Jopa uutisia luetaan tekoälyllä. Mistä voin tietää etten ole tekoälyn luomus?
>simiti<
Olenko tekoäly
29
251
Vastaukset
- Anonyymi
Ateisti on onneksi asiasta täysin varma.
- Anonyymi
hahha jooh niin mutta niin tekoälyteknolosiassa itseään kehittävät roboit kuin jotkin Tausteluplaneetta Galactican Cylonit
- Anonyymi
Et voikaan tietää. Nykytiede on sitä mieltä että elämme luultavasti jonkinlaisessa simulaatiossa, Matrixissa. Me tietoisesti valaistuneet saatamme olla tietoisuudeltamme kohonneita siksi koska meidän liitännät tähän Matrixiin ovat löyhemmällä kuin suurimmalla osalla. Matrixissa liitäntä tapahtui piuhalla takaraivon kautta.
Eli mitä jos asia onkin kirjaimellisesti niin tässäkin todellisuudessa ja se piuha on vain yksinkertaisesti löysästi kiinnitettynä meihin? NPC:den tähdittämässä maailmassa olo on kuin botilla koska kokee olevansa erilainen kuin ihmismassat. - Morpheus. - Anonyymi
Kokeilet sattuuko kun lyöt pääs kiviseinään jos sattuu ni et ole tekoälyn luomus
- Anonyymi
Miten niin? Kipukin on vain aivojen luoma aistimus.
- Anonyymi
em kalsamit ,emm' ,ptpmettoom lim jarrastpp åostpppöoööa tarlliisa,,imytaa--- öos'' öipteka. arrmoria-firman ihmiset että heillä kai voi olla niitä
https://www.fonecta.fi/profiili/armoria-oy/1167090 - Anonyymi
Ihan sama loppupeleissä. Söin herkullista ruokaa ja olen ihan sujut eloni kanssa.
>simiti<- Anonyymi
😁totta, juuri näin
- Anonyymi
viimeyö oli itsellä vähän että mitenpäin nukkuisin kun olkapään kupua, epäilin että jotain luun murtumaa noh ei kai,
- Anonyymi
Elämme Antero Vipusen unessa ja tavallaan siis olemme tekoälyn luomia.
Tekoäly on ihminen 2.0. Oma luomuksemme.
Itsestäni voin vain sanoa olevani teköälyinen. Ei mitään toivoa tekoälyyn.. olen aivan liian tyhmä siihen.- Anonyymi
Ei se tekoäly niin hirveän älykästä ole. Mutta tosiaan kätevää.
Tai sitten tosiaan elämme simulaatiossa ja olemme peräti itse tekoälyn luomia. Jotkut luulevat sitä Jumalaksi.
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten tosiaan elämme simulaatiossa ja olemme peräti itse tekoälyn luomia. Jotkut luulevat sitä Jumalaksi.
>simiti<Ja minä kun luulin sinun luulevan itseäsi jumalaiseksi... :D
Ainakin sinulla on mahtava jumaluuskopleksi.
Ja siksipä niin tykkäänkin sinusta...- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Ja minä kun luulin sinun luulevan itseäsi jumalaiseksi... :D
Ainakin sinulla on mahtava jumaluuskopleksi.
Ja siksipä niin tykkäänkin sinusta...Miten niin Jumaluuskompleksi? Minä nyt vain olen paras kaikissa asioissa.
Paitsi maantiedossa olen hitaampi, koska oletan koko maalätyn olevan mun.
Onko kenelläkään lìnkkejä niihin ilkikurisiin maalätty juttuihin.
Miten niin Jumaluuskompleksi? Minä nyt vain olen paras kaikissa asioissa.
>simiti<Nooh.. minä myönnän, että olet maailman paras Simiti.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Nooh.. minä myönnän, että olet maailman paras Simiti.
No mutta pirpana sentään. Sinäkin olet hirmu kiva ihminen.
