Mikä tahansa hahmo käy. Itse olisin Ace Ventura, sillä olen yhtä häiriintynyt kuin hän. Tekstilliset suollokseni ovat niin yliampuvia ettei mitään rajaa 😁. En mä oikeasti oo NÄIN kiihkomielinen. Tai tarkemmin ajatellen, välillä kyllä olenkin 🤔. Someroolini oli ylitseampuva silloin kun vietin aikaani facebookin abyssaalisissa syövereissä 🌊💦. Sittemmin kyllästyin siihen, nimittäin muiden facebookin käyttäjien ynseyteen. Mä sentään uskalsin olla oma itteni. -💊-.
Mikä supersankarihahmo olisitte?
45
349
Vastaukset
- Anonyymi
Se on yks ja sama missä pelle-elokuvassa se riehuu. Riehuminen on itseisarvo, täysillä elämistä. Kysymys kuuluu: Elätkö SINÄ? Sähköputkimiehen painajaisskene. Tuohan toimii melkeinpä allegoriana itteni ja intjin välisessä suoli24-dynamiikassa. https://m.youtube.com/watch?v=65yzqqmXs-Q&pp=ygUVY2FibGUgZ3V5IGRyZWFtIHNjZW5l . No, onko tarpeeksi häiriintynyttä settiä :D? -💊-.
- Anonyymi
ääh 🤣💦 ihan syystäkin olen kieltäytynyt katsomasta tätä kyseistä kuvaa! 😂
Ehkä teen sen kuitenkin heti kun seuraava uusinnan uusinta tulee kanaville 😅 Sitä on odotellessa 😁👍
En olisi supersankari laisinkaan. Miellän itseni yhdeksi maailmanhistorian sympaattisimmaksi piirroshahmoksi. Valopääksi, eli Pelle Pelottoman pikkuapulaiseksi.
Se Pellen tekemä pikkurobotti on fiksu, mutta samalla typerä. Kiltti ja avulias, mutta vain robotti. Kätevä tohelo. Juuri sellainen olen. Mitäänsanomaton, mutta arvokas tekele joka pelastaa tilanteen kuin tilanteen luovalla neuvokkuudellaan. Äärimmäinen selviytyjä.- Anonyymi
Pikku Apulainen on valopää eli sen täytyy varoa menemästä rikki. Kyllähän ihmisenkin on varottava vaaroja. Varo vaaraa! - Mato Matala. Alkukantaisissa olosuhteissa selviytyminen on silmissäni jumaluutta. Alaskan erämaalifestyleohjelma kun tuli vähän aikaa sitten tv:stä niin ne yrittivät saada pakkasella tulen aikaiseksi. Niillä oli moottorikelkka mikä oli käynnissä niin ne irrottivat sytytystulpan ja sytyttivät jonkin oksan palamaan. Se oli neuvokasta. Voisihan sitä ottaa oksan ja sen päälle kietoo rätin. Sitten vain uittaa sitä bensatankissa ja sytyttää palamaan. Siinä sytyttämisessä on tietysti vaaransa mutta pakkasella se kuulostaa hyvältä vaihtoehdolta notskin sytyttämiseen 🔥. -💊-.
- Anonyymi
Se pikku apulainen on vanhanaikainen, kun on hehkulamppu päänä. On mullakin muistona hehkulamppulaatikko.
Nykyisin katoissa on uskomattoman pitkäikäiset ledilamput. Jostain syystä ne on tehty hehkulampun näköiseksi. Varmaan sen takia, että ihmispolot hyväyiksivät helpommin.
>simiti< - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pikku Apulainen on valopää eli sen täytyy varoa menemästä rikki. Kyllähän ihmisenkin on varottava vaaroja. Varo vaaraa! - Mato Matala. Alkukantaisissa olosuhteissa selviytyminen on silmissäni jumaluutta. Alaskan erämaalifestyleohjelma kun tuli vähän aikaa sitten tv:stä niin ne yrittivät saada pakkasella tulen aikaiseksi. Niillä oli moottorikelkka mikä oli käynnissä niin ne irrottivat sytytystulpan ja sytyttivät jonkin oksan palamaan. Se oli neuvokasta. Voisihan sitä ottaa oksan ja sen päälle kietoo rätin. Sitten vain uittaa sitä bensatankissa ja sytyttää palamaan. Siinä sytyttämisessä on tietysti vaaransa mutta pakkasella se kuulostaa hyvältä vaihtoehdolta notskin sytyttämiseen 🔥. -💊-.
