Tärkeitä ja mielenkiintoisia aiheita on puitu kuten onko 172cm vähän vai mitä sekä tasojen vaikutus pariutumiseen!
Upea keskustelukesä menossa
21
230
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä meining 👍🏼
- Anonyymi
Onko se sama mies kyselemässä koko ajan, koska pituus on se 171-172?
- Anonyymi
Jos nyt oikein muistan, tyyppi on mennyt jo sentin verran kasaan tässä vuosien saatossa 😉
xLiner
- Anonyymi
Kesän lisäksi tuossa taitavat olla kuluvan vuosituhannen merkittävimmät keskusteluaiheet.
- Anonyymi
Kaveriksikin kelpaa vain lyhyt mies, koska en pidä pitkistä miehistä! Mutta mitään pakkoa ei ole saada uutta kaverikaaan! Olen psyykkisesti huonossa kunnossa kaikesta kokemastani! Miksi kukaan ei puuttunut häirikön toimintaan? Hänen annettiin rauhassa mellastaa?
- Anonyymi
Mielellään sitä osallistuu keskusteluun tärkeistä aiheista.
Aletheias - Anonyymi
Ja moni näkökulma on vielä käsittelemättä.
- Anonyymi
Ihan liian vähän ja tuo mitta ei kelpaa kuin pöytätason alla seisomiseen varajalkana
- Anonyymi
niin onkin ihan hyviä jutuja osiltaan tuo nuorison käyttäytyminen voi johtua rahanpuutteesta ja asunnon epävarmuudestakin varsinkin jos jonnekin opiskelemaan lähdössä
jos asunnon vuokrakin 4-neliön yksiössä on noin 45000eur/kk, niiin - Anonyymi
Jätän osallistumatta yleensä tämän aloittajan festivaali SuomiAreenan keskusteluihin.
Ainut hyvä puoli hänessä on, että puheliaisuutta on paljon ja aloituksia riittää
Saapahan ainakin pulista kenenkään häiritsemättä tuhjällä torilla. - AnonyymiUUSI
Kyllä!!
Mä taas keskustelisin mielellään koulutuksesta, mutta se nyt ei taida olla kesällä kovin ajankohtainen, kun koulut on lomilla. Paitsi kasvatustieteilijät tietenki opiskelee lomillaan.
- AnonyymiUUSI
Ensin olisi tärkeää saada peruskoulu kuntoon ja palauttaa opettajan auktoriteetti. Erityisryhmille oma opetus.
- Sheena Minä taas en ole yhtään kiinnostunut keskustelemaan koulutuksesta tai töistä vapaa-ajalla. Kun suljen työpaikan oven, pyyhin muistini täysin koko hommasta.
Anonyymi kirjoitti:
Ensin olisi tärkeää saada peruskoulu kuntoon ja palauttaa opettajan auktoriteetti. Erityisryhmille oma opetus.
- SheenaJoo, peruskouluhan se on pohja kaikelle, sitä on myöhemmin vaikee paikkailla.
Palstakamu kirjoitti:
Minä taas en ole yhtään kiinnostunut keskustelemaan koulutuksesta tai töistä vapaa-ajalla. Kun suljen työpaikan oven, pyyhin muistini täysin koko hommasta.
En mäkään omista töistä. Enemmänkin yleistasolla.
Anonyymi kirjoitti:
- SheenaToi erityisopetus tai oikeestaan sen poistaminen eli inkluusio oli yksi aiheistamme viime kesän opinnoissa. Vähän semmonen, alkujaan hyvä tarkotus, niin siinäkin mentiin ihan äärimmäisyyksiin ja sitten siitä tuli vielä säästökeino.
- AnonyymiUUSI
Ihanat aiheet!
- AnonyymiUUSI
Mukavia aiheita, niistä ei voi ikinä keskustella liikaa!
- Sheena - AnonyymiUUSI
Vielä tarvitaan Turinatiimin virallinen kannanotto.
- AnonyymiUUSI
Rande varmaan valmistelee sitä parhaillaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 181836
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs561794- 821433
- 1761418
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3081380- 211359
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti981005Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä62984Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää34965- 349874