Kuuluuko millit ilmoittaa mukaan pituuteensa?

Anonyymi-ap

Olen yli 171cm mutta alle 172cm.

Mitä tuossa kuuluu teistä sanoa?

65

489

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä pätkä.

• Anonyymi

Mahtuu taskuun.

• Anonyymi

Varreltaan vähäinen voi olla muuten vahva.

• Mittaa pituutesi uudestaan aikaisin aamulla, kun et ole vielä vajonnut kasaan arkielämän ihanuudesta, niin saatat päästä ilmoittamaan pituudeksesi 172 cm ihan rehellisesti ja hyvällä omallatunnolla.

• Anonyymi

Jokainen milli on tärkeä noissa korkeuksissa.

• Ei millejä tarvinne, mutta puolikkaat sentit lasketaan. :)
      Minäkin olen metrineljäyhdeksän ja puoli senttiä kaikenkaikkista mahtavuutta pitkä. Joten mitä vit*un väliä?

• Täydellinen mitta naiselle. Pieni on kaunista.

• Palstakamu kirjoitti:

Täydellinen mitta naiselle. Pieni on kaunista.

Ei aina. En ole kovinkaan kaunis.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Ei aina. En ole kovinkaan kaunis.

Arvaa kuinka moni nainen on tuon sanonut ääneen ja olen äimän käkenä, että miten niillä oikein silmät harottavat, kun näyttävät jotain aivan muuta kuin omat silmäni. Tosin kun en ole sinua nähnyt, joudun uskomaan vain Pujiksen sanaa.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Arvaa kuinka moni nainen on tuon sanonut ääneen ja olen äimän käkenä, että miten niillä oikein silmät harottavat, kun näyttävät jotain aivan muuta kuin omat silmäni. Tosin kun en ole sinua nähnyt, joudun uskomaan vain Pujiksen sanaa.

😁 hah joo, olen kuullut monasti vastaavaa, ensimmäinen tyttöystävyyteni kuvaili itseään poikamaiseksi...no nauramaanhan minä pyrskähdin sen kuullessani ja totesin ettei susta löydy kyllä yhtäkään poikamaista kohtaa vaikka miten etsisi 😂.

Naisellisempaa näkyä nimittäin sai etsiä, malliksi olisi päässyt heittämällä ja se ääni vielä siihen lisäksi, kukaan ei ole nimeäni samaan tyyliin sanonut sen jälkeen, hrrrr
        Ja tämähän tapahtui vasta reilu kolkyt vuotta sitten...🌹aika hyvin muistettu näin hatarapäiseksi mieheksi 😄

• UUSI
        Palstakamu kirjoitti:

Noh.. pujis on korrekti, eikä varmasti ota kantaa tähän.
        En pidä itseäni kauniina realistisesti. Laittautuminen saa minusta söpön tai ehkä parhaimmillaan sievän, mutta ei kaunista .
        Ja laittaudun nykyään harvoin. Olen ihan tavallinen talliainen. Ja sehän riittää minulle. Mikä tärkeintä. :)

• Anonyymi

Riikinkukko

• Anonyymi

Hoe "05"

• Anonyymi

Siinon sentti tai tuuma eroo aamul ja illal, milli.

• Anonyymi

helteellä pitää olla koneellisesti ilmastoidut pikkuhousutkin nukkuessa ellei ole tyhmä kuin timo.

• Anonyymi

Lopeta.

• Anonyymi

peittojojenkin palle piiloittelee tuulettimia jotksw viilentävät

• Anonyymi

Poistobotti rauhoittuu nyt, esitin vain kysymyksen että palletuulettimiakos? :)

• Anonyymi

Miksi sinä hyvä ihminen olet noin pakkomielteisen kiinnostunut pituudesta? Sinä olet oikein hyvä juuri sen pituisena kuin olet, milleistä viis. Et voi asiaan vaikuttaa niin miksi käyttää energiaa tämän pohtimiseen?

Aletheias

• Anonyymi

Ehkä tulee sentti lisää kun oikein keskittyy.

