SANA ONNETTOMALLE NAISELLE.
Minne olet menossa, Taivaaseen vai helvettiin? Etkö tiedä? Etkö koskaan ajattele sitä? Miksi et ajattele? Etkö koskaan kuole? Kaikkien ihmisten on määrä kuolla. Ja mitä sen jälkeen tulee? On vain Taivas tai helvetti.
Ei kuoleman ajattelematta jättäminen lykkää sitä kauemmaksi. Ei, ei päivääkään, ei edes tuntiakaan. Vai pelastaako helvetin ajattelematta jättäminen sinut siltä? Voi ei; te tiedätte paremmin. Joka hetki olette lähempänä helvettiä, ajattelitte sitä tai ette, jos ette siis ole lähempänä Taivasta. Teidän on oltava lähempänä jompaakumpaa.
Pyydän teitä miettimään hieman tuota yksinkertaista kysymystä: Oletteko menossa kohti Taivasta vai helvettiä? Kumpaan näistä kahdesta tämä tie johtaa? Onko mahdollista, että olette tietämättömiä?
"Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset, eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa." 1 Kor. 6:9.
Ja kuinka kauhea onkaan heidän tuomionsa: ”Poistukaa, te kirotut, iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleilleen!”
Ette kai te pilkkaa Jumalan sanaa? Ette ole vielä vajonneet niin alas. Miettikää sitten tuota kauheaa sanaa: ”Ettekö tiedä, että te olette Jumalan temppeleitä?” Eikö teitä ole suunniteltu Jumalan Hengen asuttavaksi? Mutta ”jos joku saastuttaa Jumalan temppelin, sen Jumala hävittää”. Älkää enää yllyttäkö häntä siihen! Vapise suuren, Pyhän Jumalan edessä!
Kuinka kaukana oletkaan tästä? Kuinka alas oletkaan vajonnut! Sinä itse häpeät sitä, mitä teet. Eikö niin? Omatunto, puhu Jumalan edessä! Eikö oma sydämesi tuomitse sinua juuri tällä hetkellä? Ettekö vapise tilanteestanne? Uskaltaisitko kerrankin laskea kätesi rintasi päälle ja kysyä:
”Mitä minä teen?”
"Ja mikä on näiden asioiden lopputulos?"
Sekä ruumiin että sielun tuho.
Ruumiin ja sielun tuhoutuminen!
Voiko se olla toisin? Ettekö ole syöksymässä kurjuuteen tässä maailmassa sekä tulevassa maailmassa? Mitä olette jo aiheuttaneet itsellenne? Mitä häpeää? Kuinka voitte nyt esiintyä niiden sukulaisten ja ystävien keskuudessa, jotka olivat niin rakastavia teitä kohtaan? Mitä tuskaa olet heille aiheuttanut? Kuinka jotkut heistä yhä itkevät sinua salaisissa paikoissa? Ettekö te itke itseänne, kun näette edessänne vain puutetta, tuskaa, sairautta ja kuolemaa?
Säästä itsesi! Armahda ruumistasi, ja sieluasi! Pysähdy, ennen kuin mätänet maan päällä ja kuolet!
Kysytkö, mitä minun pitäisi tehdä?
Ensinnäkin, älä tee enää syntiä. Varmista ensinnäkin tämä kohta. Nyt, tällä hetkellä, nyt, pakene henkesi edestä; älä jää, älä katso taaksesi. Mitä ikinä teetkin, älä tee enää syntiä; mieluummin näänny nälkään, kuole kuin tee syntiä. Huolehtikaa enemmän sielustanne kuin ruumiistanne. Huolehdi siitäkin, mutta sieluparastasi ensin.
”Mutta minulla ei ole ystävää; ei ainakaan sellaista, joka voisi auttaa minua.”
Todellakin sinulla on: Yksi, joka on läsnä oleva apu hädän hetkellä. Sinulla on Ystävä, jolla on kaikki valta Taivaassa ja maan päällä: Jeesus Kristus, vanhurskas. Hän on rakastanut syntisiä entisaikaan, ja niin Hän tekee yhä. Silloin hän antoi publikaanien ja porttojen tulla luokseen. Ja yksi heistä pesi Hänen jalkansa kyynelillään ja pyyhki ne hiuksillaan. Olisitpa sinä hänen asemassaan! Sanokaa: Aamen! Kohottakaa sydämenne, niin se tapahtuu.
