Näin kesän ensimmäisen itikan :)

Minulla on ollut lapsesta saakka joka vuotinen perinne. Kesän ensimmäinen itikka saa vapaasti imeä verta minusta, loput pirulaiset liiskaan kylmäverisesti.

No, eilen se tapahtui. Pienen pieni itkka lensi jalalleni. Annoin tuon tirriäisen rauhassa hoitaa missionsa. Siinä meni varmaan 10 minuuttia, ennen kuin tuo minikokoinen uuvelo sai minusta kaivettua verta. Meinasin jo turhautua ja hätistää sen tiehensä, mutta loppu hyvin kaikki hyvin.

18

153

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

olen nähnyt muutaman noita vampyyrejä..

jnyt olen miettinyt mitehkähän random-lukuja, juttua että erittäin pitkät bitti-leveydet laskennassa.

• Anonyymi
      UUSI

Menkää lepikkoon tai kuusikkoon seisomaan vähäksi aikaa,kyllä vampyyrejä riittää jos niitten perään olette!

• Anonyymi
      UUSI

Minun perinne on ollut tappaa ne kaikki, ja jättää ruumiit varoitukseksi muille. Täällä kaupungissa ei ole kuitenkaan näkynyt, kun en ole mökille enää vaivautunut.

Edellisessä asunnossa joitakin vuosia takaperin asuntoon tuli saatanallinen kärpänen. Sellainen iso joka täysin tietoisesti kiusaa ja syöksypommittaa aivan pään vierestä. Veikkaan että niissä täytyy olla jokin pahahenki tms.

Annoin sellaisen koston ja kidutuskuoleman ukaasit minun asuntoon tunkeutumisesta, että paskiainen piiloutui välittömästi. Suljin vielä ikkunankin ettei pääse enää pakoon. Raukka oli piiloutunut uhkauksiani kattoon, missä oli aivan hievahtamatta vaikka vasta oli pommittanut minua aivan hurjana.

Sain ainakin tuhat kokemuspistettä siitä demonikärpäsestä. Harmi vaan ettei pudottanut mitään loottia.

• UUSI

Mikä siinä muuten on, että pelissä kaiken maailman kärpäset tiputtavat miekkoja ja haarniskoja? Siis jos kärpäset päättäisivät valloittaa maailman, miksi ne kuljettaisivat mukanaan esineitä, joita ihmiset voisivat käyttää aseina kärpäsiä vastaan?

• Anonyymi
      UUSI

jänä bond-elokuva tuo kultainen ase alku jaksanko itsankohan itsekään loppua katsoa.

• UUSI

Sinussahan on lievää masokistia jonninverran. Venasit oikein, että saisi sinun vertasi.

Kai sie ymmärrät että itikat levittävät joissakin päin maailmaa vaikka ja mitä tauteja?
      Kun se hytynen imee ensin sinua ja si se liihoittelee seuraavan uhrinsa luo .. ja työntää saman kärsän siihen uhriin.. tai näin olen ymmärtänyt.

• Anonyymi
        UUSI

Hyppykupan saa seuraava uhri :(

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hyppykupan saa seuraava uhri :(

En oikein usko, että Kamulla on kuppa, edes se hyppykuppa..

• UUSI

Itikoilta on mahdoton välttyä. Jos tuo pieni pirulainen minut tappaa, niin olkoon niin.

Olen aina pitänyt eläimistä ja öttimönkäisistä. Minusta luonto on ihmeellinen ja mielenkiintoinen. Vaikka itikat ovat ärsyttäviä, on niilläkin tärkeä tehtävä ekosysteemissä.

• Anonyymi
        UUSI

Tuskin ne itikat nyt ainakaan mitään hiviä ja hepatiittia pystyy tartuttamaan, muutenhan se oli varmaan kaikilla.

• UUSI
        Palstakamu kirjoitti:

Itikoilta on mahdoton välttyä. Jos tuo pieni pirulainen minut tappaa, niin olkoon niin.

Olen aina pitänyt eläimistä ja öttimönkäisistä. Minusta luonto on ihmeellinen ja mielenkiintoinen. Vaikka itikat ovat ärsyttäviä, on niilläkin tärkeä tehtävä ekosysteemissä.

No tuossa olemme samanlaisia. Luonto on ihmeellinen asia ja tunnustan, että pidän enemmän öttiäisistä kuin joistakin ihmisistä.
        Ainakin tunnustan sen, että osa öttiäisistä on merkityksellisempiä kuin jotkut ihmiset koko elämänsä aikana.

Arvostan öttiäisten asemaa ekosysteemissä ja onhan se fakta, että öttiäisten biomassa on moninkertainen ihmisiin verrattuna.

Minä olen se joka pelastaa kastemadot ja perhoset .. pidän kukkivia kasveja pihalla ja hyväksyn jos ötökät syö basilikani .. en myöskään käytä tuholaismyrkkyjä tai kasvimyrkkyjä.

Estän luonnonmukaisesti tuhohyönteisiä ja rikkakasveja. Voikukat keitän kiehuvalla vedellä ja muurahaispesät kaivan ylös. Tosin annan muurahaisten olla jos eivät tule sisälle.

Kaikella on tarkoituksensa.

• Anonyymi
      UUSI

en sanoisi että niinkään noh vähän ehkä stressaamista kun kaupungin kanssa sopimuksia ja..n iiin

• Anonyymi
      UUSI

tuo hassuhko elokuva nollas-nolls-dritdrmänskultsinen ase kohra

en ehkä jaksa valvoa koko elokuvaa kun on noita jjuttujas

• Anonyymi
      UUSI

Oho nyt vasta!?!? Kaupunkiloissa ei taida kovin paljon itikoita olla.

• Anonyymi
      UUSI

Nyt vasta. Taidat asua jossain isossa Kaupungissa. Täällä maaseudulla on ollut jo miljoona itikkaa vaikka kuinka kauan. Tosin kai ne pikkuhiljaa alkaa vähenemään.

KilttiMies89

• UUSI

Mitä vielä. Mihin suuntaan lähteekään, metsä on vastassa. Tämä on tosin lintujen suosimaa aluetta, joten olen ajatellut niiden syövän jokaisen pörriäisen mitä ilmassa lentääkään.

• Anonyymi
      UUSI

Kannattaa ottaa lemmikiksi kesyitikka.

• UUSI

Lucky you. Mökilläni näitä pieniä arjen sankareita on ollut ihan riittävästi ja armoa en ole niiden kohdalla tuntenut. Tosin ihan jokaista en ole ehtinyt taputtelemaan, vaan osa on saanut ruokailla rauhassa ja taas sukunsa jatkuu.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      12
      3169
    2. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1801
    3. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      19
      1642
    4. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      1555
    5. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      1553
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      23
      1511
    7. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      28
      1360
    8. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1334
    9. Hyvää Huomenta Rakas Neiti

Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies
      Ikävä
      11
      1284
    10. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      34
      1262
    Aihe