Mirella, Sinun pitää nyt ottaa aikaa itsellesi ja levätä!

Anonyymi-ap

Ihminen jaksaa tiettyjen rajojen sisällä. Mutta liika on aina liikaa. Jos elimistö joutuu liian koville, niin silloin tulee burnout.

Olet hyvä ja hieno ihminen. Muista levätä!

6

245

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mirellan biisit liian vaikeita laulettavaksi livenä. Timantei kappalekkin alkaa normaalisti mutta sitten sävellaji muuttuu yhtäkkiä korkeaksi ja se on varmaan vaikea vetää livenä varsinkin jos on vähänki flunssaa..

• Anonyymi

Taustanauhat pyörimään jos on flunssa. Niin se laulu jatkui Erikallakin vaikka mikki putosi kädestä kuopiossa.
      Kuka näistä kitisijöistä laulaa muka oikeasti livenä.

• Anonyymi

Joo, en tiedä tuosta mirellasta mitään mutta näin uutisen, rohkea tyttö kun kertoi itse yleisölle mitä on meneillään. Tarvisi oikeasti kuukausien tauon. Vissiin on nyt ylikuormittunut, se on stressaavaa olla yleisön edessä esiintymässä, ei kaikki edes pysty siihen ollenkaan. Ei ole helppoa se. Toivottavasti ne taustahenkilöt jotka mireallasta hyötyvät tajuavat ettei ole hyötyä romahduttaa koko ihmistä ja pilata koko uraa vaan kiireen takia.

Nyt lomalle ja rennosti, ei mitään riehumista tai juhlimista. Mökin rantaan hiljaisuuteen.

• Anonyymi

Onko lääkäri tehnyt aloituksen.

• Anonyymi

Taas julkisuustemppu! Oli niin väsynyt ja masentunut "hirveen kovasta" "työtahdista", mutta jaksaa bilettää jonkun tummaihoisen jäbän kanssa pitkin ulkomaita eikä "uupumisesta" näytä olevan jälkeäkään😝.
      Kaikenmoisia vinkujia sitä esiintyy musiikkimaailmassa!
      Pysyisi nyt pois julkisuudesta muutaman kuukauden eikä näyttelesi niitä krokotiilin kyyneleitä!

• Anonyymi

Ja somettaa kyllä jaksaa!!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      84
      3402
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      25
      2014
    3. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      194
      1924
    4. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      341
      1316
    5. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      84
      1279
    6. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      89
      1137
    7. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      82
      923
    8. Varoitus kyläläisille Suomussalmella

Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo
      Suomussalmi
      12
      915
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      23
      845
    10. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      61
      790
    Aihe