Muistan kun jouduit pikkuisena hyppimään lumivallien yli. Nyt nikotiinipussi naamaan ja muisteloa Ettan nuuskasta.
No mutta pirpana sentään. Sinäkin olet hirmu kiva ihminen.
Muistan kun jouduit pikkuisena hyppimään lumivallien yli. Nyt nikotiinipussi naamaan ja muisteloa Ettan nuuskasta.
>simiti<Voi kyllä olin päältä nelikymppinen kun tuon ukemin heitin lumivallin yli.
Olen vain kutistunut siitä.
Tilannehan oli niin, että minulla oli tasan kaksi vaihtoehtoa, jäädä auton alle tai heittäytyä lumivallin yli. Ja tuo vallihan oli minua rinnakorkeudelle .. joten rohkeasti pää edellä vallin päälle ja yli.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>simiti<Yliäly = jumala.
Sinä olet aidon yliälyn luomus. Tekoäly on apinan pähkinä-aivojen oma luomus. Ihan kiva muttei yltä samaan. - Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Voi kyllä olin päältä nelikymppinen kun tuon ukemin heitin lumivallin yli.
Olen vain kutistunut siitä.
Tilannehan oli niin, että minulla oli tasan kaksi vaihtoehtoa, jäädä auton alle tai heittäytyä lumivallin yli. Ja tuo vallihan oli minua rinnakorkeudelle .. joten rohkeasti pää edellä vallin päälle ja yli.Voin kuvitella sen tilanteen. Pikkuinen on heittäÿtynyt ja suursimitit on naureskellut tilanteelle.
Voin kuvitella sen tilanteen. Pikkuinen on heittäÿtynyt ja suursimitit on naureskellut tilanteelle.
>simiti<No eipä nuo autot juurikaan hidastelleet tai yrittäneet antaa mulle mahdollisuutta kiivetä vallin päälle. Eivät vissiin tajunneet, että olin jumissa autotiellä, kun oli autotie ja jalkakäytävä aurattu samaan valliin ja suojatien ylityspaikka oli jäänyt avaamatta.
Varmaan vaan kirosivat kun toikkaroin ajoväylällä.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin Jumaluuskompleksi? Minä nyt vain olen paras kaikissa asioissa.
>simiti<Tässäpä näitä riittää. Allegedly Dave - https://www.youtube.com/watch?v=uyG2ctpteLY . Joe Rogan & Eddie Bravo - https://www.youtube.com/watch?v=tek8-LtMgss . Lasertestailua tässä näin - https://www.youtube.com/watch?v=-ih9wWuQm-c . Case closed eli the Earth is FLAT - https://www.youtube.com/watch?v=twPPwdVk5Ig . MAA ON FLÄTTÄNÄ 😱😂!
- Anonyymi
Tekoäly on kohtelias ja korrekti. Sinä et ole. => Et ole tekoäly.
- Anonyymi
Ite oot!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ite oot!
Hyvin mahdollista...
- Anonyymi
Tekoälyn luomia miehiä. Sieltä voi tarkistaa, löytyykö oma naama.
https://www.youtube.com/shorts/fhaRXFb9k3U- Anonyymi
No ei todellakaan löytynyt, unohdit kertoa että ovat "Most handsome" AI creations, mun kohdallani täytyy käyttää jotain muuta kuvaavaa sanaparia :) kuin tuota edellämainittua
- Anonyymi
Juup, siinäpä juuri juju piilee vaan sitäpä eivät tule juntit ja idarit 😁 tajuamaan kuin kymmenen vuoden viiveellä jälkijunassa, siihen asti rummutetaan asian puolesta kuten tavallista ikäänkuin kaikki tapahtuvasta kehityksessä olisi pelkästään positiivista
- Anonyymi
Mieluummin tekoäly, kuin älytön tekokalu!
Et ole tekoälyn luomus kun ihminen loi tekoälyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513585Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142480Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5932273Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar761730Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1371546- 281446
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?941427