Joskus kuullut tällaisen määritelmän. Mitä se tarkoittaa?
Sopusuhtainen pariskunta
21
209
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Saman kokoiset vatsamakkarat…?
- AnonyymiUUSI
Eläkeläispariskunta Satakunnasta
- AnonyymiUUSI
Niitä on joka paikkakunnalla.
- AnonyymiUUSI
Mä en oo kenenkään kanssa! Lopeta musta valehtelu!
- AnonyymiUUSI
Ketä tarkoitat eläkeläispariskunnalla. Jos mua ja Irmaa niin ei pidä paikkaansa, en oo Irman kanssa! En enää näe häntä!
- AnonyymiUUSI
Ihan hyvä esimerkki.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hyvä esimerkki.
Minä en oo Irman kanssa! Valheellinen esimerkki!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hyvä esimerkki.
Vaikka on valheellinen tieto?
No jos ajatellaan, että minulla on iso maha ja naisella pieni maha, niin sovimme aika hyvin muodollisesti yhteen. Tasollisesti emme ehkä niinkään.
- AnonyymiUUSI
Eläkeläispariskunnasta, sillä se yrittää tarkoittaa mua, mutta se on valhe.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eläkeläispariskunnasta, sillä se yrittää tarkoittaa mua, mutta se on valhe.
Palstakamu viittaa eri tasoihin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Palstakamu viittaa eri tasoihin.
Tossa oli aiemmin eläkeläispariskunta Satakunnasta, viittaan siihen.
- AnonyymiUUSI
Sellainen, jossa tai jonka osat ovat sopivassa suhteessa toisiinsa verrattuna.
- AnonyymiUUSI
Seĺlainen psriskunta, missä kummsnkaan ei tarvitse tehdä isoja myönnytyksiä ja toisaalta eivät ole kumpikaan kovinkaan tarkkoja omista midltymyksistään. Ja ainakin viimeisenä osaavat erotella toisen elämän ja oman. Sekä arvostavat toisen elämään tärkeitä asioita...että se juuri tekee toisesta sen, mihin on ihastunut alunperin.
- AnonyymiUUSI
Jotkut parit vaan sopivat toisilleen. Ulkoisesti ja henkisesti, mekin oltaisiin varmaan sovittu mutta...
- AnonyymiUUSI
ketkä me
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ketkä me
Minä ja mieshenkilö
- AnonyymiUUSI
Eivät riitele julkisesti, eivätkä muiden kuullen. Kukaan ei ole todistettavasti nähnyt mitään riitaisuuteen liittyvää. Vahanaamoja. Eivät paljasta ulkopuoliselle mitään elämästään ja saatat erehtyä, miten isoja kaloja pinnan alla uiskentelee. Näyttävät tylsiltä, eikä mitään juoruttavaa. Kulissin takana voisivat tappaa toisensa.. No ei nyt sentään! Ehkä elävät yhtä tylsästi kuin näyttävät :)
Juu on niitä. En oo syvällisemmin perehtynyt. Tulee vaan joistakin sellanen tunne. No meillä päin ei juuri pariskuntia oo, ettei oo lähteitä millekään tutkimukselle.
- AnonyymiUUSI
Suhteessa saman paksuiset ja pituiset. Kumpikin mitataan tietysti omassa sarjassaan, naiset ja miehet. Sukupuolia on kaksi.
Jotain samaa kehon piirteissä tai eleissä. - AnonyymiUUSI
paeiakunfnta on variskunta, reääkyvär varikset
mutta niin kun voi tulla salamoita ja niin, peiton alle piiloon kokonaan piiloon jotta salamamies ei iske
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354233- 552935
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462838- 302623
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3332580Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82575- 382159
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541895Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461673- 1411527