No ootko gubbe käyny paljon pohjoisessa kelkkailemassa? Varo Lapin poliisia maastossa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se pikku apulainen on vanhanaikainen, kun on hehkulamppu päänä. On mullakin muistona hehkulamppulaatikko.
Nykyisin katoissa on uskomattoman pitkäikäiset ledilamput. Jostain syystä ne on tehty hehkulampun näköiseksi. Varmaan sen takia, että ihmispolot hyväyiksivät helpommin.
>simiti<Ai nämä tällaiset pelle pelottoman iloiset pikku apurit vai palstaäijä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
>simiti<Tästähän voisi kehitellä jonkin mahtavan salaliittoteorian, nimittäin Nallen & Hehkun seikkailut 🐻💕💡. Niistä ei olekaan jauhettu täällä hetkeen. Mulla saattaa olla vielä niitä vanhanaikaisia lamppuja. Osan oon vaihtanut uusiin ledeihin. Vanhoissa on elohopeaa. Jumper-elokuvan teleportaatiokyky olisi aika mahtava supersankariskillsi. Aikamatkustus olisi toinen mutta silloin täytyisi olla God modeltaan Lucyn tasoa. Niistäkin täällä puhutaan - "tasoista". -💊-.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No ootko gubbe käyny paljon pohjoisessa kelkkailemassa? Varo Lapin poliisia maastossa
Ihan miten vaan mutta yksi asia on vähintään satavarmaa - SINÄ RAKASTAT MINUA 💘. Siinä sulle sitä inhorealismia kerrakseen ☝️. Kyllä, vihaat mutta siltikin rakastat. -💊-.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
>simiti<Eikös se vielä ole suippopää E14 kannalla varustettu kynttilälamppu?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikös se vielä ole suippopää E14 kannalla varustettu kynttilälamppu?
Ne on hassuja. 👍👌
- Anonyymi
Ai lemmikkieläinetsivä? 😀Sehän tuli joku päivä sitten tv:stä. Huomasin alkaneeni pitämään siitä, vaikka joskus sitä ennen meinasi mennä hermot sen kouhelluksen katselussa 🤣
- Anonyymi
Kyllä, vilkuilin sitä ohjelmaa itsekin vaikken kunnolla katsonutkaan. Se toimi aloitukseni virikkeenä. Niissä leffoissa se muistaakseni heitti aina maasturillaan kirjaimellisesti volttia kun ajoi jollekin parkkipaikalle. Sen hahmon elekieli kävelyineen kaikkineen on todella naurettavaa 🙂. Numero 23 oli mielenkiintoinen psykologinen trilleri hulluudesta missä Carrey on pääosassa kun katoin sen joskus yhden kerran. En muista oliko se loppujen lopuksi hullu vai ei. Juonipaljastuksia en muutenkaan kertoisi. -💊-.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, vilkuilin sitä ohjelmaa itsekin vaikken kunnolla katsonutkaan. Se toimi aloitukseni virikkeenä. Niissä leffoissa se muistaakseni heitti aina maasturillaan kirjaimellisesti volttia kun ajoi jollekin parkkipaikalle. Sen hahmon elekieli kävelyineen kaikkineen on todella naurettavaa 🙂. Numero 23 oli mielenkiintoinen psykologinen trilleri hulluudesta missä Carrey on pääosassa kun katoin sen joskus yhden kerran. En muista oliko se loppujen lopuksi hullu vai ei. Juonipaljastuksia en muutenkaan kertoisi. -💊-.
Juu, samoin itsekin. Katsoin sen kyllä edellisellä kerralla alusta loppuun ja pidin parempana kuin odotinkaan 🤭 no juu, siinä on aika pitkä juoni ja käänteitä ja vaati kärsivällisyyttä.. nimittäin sen kaiken hölmöilyn katselussa. Vaikka Leslie Nilssen ja alaston ase on kestosuosikkini, mutta Ace Venturan hölmöily vaatii jo hermoja.
Numero 23:sta en muista nähneeni. Laitetaan odotustilan sekin.
Mun suosikkihahmo on oli lapsena Tintti ja Milou, enkä keksi ainakaan heti mitään naishahmoa, joka halluaisin olla. Tai anomuumipeikosta anoniiskuneiti ehkä. Tykkään kauniista kukista ja hiukset pitää kammata hyvin :) no ehdin miettiä tätä lisää myöhemmkin.
Hyvää yötä.
