Tänään hoksasin, että yhteiskunta ja miehet ovat ajaneet minut tilanteeseen, missä olen kadottanut naiseudestani semmoisen pehmeän / herkäm puolen. Näytän kyllä maiselta, mutta en voi olla nainen, koska pärjäämiseen tässä maailmassa vaaditaan maskuliinisia piirteitä.
Erosin miehestä, joka oli pikkuisen narsistinen ja jouduin pelaamaan likaista peliä, jotta hän ei olisi lopullisesti murskannut kaikkea. Sen jälkeen olen joutunut rakentamaan elämää hyvin maskuliinisesti, jotta elämässäni on kaikki ns hyvin.... ja voin kokea olevani turvassa.
Nykyään, kun hoidan yksin kaikki autoasiatkin (mikä on itselleni ollut se vihoviimeinen kiinnostuksen kohde), niin olen alkanut ajattelemaan, että mihin ihmeeseen tässä enää mitään miestä tarvitaan?!?
Samanaikaisesti olen yrittänyt jotain deittailua, mutta miehet lässyttää aikansa, mutta tarpeeksi miestä ei ole kenessäkään. Saan olla oman elämäni miesnainen ja mietin, että miksi yhden munan vuoksi elämääni enää miestä ottaisin. Pitäisi olla jotain muutakin tarjota, kuin seksiä.
En ole kokenut sellaista suhdetta yhdenkään miehen kanssa, jossa olisin voinut olla turvassa nainen ja nyt kun olen pari vuotta rakentanut elämääni yksin, ilman maskuliinin tukea ja onnistunut siinä paremmin kuin yhdessäkään suhteessa, niin pitäisikö elää loppuelämä yksin miesnaisena?!?
Todella pettynyt olen miehiin ja toisaalta pelkään, että jos joskus menen rakastumaan, niin kaikki työni voi tuhoutua. Toisaalta tiedän, että yksin eläessä jää paljon kokematta, mutta yksin on turvassa siltä epäterveeltä maskuliinilta, joka käyttää voimiaan vain tuhoamiseen ja rikkomiseen. Tervemaskuliini on turvallinen, rakentava ja luo turvallisen tilan feminiinille, mutta onko sellaisia miehiä enää edes olemassa?!? Itselläni ei ole sellaisista kokemusta.
Olen miesnainen, sairastunut pärjäämiseen
8
234
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt alat pikkuhiljaa ymmärtää mitä monet miehet käy läpi ja miksi iso joukko miehiä on valinnut sen että ovat itsekseen. He pärjäävät ja osaavat tehdä itse asioita naiset osoittautuu kerta toisensa jälkeen pettymykseksi epäluotettavaksi täysin erillaisiksi millaisia ovat uskotelleet olevansa kommunikointikyvyttömiä valtavinen vaatimuksineen ja seksiäkin saa ilman sitoumusta niin mihin naista tarvitaan lopulta?
Miehet on todella onnellisia kaveriporukoissaan kun saavat vapaana kulkea ja tehdä mitä ikinä haluavat kun elämään tulee nainen alkaa rajoitus ja vaatimukset ja draama jostain täysin olemattomasta asiasta. Elämän riippakivi. - Anonyymi
Haluat siis miehen joka elää roolia jota ei ole olemassa? Olemme viimein pääsemässä siitä sota ajan jälkeisestä mystisestä mies roolista eroon jota ei ole koskaan ollutkaan missä mies tietää ja osaa kaiken ja määrää kaiken.
- Anonyymi
Toisealta jos vertaa 1900 luvun alkupuolen ja meidän ajan testosteroniarvoja niin ne on valtavassa laskussa. Suurin muutos näkyy nykyisillä +60 vuotiailla miehillä. Heidän eronsa on muita huomattavampi mutta kaikilla ne on pudonneet rajusti. Miehekkäitä miehiä on enää harvassa mutta ei kannata sekoittaa miehekkyyttä siihen että joku tietää kaiken tai osaa kaiken tai elää itsetuhoista elämää tai on hankala ihmisenä tai töksäyttelee jotain aivopieruja äänekkäästi. Mikään näistä ei ole miehekkyyttä. Miehekkyys on sitä että pitää huolta auttaa naista on seksuaalinen rauhallinen tuki. Omaa käytöstavat. Tarvittaessa on myös valmis uhraamaan jopa itsensä toisen puolesta. Se on miehekkyyttä ei se että kasvattaa parran ja laukoo jotain aivopieruja ja nostelee painoja ja yrittää tapella kaikkien kanssa.
- Anonyymi
Tai se että kuuluisi johonkin 1% järjestöön jossa muut apukoululaiset hakee kunniaa siellä missä sitä ei ole. Siellä on tarjolla vankilatuomioita ennenaikaista kuolemaa selkäänpuukotusta hyväksikäyttöä jne
- Anonyymi
Vaarallisimmat miehet ei ole niitä jotka aukoo päätään ja huutaa toistensa suuhun. Ne varteenotettavat ja vaaralliset miehet on niitä jotka katsoo sitä tilannetta sivusta ja on hiljaa ehkä puristelee päätään ja yrittää olla omissa oloissaan. Sitten jos he nousee pöydästä ja kokee sen tarpeelliseksi sinä olet kusessa. Siihen ei auta leukojen länkytys yms jolla tällainen uhoaja on tottunut pärjäämään.
- Anonyymi
Todelliset miehet välttelee tappelua viimeiseen asti. He ovat hyviä lojaaleja ja empaattisia ja päästävät tarvittaessa muutaman kyyneleenkin. Nämä surkimukset jotka uhoaa ja väittää ettei heillä ole tunteita on pojaksi jääneitä suun aukojia.
- Anonyymi
Sinulla on aika lailla konservatiivinen ajatusmaailma ja yksioikoinen käsitys siitä, millaisia nykymiehet tai naiset ovat.
Totta kai aiemmin esim. autoihin liittyvät asiat liitettiin miehiin ja esi. tunteellisuus naisiin mutta nämä nyt eivät päde mitenkään tänä päivänä. Miehet ovat tunteellisia siinä kuin naisetkin ja USKALTAVAT olla, naiset taas ovat teknisesti yhtä päteviä mikäli tekniikka heitä kiinnostaa. Tumpeloita löytyy kaikista sukupuolista.
En ihan päässyt ajatuksestasi kiinni, eli mikä se ongelmasi olikaan? - Anonyymi
Voihan tuon tavallaan hieman allekirjoittaakin. Olenpa joskus sanonut miehelle ääneenkin, että varsin turhaa valittaa, ellen ole naisellinen, sillä koskas sä muka olet antanuy mulle tilaa olla tyttö. Ei siinä, suurin osa "naisellisuudeksi" määritellyistä asioista ei kyllä luonnostaan ole yhtään mun juttuni. Vaan kyllä sitä välillä huomaa itsestään putkahtavan enemmän naisellisuutta esiin, kun sille on tilaa. Moni "naisellinen" asia vain on niin hiton epäkäytännöllistä, ettei nitä ehdi ja voi miettiä, kun asiat pitää saada tehtyäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614378KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1493165Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo482482Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?502407- 982065
- 241883
- 301616
- 231612
- 1541451
- 341253