Kuinka pian Hän sanookaan: "Nainen, ole iloinen; sinun syntisi, jotka ovat monet, ovat sinulle anteeksiannetut. Mene rauhassa. Älä tee enää syntiä. Rakasta paljon, sillä sinulle on paljon anteeksi annettu."
Kysytkö vielä: ”Mitä minä teen leivän eteen, että saisin ruokaa syödäkseni ja vaatteita päälle pantavakseni?"
Vastaan Herran Jumalan nimessä (ja, huomaa hyvin! Hänen lupauksensa ei petä): ”Etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttaan, niin kaikki nämä sinulle annetaan.”
Asettakaa se ensin sydämeenne: Mitä minulla olkoon tai ei ole, en mene ikuiseen tuleen. En aio myydä sieluani ja ruumistani leivän vuoksi; mieluummin jopa näännyn nälkään maan päällä kuin palan helvetissä.
Pyydä sitten apua Jumalalta. Hän ei ole hidas kuulemaan. Hän ei ole koskaan pettänyt niitä, jotka etsivät Häntä. Hän, joka ruokkii nuoret korpit, jotka huutavat Häntä, ei anna teidän hukkua ravinnon puutteeseen. Hän huolehtii siitä tavalla, jota et osannut kuvitellakaan, jos etsit Häntä koko sydämestäsi. Oi, olkoon sydämesi Häntä kohti, etsi Häntä sydämestäsi! Pelkää syntiä enemmän kuin puutetta, enemmän kuin kuolemaa. Ja huuda väkevästi Häntä, joka kantoi syntisi, kunnes sinulla on syötäväksi leipää, josta maailma ei tiedä; kunnes saat enkelien ruokaa, jopa Jumalan rakkautta, joka on vuodatettu sydämeesi; kunnes voit sanoa: ”Nyt minä tiedän, että Lunastajani elää, että Hän on rakastanut minua ja antanut itsensä minun edestäni; ja vaikka madot tuhoaisivat tämän ruumiin, niin minä kuitenkin näen Jumalan!”.
SANA ONNETTOMALLE NAISELLE.
44
505
Vastaukset
- Anonyymi
Vainoatko vedoten uskoon?
- Anonyymi
Haluisitko millään selittää, että mitä näin voimakas lause mahtaa tarkoittaa suhteessa tähän palstasedän merkityksettömän mongerrukseen? Se on päivän epistola
- Anonyymi
Jumalan silmissä kukaan ei ole toista parempi, kaikki tarvitsemme pelastusta.
Myös porton syntiin ajautuneille naisille on mahdollista saada synnit anteeksi. - Anonyymi
Sinä puhut paljon, joten laske se käsi sydämellesi ja mieti miksi sinulla on niin suuri hätä ja rauhoitu.
Et vaikuta itse kovin onnelliselta ja tasapainoiselta. - Anonyymi
Oletko ajatellut. Että uskova nainenkin voi olla joskus onneton.
Ja, että se on monesti pelko, mikä ihmisiä ahdistaa.
Niin pelollako sydämiä armahdetaan?
Ei. Vaan opettamalla armosta, mikä on rakkautta.
Mitä ei voi ansaita.
Se on lahja. Voi kuule,
jos en ois uskova,uskossa oleva nainen,
niin en olis näin hemmetin surullinen ja onneton.- Anonyymi
Mene hyvään seurakunnan kokouspaikkaan missä Raamattu otetaan tosissaan.
- Anonyymi
Oliko sun kuvitteelliset kolme kakaraasi kasvatettu saman hengen mukaan, naista ja naisia aivan urpoille esittävä setä?
Anonyymi kirjoitti:
Mene hyvään seurakunnan kokouspaikkaan missä Raamattu otetaan tosissaan.
Kerrotko mikä se sellainen mahtaisi olla?
Eikä se srk taikka kokouspaikka saatika raamatun tosissaan ottaminen liity mitenkään siihen miten vahvasti on uskossa.
Tai muutakaan.Anonyymi kirjoitti:
Oliko sun kuvitteelliset kolme kakaraasi kasvatettu saman hengen mukaan, naista ja naisia aivan urpoille esittävä setä?
Voi luoja kuinka sekasin ja harhainen sekä vissiinkin katkera sä oletkaan jostain syystä.
Kuinkahan monta kertaa sullekin on sanottu asiasta jo tässä noin kahden vuoden aikana?
Mut tohon kysymyksees...
Ei ole kasvatettu mun lapsia uskon (hengen) mukaan.
Ihan perus kasvatuksella, rakkaudella.
Ei hlvettiin tai muuallekaan joutumisen pelolla, koska en hyväksy pakotettua uskoa.