Palstamies on voittamaton, eli palstamies
Pikku-pirpana kirjoitti:
Sinä olet minulle kuin supersankari.. tietänet miksi. Kykysi on ihan uskomaton.
Kiitoksia kehuista kultaseni, luulen että olet saanut kykyni kukoistamaan
pujotteIija kirjoitti:
Kiitoksia kehuista kultaseni, luulen että olet saanut kykyni kukoistamaan
Kukoistellaan yhdessä parin päivän päästä treffeillä.. :)
Olen aina sanonut sinulle, ettei edes moni nuorempi mies pysty samaan suoritukseen kuin sinä. Olet ihan käsittämätön. Varsinaista supersankariainesta.
- Anonyymi
Olisin enkeli. Pelastaisin ihmisiä milloin mistäkin itselle aiheutetusta kiipelistä. Kiirettä pitäisi. Kaikkeen en kerkeisi.🤷♀️
- AnonyymiUUSI
Minä voin esim jälkiViisastella niille
- Anonyymi
Ja sitten räppiä. Oon kuunnellut joskus undergroundia niin se vaikuttaa setteihini. Underground = "hörhö". "Mä ansaitsen elää eikä kukaan maha mulle mitään, teen mitä pitää anna mä kerron sulle lisää, tarinoita riittää, vastustajani niitän kokoelmiini liitän, astut ansaani siitä mä kiitän aina omana itsenäni riitän, pistän kaiken likoon silti en ala edes hikoon, kaikki valittajat kerralla halki poikki ja pinoon kun ootte kasvaneet vinoon".
Freestylea en osaisi yhtään mutta lyriikoita olisi ihan mielenkiintoista rustailla. On jotenkin helpompaa saada sanat rimmaamaan riimien lopuissa kuin alkuosissa. En oo edes miettinyt että riimin alutkin voisi jotenkin saada rimmaamaan keskenään. -💊-.- AnonyymiUUSI
Setämiehen open mic miks ei
Ehkä Aku Ankka olisi ihan sopiva. En nyt tiiä onko siinä kauheasti supersankaria muuten kuin siltä osin, että jäbä voi kävellä missä vaan ilman housuja eikä kukaan tule mussuttamaan. Se on aika kova suoritus se.
- Anonyymi
Niin iineksellä on mekko, mutta akulla ei housuja. Milla Magian ottaisin heti vaimoksi ja antaisin ensikolikkoni hänelle.
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Niin iineksellä on mekko, mutta akulla ei housuja. Milla Magian ottaisin heti vaimoksi ja antaisin ensikolikkoni hänelle.
>simiti<Aku on niin kova jätkä, ettei se tartte housuja. Tai hamettakaan.
- AnonyymiUUSI
Mihän sen rottanaisen nimi olikaan, ei ollut pääroolissa mutta omasi supervoimia jolla sai rotat puolelleen ja taistelemaan puolestaan ja rinnallaan. Se olisi ihan kiva sankari hahmo. Rotat puris miljoona laumana pahiksia perseistä. Tai jyrsijänainen, kaikki saisi puolelleen pahiksia vastaan. Olis aika kususet oltavat, jos kaikki jyrsijät maassa tai edes kaupungissa saisi hyökkäämään kuiskauksella. 😅👍
Rotat. ❤️
Jasu- AnonyymiUUSI
Ai niinkö fly my babies
- AnonyymiUUSI
Näkymätön Mies, Invisible Man.
- AnonyymiUUSI
Jos olisi elokuva jossa esiintyy näkymätön mies, niin ei ainakaan silmien avulla voisi katsoa kun ei näkisi sitä ollenkaan.
- AnonyymiUUSI
Naisia avoimin mielin lähestyit ja mitä muuta?
- AnonyymiUUSI
Pelle Hermanni
- AnonyymiUUSI
Tyydy vaan siihen Sukkahousumies titteliin
Olisin Spider-Man. Mutta ei täällä korvessa tekisi mitään taidolla ampua seittiä pyllystään.
Röntgenkatse olisi kova, mutta sitten olisi aina tappi tanassa.- AnonyymiUUSI
No tämä!
Röngtenkatse olisi ylivoimainen!
>simiti<
Olisinpa yhtä menestynyt kuin pahkasiasta tuttu Miihkali unessaan.
https://salmi-saatio.fi/leomirala/Salmilaisia_kuuluisuuksia/Miihkali.htm- AnonyymiUUSI
Olisin ehdottomasti Susanna-kassakaappi-Penttilä. Tienaa valtavia summia vanhalla ja ryppyisellä kassakaapillaan. Arjen sankaritar.
