Olin tekemässä reissua tien päällä. Päätin napata jotain evästä ja kävin Pancho Villassa syömässä. Onnekseni huomasin, että hampurilaisaterian saa nykyään 10:llä pihvillä. Aikaisemmin sen sai vain 8:lla.
https://panchovilla.fi/menu/hampurilaiset/erikoishampurilaiset/meksikon-vallankumous.html
Olen syönyt 8:n pihvin hampurilaisaterian jo kahteen otteeseen, joten määrätietoisesti tilasin 10:n pihvin hampurilaisen. Mutta suureksi pettymykseksi en pystynyt syömään sitä kokonaan. Minulla jäi syömättä 1 pihvi.
En olisi voinut ikinä uskoa, että loputtoman ruokahaluni voi selättää yksi hampurilaisateria. En ole ikinä jättänyt kesken yhtäkään tilaamaani ateriaa.
Jotenkin meni maku ja halu tilata enää mitään isompaa. Olen lyöty. En voi saavuttaa enää mitään syömisen saralla. Nyt tiedän rajani. Surullista.
Olen pettynyt itseeni
74
444
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Etsi uusi harrastus, vaikka laihduttaminen.
- AnonyymiUUSI
olin luullut sua naiseksi mutta olenkin tainnut erehtyä. Kukaan nainen ei pysty syömään kerralla kuin tuplahampurilaisen.
Olen mies. Ulkomuotoni on hyvin maskuliininen, mutta sisäisesti olen nallekarhu. Joku voisi sanoa, että olen feminiininen mies. Ehkä jokseenkin sukupuoleton, vaikka mieheksi itseäni tituuleerankin.
- AnonyymiUUSI
Palstakamu kirjoitti:
Olen mies. Ulkomuotoni on hyvin maskuliininen, mutta sisäisesti olen nallekarhu. Joku voisi sanoa, että olen feminiininen mies. Ehkä jokseenkin sukupuoleton, vaikka mieheksi itseäni tituuleerankin.
Ok, no sun täytyy treenata että selätät sitten ensi kerralla tuon kymmenen pihvin hampparin. :D
- AnonyymiUUSI
Pyydä buddy-love syömävalmentajaksi.
- AnonyymiUUSI
Pancho Villoja taitaa olla joka puolella Suomessa, ei tosin joka paikkakunnalla.
- AnonyymiUUSI
Kankaanpäässä ei ole ätmivaaran takia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Kankaanpäässä on eikä mitään tasoja ole!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sä luulet olevasi joku, jolla on määräysvalta meidän muiden elämään, vaikka todellisuudessa Sä et oo yhtään mitään muuta ku säälittävä juoppo!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Idiootti, mä kävin kerran lounaalla Kankaanpään Pancho Villassa!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pitää paikkansa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pitää paikkansa.
Kankaanpäässä on eikä mitään ätmejä ole!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa on todiste siitä, että valehtelet!
https://panchovilla.fi/ravintolat/kankaanpaa - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä taidat olla vaaraksi muille, olethan hakannut naisia.
- AnonyymiUUSI
Saitko eläkeläisalennusta?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saitko eläkeläisalennusta?
En ollut silloin vielä eläkkeellä eikä siellä saa.
- AnonyymiUUSI
Koskaan en onnistunut syömään edes yksinkertaista hampurilaista siististi. Aina leviää majoneesit naamaan ja täytteet tippuu syliin.
- AnonyymiUUSI
🤯 sairasta...
xLiner- AnonyymiUUSI
Miten tuollainen edes syödään? Onko sulla suuri suu (mahan on oltava)? Koska olet toimintakunnossa tuollaisen mätön jälkeen? Eikö tuo jo häiritse yöunia? Meneekö vessanpytty tukkoon?
En käsitä 🤢
xLiner - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten tuollainen edes syödään? Onko sulla suuri suu (mahan on oltava)? Koska olet toimintakunnossa tuollaisen mätön jälkeen? Eikö tuo jo häiritse yöunia? Meneekö vessanpytty tukkoon?
En käsitä 🤢
xLinerOlin hetki sitten reissussa teini-ikäisen poikani kanssa. Hän söi hotelliaamiaisella joka päivä 4-5 täyttä lautasellista. Kalorimäärän täytyi olla jossain 2000 paikkeilla. Määrä ei näkynyt hänessä missään, vatsa ei edes pullottanut. En kertakaikkiaan ymmärrä, mihin kaikki se ruoka mahtuu, vaikka hän miten onkin nuori, urheilullinen ja kuluttaa paljon. Kun pääsimme kotiin, hän ilmoitti laihtuneensa kilon!