• Anonyymi

Xliner vain ketkuilee, ei ketään mihinkään heitetä 😄 Ihan rauhassa saa jokainen olla juuri sen pituinen, kuin miksikä on sattunut syntymään.

Oli minullakin joskus enemmänkin angstia siitä, että olen liian pitkä naiseksi, mutta olen saanut kuulla myös positiivisia kommentteja, miten olen upean pitkä jne. Kaikkia ei voi koskaan miellyttää eikä ole tarviskaan. Täytyy vain itse oppia arvostamaan joka senttiä itsessään, olipa niitä senttejä paljon tai vähän.

Aletheias

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Xliner vain ketkuilee, ei ketään mihinkään heitetä 😄 Ihan rauhassa saa jokainen olla juuri sen pituinen, kuin miksikä on sattunut syntymään.

Oli minullakin joskus enemmänkin angstia siitä, että olen liian pitkä naiseksi, mutta olen saanut kuulla myös positiivisia kommentteja, miten olen upean pitkä jne. Kaikkia ei voi koskaan miellyttää eikä ole tarviskaan. Täytyy vain itse oppia arvostamaan joka senttiä itsessään, olipa niitä senttejä paljon tai vähän.

Aletheias

Mie uskon linerii täs asias.

• Anonyymi

Tottahan tuo, syöttikaloiksi...:)

• Anonyymi

illalla tulee muistaakseni ihan ok roger mooren bondi tämä nelosella
      2100

hyvää sitä huumorintajua, sarkastisdta

• Anonyymi

Jos on alle 172,5 cm lyhyt, edes senteillä ei ole enää väliä...

Röllää painolla välillä 😁 Tai vaikka ympärysmitoilla 😆

xLiner

• Anonyymi

kuulin että Ukkosherra ja Salamamies jyrisivät mutta vettä no tuli vähäån

nyt sisäå 25,4 ulkolämpö 18.,0

• Anonyymi

Kun pistät maate metrisen halon viereen niin eroa tuskin huomaa :D

• Anonyymi

hah niin kun ensin pitäisi olla käteinen raha jotta olisi rahaa tehdä työttä.

olen kyllä ja yritänkin parantaa nytkin joku pyöräilysuunnirelma, retkelle jonnekin uimarannalle...

• Anonyymi

Älkää viitsikö mollata, ei sillä pituudella ole niin väliä kun muut asiat ovat paljon tärkeämpiä.

• Anonyymi

Kuinka vaikeaa on vastata tuohon kysymykseen?

• Anonyymi

olen aika iloinenkin kun niin nuorten naisten kanssa pelijuttujaja noh tuo Bond-elokuva antaa mustalle taksikuskille ekstraa rahaa voin viedkä vaikka KKK:mn grillijuhliin.

muistelin että tässä on hyvää huumoria

• Anonyymi

1710 milliä tai 1720 milliä.

• Anonyymi

Laitat 171 tai 172. Jos haluat olla tarkka, pyöristät
      oikeaoppisesti. Millien ilmoittaminen kertoo, että oot epävarma pituudestasi. Niinkuin ehkä oletkin. Sun pituus ei ole ongelma isolle osalle naisista, mutta sun itsetunnolla on. Keskity muihin asioihin kuin pituutesi. Niihin, jotka on susta hyvää.

• Anonyymi

Varmaan ensimmäinen järkevä vastaus.

• Anonyymi

ihan hyvä humoristinen blondi tuo tapa ja anna toisten kuolla.

• Anonyymi

Ei vois vähempää kiinnostaa james bondit.

• "Olen yli 171cm mutta alle 172cm."
      Itse sanoisin juuri noin ja lisäisin siihen käytetyn mittavälineen. Vastaanottaja päättäköön mikä on silloin mittaepävarmuus.

• Anonyymi

Enpä tiedä. Itse pyöristän yleensä alaspäin, vaikka se on väärin, koska jotkut miehet raivostuu siitä ylöspäin pyörittämisestä. Perustelu on ihan hyvä "ethän sinä ole niin pitkä". Totta 🙄

• Anonyymi

Mihin näin tarkkaa mittaa tarvitsee? Oletko tieteellisessä tutkimuksessa tms?

• Anonyymi

Että on niitä pidempiäkin?

