Missä kaikki on?

Anonyymi-ap

Hirmu hiljaista! Tai sitten ketään ei vain kiinnosta mun jutut. 😇

>simiti<

24

235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mistä tässä voisi jutella? En osaa keksiä mitään, en puhua, en lukea, en kirjoittaa. Ja ylen siitä harvinaisen ylpeä 💪. Tämäkin tekstini on tekoälyn luomuksia eikä mulla oo hajuakaan siitä mitä tässä oikein lukee 😁. Jalkapalloilija Rooney on rikas vaikkei hän osaa kuulemma varsinaisesti puhua. Vajavaisuudella pääsee siis pitkälle. Mutkat suoriksi, ilman turhia höpinöitä ja mietintöjä. Yksi ex-työkaverini oli sellainen että se höpisi ihan koko ajan. Taisi omata jonkin fobian hiljaisuutta kohtaan.

• Anonyymi

nuoeisio aloittanut tuollaisen puutarhurihommat, murra niin onnoh täällä ei paljon leikattavaa kuin ku kun toisella puolella metsäkin niin luontioa

varsinkin tytöille voi olla ihan hauskaa hommaa

• Sitä mäkin ihmetelly, että missä kaikki. Ehkä ne luuli aamulla, että tulee hieno päivä, lähteny uimarannalle ja nyt ne on siellä ja jäätyy sinne, saa tappavan flunssan tällä säällä.

• Anonyymi

Noh ei nyt niin hirmu kylmä ole. Harrastetaanhan sitä avantouintiakin.

Kerran heitin syksyllä kepin hirmu pitkälle mereen ja katsoin miten koira reagoi.
        Noh lähti ihan innoissaan noutamaan ja lapsen äiti kiljui paniikissa. Se koiruli ei kuulemma ollut käynyt uimakoulua. 🤣

>simiti<

• Anonyymi

ainiaisuus eli joku Nebula Enterprises, part of Orion Stardus yhtiörä

• Anonyymi

olen aika iloinen kun näyttäisi että jotkin tytötkin saaneet ihan hnyhvä jänniä kesätöitä

• Mulla on iki-ihana työpäivä. Pitää esittää tuottavaa koko päivä.. :)

• Anonyymi

Kyllä sunkin kantsii jäädä eläkkeelle. Pääsee terveet töihin meidän vammaisten tilalle.

>simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sunkin kantsii jäädä eläkkeelle. Pääsee terveet töihin meidän vammaisten tilalle.

>simiti<

No kun ei ne mua eläkkeelle päästä, olen liian hyväkuntoinen. Sori vaan, mutta eläkkeelle päästäkseen tulee olla aika raato.

• Anonyymi

ihan hyväkin idea mitä itse tmasentuneiden tyttöjenkin kansdsda juttu

• Anonyymi

Palveluammatit ja estetiikka sopivat naisille. Palveluilla en tässä yhteydessä tarkoita mitään limaisen kaksimielisiä juttuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palveluammatit ja estetiikka sopivat naisille. Palveluilla en tässä yhteydessä tarkoita mitään limaisen kaksimielisiä juttuja.

Millaisia limaisia kaksimielisiä? 🤭, kerro esimerkki. Hyvässä tarinassa esiintyy aina vastakohtaisuuksia jotka luovat kontrastia kerrontaan, kerronta jää muuten vajaaksi sanomaltaan, anti tulla nyt

• Anonyymi

minua on ovat alkaneet miertiryrrämään jotkin jyttöjenkin jutuut ja ne nukuttavat, niiden ajaytytelu

• Olen nukkunut koko päivän. Kesäloma nääs.

• Kyllä se on niin, että puhutaan vain silloin, kun on jotain asiaa, eikä silloinkaan täydy puhua, jos aavistaa, että toinen sen tietää.

Siinä on kyllin sosiaalisuutta ja pidetään ne kädet pois näppäimistöltä.

• Anonyymi

minä meinaan lopettaa kokonaan nikotiinin olen joo harrarellutkin... juttuja

• Anonyymi

metsässä juokawmassa

• Anonyymi

ajatellut että' lopwran tupakan polrramisen kokonaan

kun noita purukumejakin niiin

• Anonyymi

täällä hucirraa kun mopoja ja moottoripyöeiä on paljon pöerisijöirä

• Anonyymi

Huhuuhuu. Täällä.
      Vilma
      Meen tekee oman aloituksen.

• Anonyymi

naistenkin joku auunniaruskiweeosa on kuin sarjapuukottajan suunnitelma.

• Anonyymi

Arkea pyörittämässä, siellä kaikki on. Kuka missäkin. 😄

Jasu

• Anonyymi

Vihdoinkin ovat nyrpelöt lähteneet baariin juomaan aamukaljaa jotta saavat naisia !

• Anonyymi

Tämä Enrico Fermi ihmetteli samaa asiaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Raimo laamanen

Onko Raimo siirtynyt yläkerran orkesteriin ? Jos on niin jaksamista Seijalle.
      Puolanka
      20
      2752
    2. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      184
      2533
    3. Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa

Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      1444
    4. Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista

Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah
      Maailman menoa
      245
      1261
    5. Aloitko pelätä siis

Että otan suhun oikeasti yhteyttä
      Ikävä
      105
      1147
    6. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      37
      970
    7. Olet ollut aika törkeä minua kohtaan

Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta
      Ikävä
      46
      957
    8. Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin

maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises
      Ikävä
      32
      864
    9. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      132
      830
    10. Voi ei kuvitteletkohan sä

Nyt etten ookaan susta kiinnostunut 😿😿 ethän ajattele niin 🥺
      Ikävä
      43