Aletheias Anonyymi kirjoitti:
En käsitä 🤢
xLinerJostain syystä minulla on jotain häikkää kylläisyyden tunteen kanssa. Samoin olen aina janoinen. Liittyy varmaan tuohon Aspergeriin, etten reagoi kehon normaaleihin viesteihin.
Yksi päivä poltin itseni tupakalla, kun en tuntenut käteni olevan tulessa.
- AnonyymiUUSI
Kerran kävin lounaalla Kankaanpään Pancho Villassa ja lounaaksi oli silloin riisiä ja kanaa.
- AnonyymiUUSI
huikeeta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
huikeeta
Sitä vain, että sielläkin on arkisin lounas niin kuin varmaan muissakin Pancho Villoissa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitä vain, että sielläkin on arkisin lounas niin kuin varmaan muissakin Pancho Villoissa.
Söit varmaan lastenannoksen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan riisiä ja kanaa! Se oli päivän lounas! Ei 35-vuotiaat syö lasten lounaita!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Söin ihan kunnon miehen annoksen!
- AnonyymiUUSI
Minkä paikan Pancho Villassa kävit?
- AnonyymiUUSI
Koomisen iso hampurilainen 😂
- AnonyymiUUSI
Ei taida mikään kauhean terveellinen olla 10 hampurilaispihvin hamppari.Ootko mittauttanut kolesterolisi ja muutkin veriarvot.
- AnonyymiUUSI
Voi hemmetti! Oletko niin sanottu ylensyöjä? Tervetuloa kerhoon. Minäkin söin sangen kermaista kiusausta niiiiiin paljon, etten toivu tästä enää ikinä.
>simiti<Kykenen syömään aivan mielettömiä määriä ruokaa, mutta arkielämässä rajoitan syömistä järjen voimalla vaikka nälkä jäisikin. Mutta jos saan jotain erityisen hyvää eteeni, en voi vastustaa kiusausta ahtaa.
- AnonyymiUUSI
en muista olikohan pancho villa mutta oli tosi surkea vetinen hampurilainen.
toisaalta oli kyllä hyvä buffet-ateria kun aika mureaa härkäpataa- AnonyymiUUSI
Joskus parikymmentä vuotta sitten kävimme tyttäreni kanssa seisovassa pöydässä all you can eat. Itse otin muutaman pizzapalan ja salaattia.
Tyttäreni söi varmaan kilon pelkkää jauhelihapizzaa.
Miten hemmetissä 6 vuotias voi syödä niin paljon? Eikö äitinsä tehnyt hyvää ruokaa ikinä?
Toisaalta ehkä ei saanut äidiltään mitään herkkuruokia, koska äitinsä oli siihen aikaan työtön.
>simiti< - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joskus parikymmentä vuotta sitten kävimme tyttäreni kanssa seisovassa pöydässä all you can eat. Itse otin muutaman pizzapalan ja salaattia.
Tyttäreni söi varmaan kilon pelkkää jauhelihapizzaa.
Miten hemmetissä 6 vuotias voi syödä niin paljon? Eikö äitinsä tehnyt hyvää ruokaa ikinä?
Toisaalta ehkä ei saanut äidiltään mitään herkkuruokia, koska äitinsä oli siihen aikaan työtön.
>simiti<Toki maksoin 300 eeroa elatusapua, mutta ei se tarkoita kuin juuri ja juuri hengissäpysymistä.
>simiti<
- AnonyymiUUSI
Taskuun pistit puolet äijä iltapalaksi ja huomisen lounaaksi
- AnonyymiUUSI
Hämeenlinnan Pancho Villassa olen syönyt mieliinpsinuneen hyvän hampparin.
Muistaakseni siinä ei ollut kuin1 - 2 pihviä. Jos olisi ollut 10, se olisi ylettynyt kattoon asti.
Ja miten sellaista puret. Virtahepo tai sarvikuono onnistuisi.
Kettu ei.
Vilma- AnonyymiUUSI
Tiesitkö, että virtahepo on Afrikan vaarallisin eläin?
Se mokoma tappaa eniten ihmisiä.
