Siksi en halua suhdetta. Miehet haluaa vaan alapäätä ja tai yrittää huijata rahaa. Itse en välitä miehistä ja seksistä otan maksun. Siinäpä teille.
Kaikki on pinnallisia nykyään
23
228
Vastaukset
- Anonyymi
Eli olet portto. Selvä.
- Anonyymi
Provo.
- Anonyymi
Ei ole. Seksiä voi antaa rahasta kun ei ole paritusta.
- Anonyymi
Ihmiset on nykyään vaan hyvin itsekeskeisiä ja pika trendit puree moniin. Mitä vaan kunhan saa olla esillä. Ajat on muuttuneet, mutta onneksi on ikäluokkaa joka on elänyt parempiakin aikoja mitä tulee muitten huomioimiseen ja ulkonäköihanteisiin.
Ennenkin hömpötettiin joo ulkoisilla hölynpölyillä, mutta kirurgia ei ollut jokaisen tapa näyttää erilaiselta. Ihmiset näytti ihmisille eikä klooneille ja paperisilppurista ulos tulleille mielirepaleille.
Jasu- Anonyymi
Ja toi alapään haluaminen on ikivanhaa perimää. Nykyään sentään on jo rohkeasti aseksuaalejakin miehiä, jotka ei toitota seksistä vaan keskittyy tunteisiin.
Jasu
- Anonyymi
Kai se on sitten jotenkin epänormaalia jos luoja olisi antanut molemmille sukupuolille halun toiseen sukupuoleen? Itse en kyllä tuota haluani häpele, olen siitä onnellinen että niin on.
Se miten naisen kanssa miehet tavatessaan toimivat, se on tietysti eri asia.
Mielestäni naisten tulisi pihdata seksiä vaikka 3 kuukautta, ja ottaa vastaan vain ihoa ja sen kosketusta.
Naisetkin näkisi sen onko mies tosissaan vai ei:)
AV - Anonyymi
joskus kyllä kun lämmöt nousevat vaikka koneelliset ilmastoinnit niin nukkumaan oman koneistetun patjan allle jossa noin 12kpl laituulettimia viilentämässä
- Anonyymi
autojen ja tuliaseiden käytttökielto poliiseille siitä yhteiskunta paranee
- Anonyymi
Pahempi jos antaisit ilmaiseksi jollekin paskalle! Mutta tästä tuli hyvä mieli.
- Anonyymi
Kyllä se on käteinen mikä puhuu.
- Anonyymi
Vain paskat kai antaa paskoille, ei sis mitään hävittävää?
AV
Kyllä liian pinnallista on. Pitäs panostaa enemmän rehelliseen työntekoon. Miksi tarjoat seksipalvelua, kun voisit tehdä jotain kehittävämpää?
- Anonyymi
En minäkään mutta seksistä en maksaisi senttiäkään🤷♀️
- Anonyymi
En myöskään myisi itseäni trijoonasrakaan. Olen niin arvokas,etten moiseen alentuisi.🤷♀️
- Anonyymi
Kun tämä maailma on pinnallinen,niin miksi sinun pitäisi olla? Jos myyt itseäsi, niin ihan yhtä pinnallinen olet. 👎🤷♀️
Jos saa harrastaa seksiä mieluisen partnerin kanssa ja siitäpä vielä maksetaan, niin mitä vikaa siinä on? Tosin maine voi kylillä olla huono, joten vaatii paksua nahkaa.
Minä olen varmaan jotenkin outo mies. Halutakseni toteuttaa seksiä toisen ihmisen kanssa, haluan tuntea syviä tunteita toista kohtaan. Vaikkakaan en ole koskaan tuntenut rakastumisen tunnetta sanan perinteisessä merkissä. Tai sitten vain määrittelen rakastumisen eri tavalla kuin muut. Haluaisin kokea samanlaisen rakkauden, jollaista vanhempani tuntee toisiaan kohtaan. Mutta on aika paljon vaadittu naiselta tuntea rakkautta niin viallista ihmistä kohtaan kuin itse olen.
- AnonyymiUUSI
Et ole millään tavalla viallinen. Toiveesi on kauniit. Pidä mieluummin nuo kauniit päämärät ja ole ilman,kun että uhraat itsesi rahan ja itsekkyyden/itsekeskeisyyden alttarille.🤷♀️
- AnonyymiUUSI
Kumma juttu kun naiset ovat olleet pinnallisia jostain vuodesta 1850. Silloin 1850 naisetkin halusi miehen jolla oli maatalo ja tuot jotta naisen voisi elättää. Ihan tutkittu juttu etten itse keksinyt. Nykyäänkin jos naiset haluaa tutustua niin naiset kyselee heti missä töissä on ja mitä tienaa vaikka nainen itse myy jäätelöä.
- AnonyymiUUSI
Ja sinäkö et kysele? Ja jos nainen kertoo myyvänsä jäätelöä niin nyrpistätkö nokkaasi? Pitäisikö herralle vähintään kartano tarjota?👎 🤷♀️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinäkö et kysele? Ja jos nainen kertoo myyvänsä jäätelöä niin nyrpistätkö nokkaasi? Pitäisikö herralle vähintään kartano tarjota?👎 🤷♀️
Ja jos ei muuta niin ainakin anteliaasti jalkoja levitellä ? Ja vieläpä lisääntyä kanssasi? Kuules,älä unta näe. Herää todellisuuteen. Omat tyhjänpäiväiset arvosi luo mitä ansaitset.🤷♀️
- AnonyymiUUSI
Mohamettilaiset on kovia siinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 182076
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs561824- 821463
- 1771444
- 211429
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3091407Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti1001037Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä621004Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää34985- 349884