Kyllä kemi on hyvä paikka kun sielä ,on sairaala.ja perseen jakajia sairaan joitajia.levillä jakaneet kiitettävästi.naimisissa olevat sairaanhoitajatpurjehtivat leville jakamaan.ei purjeveneellä .sentään.
Mutta jako oli kovaa.linjautoille
Tampereen puhelimelle.
Yhteiskunta
15
589
Vastaukset
- Anonyymi
Juu koko suomi puhui siitä että kemiläiset sairaanhoitajat jako kiitettävästi.
- Anonyymi
Onko tämä joku lasten palsta?
- Anonyymi
No ei tämä kemin sairaanhoitaja perseen jakajienkaan paikka ole..
Oon simosta en kemin kommari - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei tämä kemin sairaanhoitaja perseen jakajienkaan paikka ole..
Oon simosta en kemin kommariEli Simon korpikommari.
- Anonyymi
Seksi on kivaa,kuuluu kaikille.
- Anonyymi
Ei kuulu se on syntiä.seksi on syntiä.onneksion aika lähellä kun suomenkin naiset saadaanpurkaanme muslimi miehet pidetään huoli että suomesta tulee muslimi valtio.eläköön muhamed
- Anonyymi
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA UUUUUUUUUUUUUUUUU !!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuulu se on syntiä.seksi on syntiä.onneksion aika lähellä kun suomenkin naiset saadaanpurkaanme muslimi miehet pidetään huoli että suomesta tulee muslimi valtio.eläköön muhamed
.eläköön muhamed
eiku se on jo matojen ruokana ollu liki 700v.Oli vain ihminen joka tykkäsi tapaa ja pikkutytöistä.
- Anonyymi
Joo nepä antaa työpaikallaki mahtavia öitä viettää kemin sairaalassa
- Anonyymi
Kemiläiset juntit on tyhmiä kemiläisiä kommunisteja..me simolaiset ollaan keskustapuoluelaisia enimmäkseen.ja ollaan siitä ylpeitä.kemin kommunistiääliöt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kemiläiset juntit on tyhmiä kemiläisiä kommunisteja..me simolaiset ollaan keskustapuoluelaisia enimmäkseen.ja ollaan siitä ylpeitä.kemin kommunistiääliöt
Itse olen muualta ja olen kuullu,että Kemiläiset on ryssän perseen nuolijoita?
Suomen armeijaa inhoavat ja Suomalaisuutta? Pitääkö tämä paikkansa?
Kuullut kyllä heistä kommunismin tukijana..mutta onko totta?
Voisko joku Kemiläinen kertoa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen muualta ja olen kuullu,että Kemiläiset on ryssän perseen nuolijoita?
Suomen armeijaa inhoavat ja Suomalaisuutta? Pitääkö tämä paikkansa?
Kuullut kyllä heistä kommunismin tukijana..mutta onko totta?
Voisko joku Kemiläinen kertoa?Ei pidä paikkaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nong kovia panee
- Anonyymi
Tampereen puhelin aikoinaan pani kaikki kemin sairaanhoitja votsut
- Anonyymi
ja jatketaan
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot12117218Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss419938Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen295081Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki2393895Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman333133Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.142840Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä1142805Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.252742"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita512625Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling762503