Saavat uskoa mihin haluavat ja miten haluavat.Anonyymi kirjoitti:
Sä voit vaikka tulla kylään niin saat
varmistuksen asiasta.
Tänään on mahollista tavata myös ainakin yksi noista ellei jopa kaksi.
- Anonyymi
En kumpaankaan, en usko. Kädenjälkeni jää tähän maailmaan, ei mitään suurta, ei mulla niin isot kädet olekaan. .Yritän tietenkin koko ajan ja omien rajojen puitteissa tehdä kaikesta parempi yhtälö kuin aloittaessa, vaikka tiedän, ettei yhtälöt niin toimi. Mutta muuta en usko sitten jäävän jälkeeni. Se oli sitten tässä kun sen päivä koittaa, hyvässä ja huonossa.
- Anonyymi
Life fast die young bad girls do it well
- Anonyymi
And yet here me bored
- Anonyymi
Syntisillä on lyhyt juhla, mutta pitkä tilinteko!
Näin mielisairaana totean, että nyt ei mene kaikilla palstalaisilla ihan hyvin. Kannattaa hakea apua ajoissa, ennen kuin on täysi psykoosi päällä.
- Anonyymi
Keitähän eräitä tarkoitat?
Anonyymi kirjoitti:
Keitähän eräitä tarkoitat?
Näitä jotka näkevät saatanoita ihmisissä tai muuten vaan vaahtoavat Jeesuksen nimeen.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Näitä jotka näkevät saatanoita ihmisissä tai muuten vaan vaahtoavat Jeesuksen nimeen.
Jeesus on Herra!
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus on Herra!
No siitä emme ole eri mieltä. Mutta jokainen voi pitää uskonsa ja saatanansa kaapissa. Ei niillä muita tarvitse sentään rasittaa.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Juurikin näin ja tolla ap:llä alkaa olla pasmat jo melkoisen sekaisin. Vaikuttaa pahasti seonneen eli olisko jo hoitolaitokseen viemisen aika?
- Anonyymi
Kukahan tässä onmeton on? Onnellisen ei tarvii muita maalittaa ja palstoilla ruikuttaa. Hanki hyvä iminen onmellinen elämä. Se lötyy sinusta itsestäsi ja jos ei niin surkeasti menee👎🤷♀️
- Anonyymi
Ap,llä on selvästi pakkomielle. Kohteensa on viisas ja pysyy hänestä niin kaukana kuin pippuri kasvaa. 🤷♀️
- Anonyymi
Vaikka saarnaisi miten kiihkeästi, uskolla ei ole totuusarvoa. Kaikki kuitenkin väittävät juuri oman uskonsa olevan oikeassa ja muiden väärässä. Todellisuudessa kyse on vain vallasta.
- Anonyymi
Juurikin siitä, vallasta ja hallitsemisesta. Jos tahto olisi hyvä,olisi puheet/ teot sen mukaiset. Hedelmistä kun puu tunnetaan. Hyvät hedelmät on kannustavia/rakastavia.Ap,n hedelmät on siten mädät🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin siitä, vallasta ja hallitsemisesta. Jos tahto olisi hyvä,olisi puheet/ teot sen mukaiset. Hedelmistä kun puu tunnetaan. Hyvät hedelmät on kannustavia/rakastavia.Ap,n hedelmät on siten mädät🤷♀️
”Joka rikkomuksensa salaa, se ei menesty, mutta joka ne tunnustaa ja HYLKÄÄ, saa armon.” Sananl. 28:13
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Joka rikkomuksensa salaa, se ei menesty, mutta joka ne tunnustaa ja HYLKÄÄ, saa armon.” Sananl. 28:13
Oleko rikoksesi paljastanut? Todelliset aikeesi? Oletko menestynyt? Ja millä saralla? 🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oleko rikoksesi paljastanut? Todelliset aikeesi? Oletko menestynyt? Ja millä saralla? 🤷♀️
Jos sinulla on rahaa /luksushuvilat sun muuta,miin sekö on mielestäsi menestymistä. Jos menestyisit,sinulla olisi onni itsessäsi/rakkaus kaikkea luojan luomaa kohtaan,jopa niitä,jotka ei usko samoin kuin sinä. Läytyykö,🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahdatkohan tietää että ”hedelmistään puu tunnetaan” on opetus suoraan Raamatun lehdiltä, mistä myös tosin on monet aloituksessa olevat tekstit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sinulla on rahaa /luksushuvilat sun muuta,miin sekö on mielestäsi menestymistä. Jos menestyisit,sinulla olisi onni itsessäsi/rakkaus kaikkea luojan luomaa kohtaan,jopa niitä,jotka ei usko samoin kuin sinä. Läytyykö,🤷♀️
Väärään oppiin kannustaminen on kuin paholaisen syliin johtamista.
