Useita ns. länsimaita kiertäneenä väitän, että Suomessa on maailman parhaiten merkitty katuosoitteet. Joka talosta ja taloyhtiöstä löytyy kyltti ja asunnotkin on esimerkillisen hyvin kyltitetty, jopa valaistuin numeroin/kirjaimin. Siksi ihmettelin ja ihmettelen edelleen, kuinka usein ruokatoimitukset menee mönkään. Tätä sattui erittäin paljon korona-aikana, mutta esimerkiksi toissa päivänä kun tulin nälkäisenä illalla kotiin, niin ovella oli odottamassa kaksi herkullista kanapurilaista. Ja enhän ollut mitään tilannut. Paketissa oli joku numero, mutta ei mitään osoitetietoa, lähettäjätietoa, vastaanottajatietoa. Eikä kuittia. Joskus on ollut kuitti mistä on nähnyt keneen voi ottaa yhteyttä tai ilmoittaa väärästä jakelusta. Nyt ei ollut. Harmitti niiden oikeiden tilaajien puolesta, jotka varmaan nyt joutuivat odottamaan ensin pitkään, ennen kuin ottaa yhteyttä ruuan toimittajaan. Ja sitten taas odottaa uutta toimitusta. Korostan vielä : Suomessa on maailman parhaiten merkattu osoitteet näkyville. Jos on muita näkemyksiä että muualla olisi vielä paremmin, niin olisipa kiva kuulla.
Vastaukset 3
- Anonyymi
Itseäni ihmetyttää ruokaläheteissä se, että jättävät aina auton tyhjäkäynnille, kun vievät ruokapussit rappukäytävään. Nopea käyntihän se varmasti on.. mutta sen olen huomannut, että nämä ovat aina niitä ulkomaalaisia/maahanmuuttajia. Samoin silloin kun hakevat jotain ruokapusseja lähikaupasta. Tietääkseni tyhjäkäynnille jättäminen on kiellettyä Suomessa...
- Anonyymi
Woltti kussut muutaman kerran. Tai onhan se löytynyt, mutta pistä kenkää jalkaan ja lähde pihalle. 😐
Tv TimmyH
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.115949Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo116857En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209694- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus54586- 38568