• Anonyymi

Nukkuessahan ihminen venyy aina, tai niin no maatessa yleensäkin, koska maapallon painovoima ei paina kasaan.

• Anonyymi

aamulla ihminen on pisimmillään, päivällä lyhenee, illalla on lyhyin.

vanhat ihmisetkin lyhenevät yleensä ikää kun tuleee johtuu maapallon painovoimasta joka painaa kasaan.

• Anonyymi

rntä jos illalla ihminen olisi noin 8,74 senttimetriä lyhyempi

• Anonyymi

Aamulla kun heräät, olet liki 172 ja illalla 171, eli olet 171cm pitkä. Millejä ei mittailla tuon kasaan painumisen johdosta.

• Anonyymi

Sanot vaan, että olet lumilapion mittainen. Se on tarpeeksi tarkka.

• Anonyymi

Älä isottele.

• Anonyymi

katsoin tietokoneen lämpöjuttuani ja naisten lenkkeilyä

25,0 ja 44,0 ulkona hieman auringonpaistetta

• Anonyymi

Eikö tämä keskustelu ole jo taputeltu kymmeneen kertaan? Periaatteen vuoksi en lohduttele sinua, vaan pidän sinua ihan pätkänä.

• Erittäin hyvä idea. Ap on todettu pätkäksi ja nyt tästä asiasta ei tarvitse enää koskaan keskustella ;)

• Anonyymi

jokainen mikrometri pitää ilmoittaa

• Anonyymi

Mitähän tuossa olisi nyt mittailtu? Desimaalin paikka taitaa olla vain väärin?

AV

• Anonyymi

Esitin kysymyksen ja te viisastelette?

Tarkennan siis kysymystäni ja teen siitä yksinkertaista teille eli jos pituus huitelee 171 ja 172cm välimaastossa, niin siinä kohtaa onko se 171cm vai 172cm kun mukaan ei lasketa niitä millejä?

• Anonyymi

Kannattaa mitata peniksen pituutta, sillä voisi jo olla merkitystä tuolla millin kymmenyksellä.
        Voihan olla ettei pienimunaiset miehet yksinkertaisesti lisäänny?

AV

• Anonyymi

Etkö ymmärrä ettei normaalit ihmiset välitä pituudesta millin tarkkuudella, kunhan se on vain riittävän tarkka. Sano vaikka jotain 171 ja puoli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö ymmärrä ettei normaalit ihmiset välitä pituudesta millin tarkkuudella, kunhan se on vain riittävän tarkka. Sano vaikka jotain 171 ja puoli.

Nainen kai voisi kertoa ei alle 17 cm kalun omaaville, koska se on nyhjäämistä tyhjän kanssa?

AV

• ≥ 171,5 ≈ 172
        < 171,5 ≈ 171

Aihe on täten taputeltu.

• Anonyymi

Etköhän se ole sinä joka viisastelee. Voit sanoa olevasi 171 cm 172 cm tai väliltä 171,5 cm, kukaan ei huomaa mitään eroa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen kai voisi kertoa ei alle 17 cm kalun omaaville, koska se on nyhjäämistä tyhjän kanssa?

AV

Kukaan nainen ei ole noin hölmö.

• Anonyymi kirjoitti:

Kukaan nainen ei ole noin hölmö.

Jokaisella on oikeus omiin mieltymyksiin. Miksei mulkun koko saisi siis olla yksi kriteeri?

• Anonyymi

Milli ei vaikuta mitään muualla kuin pankkitilillä.

• Anonyymi

Jos aamulla pituutta on 172cm ja illalla 171cm, niin kumpi teidän mielestä on "oikeampi" pituus?

Aamulla vai illalla otettu?

• Anonyymi

pitäisiköhän laittaa pieni tuuletin päälle kun en pidä kovin paljon espanjalaisen noin 123-steen jatkuvasta kosteudesta.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      90
      1947
    2. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      58
      1103
    3. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      97
      1055
    4. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      9
      995
    5. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      204
      979
    6. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      64
      941
    7. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      909
    8. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      86
      850
    9. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      838
    10. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      41
      780
    Aihe