Näinhän se meni. Nyt on kuvat oikeassa järjestyksessä.
https://kulttuuritoimitus.fi/wp-content/uploads/KUVA2-miihkali.jpg
- AnonyymiUUSI
Teräsmies. Muuten, Batman voittaa kaupungissa, Tarzan viidakossa.
- AnonyymiUUSI
Näkymätönmies tietenki ja puoleksi Pasanen.
- AnonyymiUUSI
Tehotyttöjen (The Powerpuff Girls) Papu (Blossom)- se millä on rusetti. Maailma pitää pelastaa ehdottomasti ennen nukkumaanmenoaikaa!
- Sheena- AnonyymiUUSI
Sillä ei ole väliä pelastaako maailman tuurilla vaiko taidolla. Castlessa se jätkä veti piuhat irti likaisesta radioaktiivisesta pommista kun sen countdown oli nollan sekunnin kohdalla, eikä räjähtänyt. Simpsoneissa Homer sulki silmänsä ja arpoi nappuloiden seasta sattumalta juuri sen oikean jottei maailma tuhoutunut.
Tässä klipissä Homer silti tuhoaa maailman. Naurettavaa tuo siksi koska Homerin kieli hoitaa homman ja toiseksi se miksi ydinvoimalaan on ylipäätään asennettu itsetuhonappi 🤭. Siinä vielä lukee että core destruct ja silti Homer on niin pöljä että yrittää ydinvoimalan turvallisuusvastaavana konkarina painaa sitä nappia ☢️. -💊-. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sillä ei ole väliä pelastaako maailman tuurilla vaiko taidolla. Castlessa se jätkä veti piuhat irti likaisesta radioaktiivisesta pommista kun sen countdown oli nollan sekunnin kohdalla, eikä räjähtänyt. Simpsoneissa Homer sulki silmänsä ja arpoi nappuloiden seasta sattumalta juuri sen oikean jottei maailma tuhoutunut.
Tässä klipissä Homer silti tuhoaa maailman. Naurettavaa tuo siksi koska Homerin kieli hoitaa homman ja toiseksi se miksi ydinvoimalaan on ylipäätään asennettu itsetuhonappi 🤭. Siinä vielä lukee että core destruct ja silti Homer on niin pöljä että yrittää ydinvoimalan turvallisuusvastaavana konkarina painaa sitä nappia ☢️. -💊-.Ai niin, vielä linkki ☝️. https://www.youtube.com/watch?v=wRLf8k-2bY4 . Mää uppouduin niin syvällisesti tuohon tarinointiini että näin pääsi nyt käymään. Pillerinikkiä tuskin tarvitsee tähän väliin (kumminkin laitan 💊).
- AnonyymiUUSI
Hetkinen, eikös sen Venturan signature muuvi ollut vähätellä arkkivihollisiaan provoamalla heitä näin - "LUU-HUU-HHUUH-HHUUUUUH-SSSÖÖÖÖÖR!" 😅. Kaikkea sitä keksitäänkin. Elokuvien ohjaajat ovat luovia neroja vaikka ovatkin hulluja. Nostaisin esille vielä semmoisenkin seikan että kyllä kait näyttelijät käyvät yleensä dialogia ohjaajien kanssa esitellen heille omia aivoituksiaan. Sekoboltsisimmat setit ovat voineet olla itse "Acen" keksimiä. Ace = Ässä. Ässä hihassa.
Hohdon kuvauksissa taisi olla täysin toisin eli henkistä väkivaltaa jännämiesohjaajan distanssista naisnäyttelijää kohtaan. Jopet-showssa kun Jope toimi yltiörehellisenä autokauppiaana niin hän puhui distanssista myyjän ja asiakkaan välillä. Mutta hei, tilanne on nytten se, että äläpä Harri hermostu. Eihän tässä ole mitään hätää vai mitä, Päälykäinen? ... PÄÄLYKÄINEN! -💊-.- AnonyymiUUSI
Oh, nyt kyllä tuulee oikeasta suunnasta 😁🤭 sinulla kyllä liikkuu ihan liian lujaa, mut eihän se mitään, Jokerin voi aina kaivaa omasta hihasta 🤣
- AnonyymiUUSI
Superhessu.
Jekyll&Hide
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 123169
- 181801
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit191632En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321545- 731543
- 231511
- 281350
Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91334Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111274Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui341252