>simiti< - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
>simiti<Tiesin. Tiesitkö sinä, että tiesin. Et kait.
Vilma - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
>simiti<Ei pysty syömään ihmistä, mutta pään pystyy puremaan poikki.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tiesin. Tiesitkö sinä, että tiesin. Et kait.
VilmaSinä vilma olet hassu olio. Onko ikäsi vielä alkanut kolmosella? Kyllä sinullekin tulee pikkuhiljaa elämänkokemusta.
>simiti< - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei pysty syömään ihmistä, mutta pään pystyy puremaan poikki.
Hyi kauhistus.
Tuo Sini tv:ssa höpöttää taukoamatta paljon.
Sillaikin voi pää hajota, ilman hepoa.
Vilma - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä vilma olet hassu olio. Onko ikäsi vielä alkanut kolmosella? Kyllä sinullekin tulee pikkuhiljaa elämänkokemusta.
>simiti<Minusta on hauskaa harhauttaa. Olenhan 150 v. Ja naene.
Vilma - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyi kauhistus.
VilmaVirtahepo on kuin entinen voimanostaja >simiti< joka repii tarvittaessa pään irti.
>simiti< - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyi kauhistus.
VilmaNiin ja sen hepon kanssa kannattaa olla varovainen vaikka muotihuume onkin erityisesti oikeiston keskuudessa.
>simiti< - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja sen hepon kanssa kannattaa olla varovainen vaikka muotihuume onkin erityisesti oikeiston keskuudessa.
>simiti<10:30
Juuri tuosta syystä olen sinistraa, usko tai älä, juuri tuosta syystä.
No, Jaa. On arvomaailmakin olemassa ja siinä ei päätä sekoteta kemiallisesti.
Ja maahan on sekaisin, miks päätä.
Vilma
Huomasit.... - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
10:30
Vilma
Huomasit....Täysi juntti ja idari sä olet.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Täysi juntti ja idari sä olet.
11:18
Ymmärrätkö mikä on sinistra?
Taustaoletukseksi:
Ja jos käyttelee aineita ei ole juntti tai ei ole sinusta idari.
Voi kun olet rajoittunut tai jokin muu vängertää aivoissasi.
Vilma - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
10:30
Vilma
Huomasit....Sinäkin Vilma olet huomannut, että maailmassa on virhe.
Pysytään silti toivekkaina, että nuo oikeistorotat saadaan tuhottua ja pallo kestävään kehitykseen.
En toki itsekään ole aina toiminut oikein, mutta (ääri)oikeisto junttipellet ovat krp:kin mukaan suurin uhka Suomelle. Persupellet toki kiistävät tämän ja Petteri yllättyy.
>simiti< Käytin haarukkaa ja veistä. Mutta ei sitä pystynyt mitenkään syömään perinteisellä tavalla. Purin sen osiin lautaselle.
- AnonyymiUUSI
Palstakamu kirjoitti:
Käytin haarukkaa ja veistä. Mutta ei sitä pystynyt mitenkään syömään perinteisellä tavalla. Purin sen osiin lautaselle.
Ei oo kellään niin isoa suuta, että sais syötyä sen kokonaisena ja jos yrittäis, leukaluu menis sijoiltaan.
- AnonyymiUUSI
oikeasti niin kun aina asiota kerrallaan pitäisi yrittä jotta ei niin 7-8 miljoonaa asiaa kerrallaan pysty, yksi juttu kun pitäisi päästä menemään kaupungin ydinkeskustaan hommeleihin, niin kokeilin että jospa niin pyöräilemällä pääsenkin,
mutta piti terästäyttyä omassa ajatusmaailmassan, niin no kun jotain armeijan ihmisiä ollut tuttuina niin kovettaa itseä jotta.. - AnonyymiUUSI
niin jos pystyy manipuloimaan itse vähän omaa ajattelutyyliään, silloin.
mutta niin jo taisinkin kertoa eräs valoristeys, horjahdin melkein kaaduin jotkin kmummelit risteyksen toisella puolella oli huolestuneita ilmeitä jos kaatuu.. - AnonyymiUUSI
tuollaisissa niin vähän suuri vaara jos ei ole aivan kunnossa loukkaantuoa enemmän sitten
- AnonyymiUUSI
,itta moom lim jpotptalii pm Sip,em vaötopssa mpom 78viptta moom öaottaa asopota voreoööe kp aolaosom. toetyustolom saqoraiseö'lleeöö¨' åoit'' pööa 12454 viptta kptaom öeollqaistalom pdpteööessaq
- AnonyymiUUSI
Puutarhakatua. Ns vedellyt päästä päähän.
