kun jos ihmisillä ei ole rahaa mennä täihin niiin

Anonyymi-ap

yleinen nälänhätähän se vaivaa Suomen valtiota... ja yleislakotkin

tuo olisi nykyisen hallituksen ratkaistava

11

188

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ei oo ei

• Anonyymi

Työttömät saavat täit ilmaiseksi toisiltaan Hurstin joulujuhlissa

• Anonyymi

Kerro miten mennään täihin?
      Ps mun isäukolla ei ole firmaa niikuin sinulla on.

• Anonyymi

Joku oli nähnyt isälläs saunassa pyllyaukossa huulipunaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku oli nähnyt isälläs saunassa pyllyaukossa huulipunaa

Olen nähnyt monta "mene töihin kommentoijaa" töissä isänsä firmassa.

• Anonyymi

On se ihmeellistä kun nykyään ei osata organisoida asioita.
      Aikoinaan menin töihin vieraalle paikkakunnalle niin asuin parakkimajoituksessa.
      Myöhemmin keikkahommissa nukuin työmaakopeissa.

Jos on haluja niin löytää keinot mutta tuntuu että kaikki pitää tarjota nykyään hopealautasella ja siitä huolimatta on naama rutussa ja ei kelpaa.
      Nykyihminen on tottunut liian hyvään.
      Pitäisi nollata koko tilanne ja alkaa alusta.
      Eli ihan kaikki tuet pois suomesta ja jos ei pärjää niin ainahan voi lähteä elintasopakolaiseksi muualle.

• Anonyymi

Nykyään homma menee niin, että ei saa töitä muutakuin jonkin suhdeverkostojen kautta.

Jos outona naamana menee kysyyn töitä niin ei ne ota töihin ja hakemusten lähettäminen tuntuu turhalta kun samaan paikkaan tulee 1000 kpl muitakin hakemuskia.

Eli siis ei ole mikään työttömien syy, että ollaan tässä tilanteessa. Eikä sulla ole valtuuksia ottaa mitään tukia pois joten älä uhkaile sillä! Niintä on jo leikattu! Kumma kun nämä leikkaajat eivät koskaan kuvittelekaan, että he itse voisivat joutua työttömiksi. Joka on tänäpäivänä mahdollista kelle tahansa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykyään homma menee niin, että ei saa töitä muutakuin jonkin suhdeverkostojen kautta.

Jos outona naamana menee kysyyn töitä niin ei ne ota töihin ja hakemusten lähettäminen tuntuu turhalta kun samaan paikkaan tulee 1000 kpl muitakin hakemuskia.

Eli siis ei ole mikään työttömien syy, että ollaan tässä tilanteessa. Eikä sulla ole valtuuksia ottaa mitään tukia pois joten älä uhkaile sillä! Niintä on jo leikattu! Kumma kun nämä leikkaajat eivät koskaan kuvittelekaan, että he itse voisivat joutua työttömiksi. Joka on tänäpäivänä mahdollista kelle tahansa!

Juu jos mulla olisi valtuudet niin loisimistuet olisivat lakanneet aikoja sitten.
        Se vain että jopa demarit joutuvat sen raadollisen asian eteen että sosialiturva maksaa suomelle liikaa.
        Suomessa ei ole tarpeeksi työllisiä elättämään näin suurta loisjoukkoa ja velalla ei voida enään mennä.

• Anonyymi

Stubb menetelmällä työnhakuun eli suhmuroiden suhteilla ja hyvä veli verkoston kautta. Pätevyydellä ei ole mitään väliä!

• Anonyymi

Rahaa siis pitäisi ensin antaa/ jakaa jotta voisi mennä töihin hankkimaan sitä rahaa????
      Mitä ihmeen sieniä ihmiset syö???

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      53
      3906
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      91
      2310
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      1982
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      22
      1773
    5. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1516
    6. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      26
      1511
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      15
      1162
    8. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1118
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      109
      1074
    10. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      79
      1032
    Aihe