sikisn sokin hyllyt yms 80 proosenttia kalliimppaa palvelu perseestä
Rovakadun k-market täys floppi elkää menkö
20
901
Vastaukset
- Anonyymi
Muutaman kerran käyneenä en oo nähny mitään moitittavaa,joillain valittajilla on oma elämä huonolla tolalla...Typerää tyhjänpäiväistä kitinää...
- Anonyymi
Oliko kaljat loppu, vai mikä nyppii?
- Anonyymi
Aloittaja mollaa kauppaa, kun saanut sinne porttikielon, kun hakenut juoksukaljat. Minä kyllä käyn edelleenkin, nopea asioida silloin, kun tarvitsee ostaa kerralla vain joitain elintarvikkeita. Ihme hommaa tuo jatkuva kauppojen haukkuminen, hyvä, että on kauppoja ja asiakas päättää jaloillaan missä haluaa käydä. Mitä sitten jos ei olisi kauppoja tai jos ne on kymmenien kilometrien päässä? Mistä aloittaja sitten oluensa hakisi?
Jos aloittaja ei siellä käy niin saa muut kuitenkin käydä. Lopeta tuo jatkuva kauppojen dissaaminen, kauppiaat ovat ahkeraa väkeä, joka päivä tekevät työtään kaupoissaan. - Anonyymi
Aloittaja ja hänen tapaiset ovat ankeita paskiaisia.
- Anonyymi
Ihan hyvä kauppa.
Mitä sakkia ovat nämä valittajat?
Näin kerran kun huumeveikko osti jopparilta ainetta rovakadun päässä.- Anonyymi
niin siitä kaupasta
- Anonyymi
Nykyisin olen alkanut suosimaan pikkukauppoja, marketteihin menen vain jos tarvitsen sellaista mitä ei ns ruokakaupasta saa. En jaksa juosta tarjousten perässä ja peruselintarvikkeet löytyy lähikaupoista helpommin.
- Anonyymi
niin helpompi sun siellä varastaa terveisin kauppias.
- Anonyymi
PIKKU KAUPOISSA KÄYVÄT ROSVOT SIELLÄ HELPOMPI VARASTA KUIN CITYMARKETEISS ELÄ SIIS MMEE OLET JO ROSVO KUN AUKAISET PIKKU K-KAUPAN OVEN KAUPAN OVEN ROSVO.. HYII ROSVOO..
- Anonyymi
KAUPPIAALLA MILJONÄÄRILLE EI LÖYTYNYT WOMWN WLLYY ARCTIC WOLLEY RAHHOO VAATII LAPSILTA 150 TUHATTA EUROO NYT MAKSATTAA NE YLIKALLIILLA PASKA PÅIRKKA TUOTTEILLA JA B LUOKAN MAKKARAA JOTA KOIRAKKAAN EI SYÖ ,, HIKISIÄ MÄTÖJÄ TUOTTEITA MAMUJEN KARVOILLA HÖYSTETTYJÄ..
- Anonyymi
ON SE NIIN HIENOA VETÄÄ KOKAIINIA JA KYMPPIKORTTELI VIERSESSÄ K-KAUPPIAANA --TYÖNTEKIJÄT HOOKERS HOMMISTA AIRNB ASUNTOON JA SIT MYYJÄKSI K-KAUPPAAN NS..MONIOSAAJA OLET MYYJÄ -HUORA. OI OI K-KAUPAT MIHIN OTTE MENOSSA. HUUMET YMS.. EI OLE ENÄÄ K-KAUPAN VÄISKIÄ ON VAAN HUUME NITI PERSE PYSTYSSÄ RAHAA VAILLA JA MÄTÖ LENKKI MAKKARA TISKILLÄ.. VALITSE IHAN ITE.
- Anonyymi
nnnn sdp
- Anonyymi
Vai olisikohan niin perse paikka ylläpitää kaupan vaatimia palveluita niin tuotteetkin kalhiita tai sitten ne monistaa itselleen hälläväliä vertaa esim lonkeropäkki indeksillä onko kauppa rikollinen putiikki
- Anonyymi
on .
- Anonyymi
Bookotus
- Anonyymi
gfgf
Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512