Semmosta se on kun keski-ikäistyy ja laiskistuu
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9fabf42d-9492-4e57-bd12-ff2b070f10d6
Ei jaksa enää pannakaan.
Mutta, toisaalta, jos olet keski-ikäinen poikamies, niin tässä vaiheessa helpottaa. Enää ei ole tarvetta juosta naisten perässä ja kuunnella niiden oikkuja :))
Miesten syytä taas
15
200
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä uutisessa hämmästyttää?
Parisuhteessa oleva rakkaus ja yhteisen hedelmän toivossahan suomalaiset ovat panneet kuin kanit.
Nyt kun lapsia ei kai naiset halua, se on ihan sama runkata. Säästyy ylimääräisiltä harmeilta ja lopputulos on ihan sama?!
AV- Anonyymi
Ei mikään.
Minä kyllä panin nuorempana siksi kun panetti, samoin nykyään, mutta paljon harvemmin.
Pelko naisen raskautumisesta on ollut ennemminkin rajoittava tekijä kuin inspiroiva. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mikään.
Minä kyllä panin nuorempana siksi kun panetti, samoin nykyään, mutta paljon harvemmin.
Pelko naisen raskautumisesta on ollut ennemminkin rajoittava tekijä kuin inspiroiva.Voi kai sen noinkin nähdä, mutta joskus naisten mielestä juurikin raskaus inspiroittaa olemaan aktiivinen. Tuossa vaiheessa suhdetta ei kai olisi enää tarkoitettu "tuhkamunille".
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kai sen noinkin nähdä, mutta joskus naisten mielestä juurikin raskaus inspiroittaa olemaan aktiivinen. Tuossa vaiheessa suhdetta ei kai olisi enää tarkoitettu "tuhkamunille".
AVMinä kyllä olen aina tehnyt niin kuin itse olen halunnut enkä niin miten joku nainen olisi halunnut.
Naisensa kannattaa osata myös valita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kyllä olen aina tehnyt niin kuin itse olen halunnut enkä niin miten joku nainen olisi halunnut.
Naisensa kannattaa osata myös valita.Tuo on kai totta myös toisinpäin?
Nainen ei miestä tarvitse seksuaaliseen tyydytykseen, saman voi hoitaa se toinen nainen yhtä hyvin, jopa paremmin.
Mikä on siis se syy miksi nainen haluaisi olla miehen kanssa, jos ei halua jälkikasvua?!
Onhan rajoittuneissa suhteissa rakastelukin periaatteessa tarve vain runkata toisen keholla:)
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on kai totta myös toisinpäin?
Nainen ei miestä tarvitse seksuaaliseen tyydytykseen, saman voi hoitaa se toinen nainen yhtä hyvin, jopa paremmin.
Mikä on siis se syy miksi nainen haluaisi olla miehen kanssa, jos ei halua jälkikasvua?!
Onhan rajoittuneissa suhteissa rakastelukin periaatteessa tarve vain runkata toisen keholla:)
AVSulma ilmeisesti on käsitys, että kaikille naisille kelpaa myös nainen. Kaikki miehetkin sitten ilmeisesti panebat mielellään myös toisiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on kai totta myös toisinpäin?
AVTotta kai.
Minun naiseni ovat aina halunneet rakastella itsensä ja minun vuoksi. Eivät syntymättömien lastensa vuoksi, joita eivät koskaan olleet halunneetkaan.
Tosin nykyään tällainen on kovin harvinaista että minä haluaisin, saati rouva sitten. Mutta sellaista se on näköjään muissakin keski-ikäis suhteissa, oli lapsia tai ei. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta kai.
Minun naiseni ovat aina halunneet rakastella itsensä ja minun vuoksi. Eivät syntymättömien lastensa vuoksi, joita eivät koskaan olleet halunneetkaan.
Tosin nykyään tällainen on kovin harvinaista että minä haluaisin, saati rouva sitten. Mutta sellaista se on näköjään muissakin keski-ikäis suhteissa, oli lapsia tai ei.Kyllä, ja rakastelulla on aina hyvä tarkoitus, lopputulos on kai sama mitä happy end menetelmässä jos se tehtäisiin kunnioitettavasti molempia ajatellen?
Seksuaalista tyydyttymistä voidaan ajatella niin eri tavoin, rajoittuneesti, mutta myös enemmän laajakatseisesti.
Tietysti se oma tapa on aina se oikea, ja tuottaa lopuksi sen toivotun lopputuloksen:)
AV
- Anonyymi
Keski-ikäinen läski ja ruma akka ei kiinnosta, onko tuo joku ihme?
- Anonyymi
Hehe. Selitykset ei enää auta impo. Teitä on enemmän kuin rumia naisia.
Liikaa viinaa ja huonoa ruokaa hyydyttää hormonintuotannon.
Ihmetyttää miten vain keski-ikäisten miesten yhdynnöissä on tapahtunut muutos. Kenen kanssa ne ovat aiemmin yhtyneet? Keskenäänkö? Tai jos X-ikäisten naisten kanssa, niin kenen kanssa nämä nykyään yhtyvät?
Mut joo, ymmärrän. Ei keski-ikäisillä ennen ole ollut niin paljon vaihtoehtoista huvitusta: pleikkaria yms. Yhtyminen on niin vanhanaikainen viihdyke.- Anonyymi
Jep, maa voidaan täyttää sotaan pakenevilla ukrainalaisilla, ja muilla ulkomaalaisilla.
Saadaan kai hyvä syy puolustaa maata..kun se uskonto ja perhe funktio puuttuu kohta kokonaan:)
AV - Anonyymi
Enemmänhän siinä voisi ihmetellä, että kenen kanssa ne keski-ikäiset naiset nykyään panevat, kun miehensä ei enää viitsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enemmänhän siinä voisi ihmetellä, että kenen kanssa ne keski-ikäiset naiset nykyään panevat, kun miehensä ei enää viitsi?
Eivät naiset miehiä seksuaaliseen hyvinvointiin miehiä tarvitse, syyt voivat olla syvemmällä mielen sopukoissa.
AV
- Anonyymi
Ei mies mikään kone ole. Ei pelkän rutiinin vuoksi panna. Naisessa pitää oikeasti olla sitä jotain että mies syttyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs511409- 1691224
- 611057
- 8982
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli201912- 12882
Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä54828Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27796Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti91792- 347775