Heartmix vai Hotmix? Mitä karamellia syötte mieluiten?
Itse syön heartmiksiä ja suklaakonvehteja. Tiedän, että työttömillä yksinhuoltajilla ei vältsisti ole varaa, mutta leuhkin vielä syöneeni juuri sangen kermaista vebabkiusausta.
Niin ja aikoinaan eron tultua maksoin elaria 350€
>simiti<
Kumpi on sun mielestä parempaa karamelliä?
7
101
Vastaukset
En juuri syö karkkia. Lisäaineet saavat vatsani ihan ilmapalloksi.
- Anonyymi
Teretulla kerhoon. Mutta ei sitä enää tässä iässä jaksa välittää.
Olenhan kertonut, että mun mahan tilalla on hitto tynnyri.
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Teretulla kerhoon. Mutta ei sitä enää tässä iässä jaksa välittää.
Olenhan kertonut, että mun mahan tilalla on hitto tynnyri.
>simiti<Komea on tynnyri minullakin, mutta puhun nyt erilaisesta turvotuksesta. Vatsa tuntuu ihan kovalta ja turvonnewelta, mutta ei minua kuitenkaan pieretä. En tiedä että mikä siellä sisukaluissa turpoaa, mutta olo on sitten ihan onneton ja pinkeä.
- Anonyymi
en jaksa enää tyttöjren kanssakinhöpötydtä koska alkaa jo väsyttämään
- Anonyymi
Syön hyvää suklaata ja sitäkin vain joskus.
- Sheena - Anonyymi
Mä tykkään turkinpippureista ja suklaasta. Kismet ja Toblerone taitaa Fazerinan ohessa olla maittavimmat suklaat. Hopea toffeekin ja hedelmä toffeet on nam.
Jasu Viimeksi ostin levyn Fazerin sinistä, kun piti höylätä suklaalastuja mansikkakakun päälle. Loput palat pilkoin pieneen kulhoon ja ne meni parempiin suihin. Itse söin sieltä yhden palan.
Harvoin tulee ostettua karkkeja. Ehkä Fazerina nousee palkintokorokkeelle? Se on ollut pitkään kestosuosikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1702141- 142132
- 1001013
Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta46847Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢112813Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs35786Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah156782Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises30746- 43714
Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä50684