- AnonyymiUUSI
Kai te uskotte, että Kankaapäässäkin on Pancho Villa?
Viime viikolla kävin myös Pancho Villassa (Triplassa). Lounaaksi tilasin Cajun-kana wrapin ranskalaisilla. Jaksoin syödä sen wrapin, mutta osa ranuista jäi syömättä. Liika on liikaa.
En edesn pysty kuvittelemaan, miltä tuntuu herkutella noin valtavalla, jättihampurilaisella? Siinähän menee jo suolet solmuun ja mahalaukku huutaa hoosiannaa.- AnonyymiUUSI
Pretty Boyssa on hyvämakuinen sämpyläosa. Mutta asiakaspalvelussa pitäisi puhua suomea, vaikka osaisi sen seitsemää muuta kieltä.
Voi olla feikkiosaamattomuuttakin. Vähän kuin vilpistelyä.
Hymyillään vaan...
Vilma
- AnonyymiUUSI
Ja maksoit siitä 50 e!
Minusta siinä on hyvä hinta/laatusuhde. Paljon oli myös pekonia ja juustoa. Ja kovin herkullinen se kaiken kaikkiaan oli.
- AnonyymiUUSI
Ei ole tervettä tuollainen ahminta ei.
- Sheena- AnonyymiUUSI
Joskus suunnittelin syöväni kotona pizzan ja sen jälkeen meneväni Rolssiin. Pizzan söin, mutta rollsiin en jaksanut mennä.
- AnonyymiUUSI
vähän inhottavaa kyllä on nukkua kun lähes jokainen sekunti miettiä wettä mitenpäin nukkuisi jos joku kipu on kuitenkin kaikkialla
Tilastotappio, eihän salillakaan kaikki ennätysyritykset aina toteudu. Toki en nyt tiedä onko ruokamäärä nyt sellainen asia jota kannattaa treenata.
Kesä ja ruokailu vähän yllättää kuten talvi autoilijan. Itsekin lihonut kolme kiloa enkä enää ole tavoitteessani 80 kg. Pidän kesän palauttavana jaksona ja laihistelen sitten syksyllä.- AnonyymiUUSI
Nyt aion tehdä itselleni hernekeittoa, se on terveellistä ja hyvää ruokaa.
- AnonyymiUUSI
Palstasetä onkin taas tänään iskenyt pöytään lähes kaikki nikkinsä ja mielikuvitushahmonsa⚠️
- AnonyymiUUSI
Palstakamu vai?
Kymmenen pihviä?!?
Se on jo paljon kun kahdeksankin on ihan hirveäati. Olisitkos saanut aterian ilmaiseksi jos olisit syönyt sen viimeisenkin pihvin?
Mutta yhdeksän hampurilaispihviä.. sekin on ihan miehekäs saavutus.
Nyt minua kiinnostaa ainoastaan se, että miten helvatussa jaksoit tuollaisen aterian päälle jatkaa matkaa yhtään mihinkään?
Minut pitäisi pyöritellä ulos ravintolasta varmaan jo kolmannen pihvin jälkeen...Jouduin istumaan puolisen tuntia puiston penkillä, ennen kuin pystyin edes ajattelemaankaan lähteväni rattiin.
Mutta ei se edes virallisesti ole haaste, eikä siinä palkintoakaan saa. Vähän sellainen "novelty" kokemus.Palstakamu kirjoitti:
Jouduin istumaan puolisen tuntia puiston penkillä, ennen kuin pystyin edes ajattelemaankaan lähteväni rattiin.
Mutta ei se edes virallisesti ole haaste, eikä siinä palkintoakaan saa. Vähän sellainen "novelty" kokemus.Kuules.. mä jouduin kuukkeloimaan ton "novelty" sanan..
Eli se ei ollut ruokahaaste vaan uutuuden viehätystä. Kaikkeen te hölmöt miehet haksahdattekin..
Olette ihan hölmöjä, mutta onneksenne ihan rakastettavalla tavalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13110538
- 525080
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422271Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052088- 281986
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131631Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411442Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291124Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v331061Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54987