asia selvä herra nutipää alokkaalle !

• Anonyymi

No nyt, kun on syyskuun kelit, niin ehkä syyskuussa on sitten heinäkuun kelit.

• Anonyymi

Vuonna -96 satoi juhannuksena rakeita.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vuonna -96 satoi juhannuksena rakeita.

Muistaakseni -96 ei ollut järkyttävän kylmä kuitenkaan, ainakaan Messilässä. Puserokelit tosin. Onhan noita kylmiä kesiä omalle elinajalle sattunut: reipas kymmenen vuotta sitten tuli hetkellinen lumimyräkkä kesäkuussa.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Muistaakseni -96 ei ollut järkyttävän kylmä kuitenkaan, ainakaan Messilässä. Puserokelit tosin. Onhan noita kylmiä kesiä omalle elinajalle sattunut: reipas kymmenen vuotta sitten tuli hetkellinen lumimyräkkä kesäkuussa.

Joo ei ollut, mä olin just päässy armeijasta ja rakensin äitin taloon lisäsiipee. Mä muutinkin sitten pois, kun toi oli valmis ja veli pääsi siihen huoneeseen. Ja mikä parasta niin sisä saunan saivat. Sittenminhän siinä asu yks muija.

97 ja 99 oli kohtuu lämpimiä kun olin kaupungilla töissä, kun taas 98 kolee ja sateinen, lähes sen 17 vuoden kaltainen ja se oli kylmä ja sateinen. Eli 98 mä olin sairaalassa töissä niin ei hirveesti haitannut.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Muistaaksen 2014 alkukesä oli kylmä ja tuli vielä luntakin kesäkuun puolella ja taisi Juhannuksena lämpötilat olla lähellä nollaa.

Loppukesästä taisi silti olla vielä kovaakin hellettä vaikka en itse helteestäkään välitä yhtään.

KilttiMies89

• UUSI

Älä masista mua! Kesä ei ole vielä edes alkanut.

• Anonyymi
      UUSI

kun ajatelet että aika on vain pelkkää harhaa niin huomenna on jo jouluaatto!

• Anonyymi
      UUSI

"masista" joku joh sanota eli siis älä masenna minua..

joh mutta niin säähirviö eli elli-mkomeetta ennustanut salamiestä tännekin, mutta asun mäen rinteessä tänne harvemmin iskee ZAP.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      83
      1601
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      269
      1531
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      266
      1252
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      1252
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      857
    6. Toivon että jätät tämän päivän jälkeen minut lopullisesti rauhaan mies

Ihan kokonaan, kiitos.
      Ikävä
      65
      834
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      64
      827
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      811
    9. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      40
      797
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      771
    Aihe