Hirmu hiljaista! Tai sitten ketään ei vain kiinnosta mun jutut. 😇
>simiti<
Missä kaikki on?
24
216
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mistä tässä voisi jutella? En osaa keksiä mitään, en puhua, en lukea, en kirjoittaa. Ja ylen siitä harvinaisen ylpeä 💪. Tämäkin tekstini on tekoälyn luomuksia eikä mulla oo hajuakaan siitä mitä tässä oikein lukee 😁. Jalkapalloilija Rooney on rikas vaikkei hän osaa kuulemma varsinaisesti puhua. Vajavaisuudella pääsee siis pitkälle. Mutkat suoriksi, ilman turhia höpinöitä ja mietintöjä. Yksi ex-työkaverini oli sellainen että se höpisi ihan koko ajan. Taisi omata jonkin fobian hiljaisuutta kohtaan.
- AnonyymiUUSI
nuoeisio aloittanut tuollaisen puutarhurihommat, murra niin onnoh täällä ei paljon leikattavaa kuin ku kun toisella puolella metsäkin niin luontioa
varsinkin tytöille voi olla ihan hauskaa hommaa Sitä mäkin ihmetelly, että missä kaikki. Ehkä ne luuli aamulla, että tulee hieno päivä, lähteny uimarannalle ja nyt ne on siellä ja jäätyy sinne, saa tappavan flunssan tällä säällä.
- AnonyymiUUSI
Noh ei nyt niin hirmu kylmä ole. Harrastetaanhan sitä avantouintiakin.
Kerran heitin syksyllä kepin hirmu pitkälle mereen ja katsoin miten koira reagoi.
Noh lähti ihan innoissaan noutamaan ja lapsen äiti kiljui paniikissa. Se koiruli ei kuulemma ollut käynyt uimakoulua. 🤣
>simiti<
- AnonyymiUUSI
ainiaisuus eli joku Nebula Enterprises, part of Orion Stardus yhtiörä
- AnonyymiUUSI
olen aika iloinen kun näyttäisi että jotkin tytötkin saaneet ihan hnyhvä jänniä kesätöitä
Mulla on iki-ihana työpäivä. Pitää esittää tuottavaa koko päivä.. :)
- AnonyymiUUSI
Kyllä sunkin kantsii jäädä eläkkeelle. Pääsee terveet töihin meidän vammaisten tilalle.
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sunkin kantsii jäädä eläkkeelle. Pääsee terveet töihin meidän vammaisten tilalle.
>simiti<No kun ei ne mua eläkkeelle päästä, olen liian hyväkuntoinen. Sori vaan, mutta eläkkeelle päästäkseen tulee olla aika raato.
- AnonyymiUUSI
ihan hyväkin idea mitä itse tmasentuneiden tyttöjenkin kansdsda juttu
- AnonyymiUUSI
Palveluammatit ja estetiikka sopivat naisille. Palveluilla en tässä yhteydessä tarkoita mitään limaisen kaksimielisiä juttuja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Palveluammatit ja estetiikka sopivat naisille. Palveluilla en tässä yhteydessä tarkoita mitään limaisen kaksimielisiä juttuja.
Millaisia limaisia kaksimielisiä? 🤭, kerro esimerkki. Hyvässä tarinassa esiintyy aina vastakohtaisuuksia jotka luovat kontrastia kerrontaan, kerronta jää muuten vajaaksi sanomaltaan, anti tulla nyt
- AnonyymiUUSI
minua on ovat alkaneet miertiryrrämään jotkin jyttöjenkin jutuut ja ne nukuttavat, niiden ajaytytelu
Olen nukkunut koko päivän. Kesäloma nääs.
Kyllä se on niin, että puhutaan vain silloin, kun on jotain asiaa, eikä silloinkaan täydy puhua, jos aavistaa, että toinen sen tietää.
Siinä on kyllin sosiaalisuutta ja pidetään ne kädet pois näppäimistöltä.- AnonyymiUUSI
minä meinaan lopettaa kokonaan nikotiinin olen joo harrarellutkin... juttuja
- AnonyymiUUSI
metsässä juokawmassa
- AnonyymiUUSI
ajatellut että' lopwran tupakan polrramisen kokonaan
kun noita purukumejakin niiin - AnonyymiUUSI
täällä hucirraa kun mopoja ja moottoripyöeiä on paljon pöerisijöirä
- AnonyymiUUSI
Huhuuhuu. Täällä.
Vilma
Meen tekee oman aloituksen. - AnonyymiUUSI
naistenkin joku auunniaruskiweeosa on kuin sarjapuukottajan suunnitelma.
- AnonyymiUUSI
Arkea pyörittämässä, siellä kaikki on. Kuka missäkin. 😄
Jasu - AnonyymiUUSI
Vihdoinkin ovat nyrpelöt lähteneet baariin juomaan aamukaljaa jotta saavat naisia !
- AnonyymiUUSI
Tämä Enrico Fermi ihmetteli samaa asiaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372726Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891174Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127979Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.60950- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos76858Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70805EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta99802Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684