Hirmu hiljaista! Tai sitten ketään ei vain kiinnosta mun jutut. 😇
>simiti<
Missä kaikki on?
24
235
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä tässä voisi jutella? En osaa keksiä mitään, en puhua, en lukea, en kirjoittaa. Ja ylen siitä harvinaisen ylpeä 💪. Tämäkin tekstini on tekoälyn luomuksia eikä mulla oo hajuakaan siitä mitä tässä oikein lukee 😁. Jalkapalloilija Rooney on rikas vaikkei hän osaa kuulemma varsinaisesti puhua. Vajavaisuudella pääsee siis pitkälle. Mutkat suoriksi, ilman turhia höpinöitä ja mietintöjä. Yksi ex-työkaverini oli sellainen että se höpisi ihan koko ajan. Taisi omata jonkin fobian hiljaisuutta kohtaan.
- Anonyymi
nuoeisio aloittanut tuollaisen puutarhurihommat, murra niin onnoh täällä ei paljon leikattavaa kuin ku kun toisella puolella metsäkin niin luontioa
varsinkin tytöille voi olla ihan hauskaa hommaa Sitä mäkin ihmetelly, että missä kaikki. Ehkä ne luuli aamulla, että tulee hieno päivä, lähteny uimarannalle ja nyt ne on siellä ja jäätyy sinne, saa tappavan flunssan tällä säällä.
- Anonyymi
Noh ei nyt niin hirmu kylmä ole. Harrastetaanhan sitä avantouintiakin.
Kerran heitin syksyllä kepin hirmu pitkälle mereen ja katsoin miten koira reagoi.
Noh lähti ihan innoissaan noutamaan ja lapsen äiti kiljui paniikissa. Se koiruli ei kuulemma ollut käynyt uimakoulua. 🤣
>simiti<
- Anonyymi
ainiaisuus eli joku Nebula Enterprises, part of Orion Stardus yhtiörä
- Anonyymi
olen aika iloinen kun näyttäisi että jotkin tytötkin saaneet ihan hnyhvä jänniä kesätöitä
Mulla on iki-ihana työpäivä. Pitää esittää tuottavaa koko päivä.. :)
- Anonyymi
Kyllä sunkin kantsii jäädä eläkkeelle. Pääsee terveet töihin meidän vammaisten tilalle.
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sunkin kantsii jäädä eläkkeelle. Pääsee terveet töihin meidän vammaisten tilalle.
>simiti<No kun ei ne mua eläkkeelle päästä, olen liian hyväkuntoinen. Sori vaan, mutta eläkkeelle päästäkseen tulee olla aika raato.
- Anonyymi
ihan hyväkin idea mitä itse tmasentuneiden tyttöjenkin kansdsda juttu
- Anonyymi
Palveluammatit ja estetiikka sopivat naisille. Palveluilla en tässä yhteydessä tarkoita mitään limaisen kaksimielisiä juttuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palveluammatit ja estetiikka sopivat naisille. Palveluilla en tässä yhteydessä tarkoita mitään limaisen kaksimielisiä juttuja.
Millaisia limaisia kaksimielisiä? 🤭, kerro esimerkki. Hyvässä tarinassa esiintyy aina vastakohtaisuuksia jotka luovat kontrastia kerrontaan, kerronta jää muuten vajaaksi sanomaltaan, anti tulla nyt
- Anonyymi
minua on ovat alkaneet miertiryrrämään jotkin jyttöjenkin jutuut ja ne nukuttavat, niiden ajaytytelu
Olen nukkunut koko päivän. Kesäloma nääs.
Kyllä se on niin, että puhutaan vain silloin, kun on jotain asiaa, eikä silloinkaan täydy puhua, jos aavistaa, että toinen sen tietää.
Siinä on kyllin sosiaalisuutta ja pidetään ne kädet pois näppäimistöltä.- Anonyymi
minä meinaan lopettaa kokonaan nikotiinin olen joo harrarellutkin... juttuja
- Anonyymi
metsässä juokawmassa
- Anonyymi
ajatellut että' lopwran tupakan polrramisen kokonaan
kun noita purukumejakin niiin - Anonyymi
täällä hucirraa kun mopoja ja moottoripyöeiä on paljon pöerisijöirä
- Anonyymi
Huhuuhuu. Täällä.
Vilma
Meen tekee oman aloituksen. - Anonyymi
naistenkin joku auunniaruskiweeosa on kuin sarjapuukottajan suunnitelma.
- Anonyymi
Arkea pyörittämässä, siellä kaikki on. Kuka missäkin. 😄
Jasu - Anonyymi
Vihdoinkin ovat nyrpelöt lähteneet baariin juomaan aamukaljaa jotta saavat naisia !
- Anonyymi
Tämä Enrico Fermi ihmetteli samaa asiaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 202752
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1842533Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1391444Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2451261- 1051147
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs37970Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta46957Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises32864- 132830
- 43764