- Anonyymi
Kavalasti porton pukuun pukeutuvia naisia on paljon. Tietyllä tavalla käy sääliksi heitä vaikka ovatkin vapaaehtoisesti pahan polun valinneet.
- Anonyymi
Sinua tässä käy sääliksi. Sinulla on todella paha olla itsessäsi.🤷♀️
- Anonyymi
Se on polku joka täällä ajassa tuntuu hyvälle, mutta iankaikkisuudessa he maksavat siitä loputtoman hinnan, ja joutuvat helvetissä mitä järkyttävimpiin porton hommiin…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on polku joka täällä ajassa tuntuu hyvälle, mutta iankaikkisuudessa he maksavat siitä loputtoman hinnan, ja joutuvat helvetissä mitä järkyttävimpiin porton hommiin…
Jokainen täällä luo oman helvettinsä ja just nyt tässä elämässä. Miksi kohtelet itseäsi moin pahasti? Saat miettiä,mun täytyy nyt mennä. 🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen täällä luo oman helvettinsä ja just nyt tässä elämässä. Miksi kohtelet itseäsi moin pahasti? Saat miettiä,mun täytyy nyt mennä. 🤷♀️
Ps. Jumala ei ole sinulle antanut mitään etuoikeutta muita tuomita. Kun tuomitset,tuomitset ihan itse itsesi. Toivottavasti heräät. 🤷♀️
- Anonyymi
Kun oli ruisrock Turussa niin näkyi taas kadulla paljon mustiin porton pukuun pukeutuvia naisia. Suoraan saatanan syliin juoksevat hevi-ja rap-musiikkia kuunnellen.
Ei se toki minulle kuulu mihin itse kukin pukeutuu mutta kyllä se paholaisen juhlalta näyttää tuommoinen. Joidenkin mielestä siellä on jopa "hauskaa".- Anonyymi
Näinkö oli? Jokainen sielu on Jumalan luoma. Kun Jumala on kaikkivaltias,eikö, niin miksi hän loisi jotain sellaista mikä on jotain muuta kuin hänen luomaansa? Selitäppäs minulle tämä?🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinkö oli? Jokainen sielu on Jumalan luoma. Kun Jumala on kaikkivaltias,eikö, niin miksi hän loisi jotain sellaista mikä on jotain muuta kuin hänen luomaansa? Selitäppäs minulle tämä?🤷♀️
Minullakin välillä tulee paha olla katsoa jotain,mitä jo enemmän ymmärrän. Mutta ymmärrän nähdä myös muut arvokkaina tämän maapallon oppikoululaisina,kaikkine eroavaisuuksineen mitä tässä elämässä ovat. Itsekkin olet. Et ole ketään arvostelemaan. Jos olet ,ei rakkaus puhu sinussa. Jos näät mörköjä ympärilläsi,olet pahin mörkö itse🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vaikka missä ' ainoassa oikeassa' uskonlahkossa olisit niin Jumala ei sinua muiden edelle mielipiteinesi aseta. Ne jotka itsensä muiden yli korottaa,viimeiseksi jäävät.eikö mennyt näin,vai onko pokkaa olla Jumalan kanssa eri mieltä?🤷♀️
- Anonyymi
Sinähän et tiedä mitä kuoleman jälkeen on. Sinä ainoastaan uskot. Aivan hyvin voi olla, ettei siellä ole kertakaikkiaan mitään, ja olet stressannut näitä asioita koko ikäsi aivan turhaan.
- Anonyymi
Totuuden voi tietää. Lue lisää Raamatusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuuden voi tietää. Lue lisää Raamatusta.
Se on kirja, mielikuvitusteos. Lue sinä totuus vaikka Harry Potterista.
- Anonyymi
Pelastettu synniltä!
- Anonyymi
Ymmärrän… itse kasvoin helvetin pelossa. Lapsena pelkäsin pienimmästäkin joutuvani helvettiin. Nykyisin ajattelen niin, etten halua kokea pelkoa enää. Mitään pelkoa.
Uskon hyvään Jumalaan. Se ei riitä kaikille uskoville, mutta voin paremmin nykyisin. Olen armahtavaisempi itselle ja muille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513585Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142480Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5932273Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar761730Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1371546- 281446
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?941427