Siis yli 35-v lapseton nainen jonka elämän tärkein sisältö on matkustelu ja viini tai jooga tai kevyet liikuntaharrastukset.
Oletko naislapsi?
18
258
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Olen, ylpeästi. Miksi rasittaisin itseäni stressillä mitä lapsi tuo tullessaan.
- AnonyymiUUSI
Valintojen maailma
- AnonyymiUUSI
En ole saanut sellaista palautetta. Tulen toimeen omillani ja autan muita sen minkä voin.
- AnonyymiUUSI
En ole en.
Sopivan ikäinen sinkku mamma oon,
joka turhaan haaveili ja unelmoi miehestä joka
kulkis vierellä loppu elämän.
Jonka kanssa olisi voinut joko olla vaan.
Taikka mennä minne vaan milloin sit haluaakaan. - AnonyymiUUSI
Oletkos sinä mieslapsi, jonka pitää kirjoittaa hänne mm. tälläistä?
Voin vastata puolestasi... olet!
Ihminrn voi tehdä Suomessa aikshyvin sitä mitä haluaa... koet vaan, että oma tilanteesi johtuu muiden valinnoista ja kiukuttelet sitä...mutta oma tilanteesi oikeasti johtuu sinusta itsestäsi....
Mutta saat kiukuta toki. 🙂- AnonyymiUUSI
Laitoit vielä loppuun ton passiivis-aggressiivisen hymiön. Noin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Laitoit vielä loppuun ton passiivis-aggressiivisen hymiön. Noin.
Minunkin mielestä tuo passiivisagressiivinen hymiö. En tykkää käyttää itse.
Olen mieslapsi. Olen itse valinnut elämäntyylini. Olisi ollut mahdollisuuksia pariutua ja vieläkin naiset lähestyvät minua. Jokainen tavallaan.
Nautin siitä että saan tuhlata elämäni kaikkiin turhanpäiväisiin harrastuksiin. Elämäni on todella huoletonta ja helppoa. Ja sitten jos siltä tuntuu, voin leikittää sukulaisten lapsia. Rusinat pullasta.- AnonyymiUUSI
Mun kaikki naisystävät ovat jo mummoja! 😳
>simiti< Olen yli 40-vee lapseton nainen,
Nuo muut eivät päde kohdallani- AnonyymiUUSI
Matkustelu ja liikuntaharrastukset ovat ok. Viiniä tai muutakaan huumaavaan en käytä enkä joogaa. Mikähän sitten olen.
- AnonyymiUUSI
ei v aan maiszszilapsi kuin joku elokuva
https://fi.wikipedia.org/wiki/Maissilapset_(elokuva) Joo noita lapsia on ihan kummassakin sukupuolessa. Ihmisen pitäs tajuta tehdä jotain tai ees yrittää tehdä. Tollanen viinin tai viinan litkiminen ei edistä mitään. Samoin turha matkustelukaan. Ne on just niitä tyhjäpää sinkkujen harrastuksia. Tilanteen voi kyllä aina korjata, ruveta vaikka opiskeleen.
- AnonyymiUUSI
kun noita sääjuttuja on, niin josa mwnww salamamiestä eli ukkosherraakarkun menemällä kokonaankin itse jonkin pweiton alle pelkoineen
- AnonyymiUUSI
En ole koskaan, edes juuri ja juuri täysi-ikäisenä teininä, harrastanut "matkustelua ja viiniä tai joogaa tai kevyitä liikuntaharrastuksia."
Epäoikeudenmukaisuus kiukuttaa joskus ihan huolella.
Olen aikuinen nainen. En ole lapsi.
Kyllä se elämän sisältö löytyy aivan muualta. Vaikka matkustelu ja maisemanvaihto ovat joskus hauskaa vaihtelua, sille on kuitenkin löydyttava tasapainoa arjen pyörityksestä.
Jokainen kaipaa joskus irtiottoja, mutta eivät nekään ole elämän tärkeintä sisältöä, vaan taukoja arjen harmauteen.
Liikuntaharrastukset kuuluvat säännöllisen epäsäännöllisesti arkipäivien rutiineihin. Ei kai sitä tekisi, jos se ei toisi mielihyvää.- AnonyymiUUSI
Matkustelu ja jooga on aikuisten naisten harrastuksia. Paitsi ilkeyttä ja naisvihaa, kysymyksesi ilmentää kateutta.
- Sheena
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354203- 552915
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462828- 302603
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82555Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3242551- 382129
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541875Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461673- 1411527