Oletko naislapsi?

Anonyymi-ap

Siis yli 35-v lapseton nainen jonka elämän tärkein sisältö on matkustelu ja viini tai jooga tai kevyet liikuntaharrastukset.

18

258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Olen, ylpeästi. Miksi rasittaisin itseäni stressillä mitä lapsi tuo tullessaan.

• Anonyymi
        UUSI

Valintojen maailma

• Anonyymi
        UUSI

En ole saanut sellaista palautetta. Tulen toimeen omillani ja autan muita sen minkä voin.

• Anonyymi
      UUSI

En ole en.
      Sopivan ikäinen sinkku mamma oon,
      joka turhaan haaveili ja unelmoi miehestä joka
      kulkis vierellä loppu elämän.
      Jonka kanssa olisi voinut joko olla vaan.
      Taikka mennä minne vaan milloin sit haluaakaan.

• Anonyymi
      UUSI

Oletkos sinä mieslapsi, jonka pitää kirjoittaa hänne mm. tälläistä?

Voin vastata puolestasi... olet!

Ihminrn voi tehdä Suomessa aikshyvin sitä mitä haluaa... koet vaan, että oma tilanteesi johtuu muiden valinnoista ja kiukuttelet sitä...mutta oma tilanteesi oikeasti johtuu sinusta itsestäsi....

Mutta saat kiukuta toki. 🙂

• Anonyymi
        UUSI

Laitoit vielä loppuun ton passiivis-aggressiivisen hymiön. Noin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Laitoit vielä loppuun ton passiivis-aggressiivisen hymiön. Noin.

Minunkin mielestä tuo passiivisagressiivinen hymiö. En tykkää käyttää itse.

• UUSI

Olen mieslapsi. Olen itse valinnut elämäntyylini. Olisi ollut mahdollisuuksia pariutua ja vieläkin naiset lähestyvät minua. Jokainen tavallaan.

Nautin siitä että saan tuhlata elämäni kaikkiin turhanpäiväisiin harrastuksiin. Elämäni on todella huoletonta ja helppoa. Ja sitten jos siltä tuntuu, voin leikittää sukulaisten lapsia. Rusinat pullasta.

• Anonyymi
      UUSI

Mun kaikki naisystävät ovat jo mummoja! 😳

>simiti<

• UUSI

Olen yli 40-vee lapseton nainen,
      Nuo muut eivät päde kohdallani

• Anonyymi
      UUSI

Matkustelu ja liikuntaharrastukset ovat ok. Viiniä tai muutakaan huumaavaan en käytä enkä joogaa. Mikähän sitten olen.

• Anonyymi
      UUSI
    • UUSI

Joo noita lapsia on ihan kummassakin sukupuolessa. Ihmisen pitäs tajuta tehdä jotain tai ees yrittää tehdä. Tollanen viinin tai viinan litkiminen ei edistä mitään. Samoin turha matkustelukaan. Ne on just niitä tyhjäpää sinkkujen harrastuksia. Tilanteen voi kyllä aina korjata, ruveta vaikka opiskeleen.

• Anonyymi
      UUSI

kun noita sääjuttuja on, niin josa mwnww salamamiestä eli ukkosherraakarkun menemällä kokonaankin itse jonkin pweiton alle pelkoineen

• Anonyymi
      UUSI

En ole koskaan, edes juuri ja juuri täysi-ikäisenä teininä, harrastanut "matkustelua ja viiniä tai joogaa tai kevyitä liikuntaharrastuksia."

• UUSI

Epäoikeudenmukaisuus kiukuttaa joskus ihan huolella.

• UUSI

Olen aikuinen nainen. En ole lapsi.
      Kyllä se elämän sisältö löytyy aivan muualta. Vaikka matkustelu ja maisemanvaihto ovat joskus hauskaa vaihtelua, sille on kuitenkin löydyttava tasapainoa arjen pyörityksestä.
      Jokainen kaipaa joskus irtiottoja, mutta eivät nekään ole elämän tärkeintä sisältöä, vaan taukoja arjen harmauteen.
      Liikuntaharrastukset kuuluvat säännöllisen epäsäännöllisesti arkipäivien rutiineihin. Ei kai sitä tekisi, jos se ei toisi mielihyvää.

• Anonyymi
      UUSI

Matkustelu ja jooga on aikuisten naisten harrastuksia. Paitsi ilkeyttä ja naisvihaa, kysymyksesi ilmentää kateutta.

- Sheena

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4203
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      2915
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2828
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2603
    5. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2555
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      324
      2551
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2129
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      1875
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1673
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1527
    Aihe