Todella hyvä kun oli välillä varjoisampia paikkoja.
Aurinkorasvalla iho tukkoon ja eikun polkemaan.
Tuli muuten aivan älyttömän hiki, kuumaa kuin pätsissä vaikka ajoviima viilentää.
Heti kun pysähtyy, hikinoroja ei estä mikään virtaamasta.
Harrastatteko pyöräilyä auringonpaahteessa?
Saa paidan läpimäräksi nopeaan tempoon.
Nyt on kyllä hyvä olotila, suosittelen.
AV
20 km pyöräilylenkki täydessä auringonpaahteessa
26
333
Vastaukset
- Anonyymi
Mun tuli hiki naaraan kanssa polkiessa makkarissa, vaikka ilmalämpöpumppu viilentää.
Nyt on kyllä hyvä olotila, suosittelen.- Anonyymi
Koiriin ei saa sekaantua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koiriin ei saa sekaantua.
Ei se ollutkaan vaikka nartuksi joskus kutsunkin.
- Anonyymi
Pyörä huollossa, mutta tulihan käveltyä paahteessa yhtä pitkä matka. 🌞
- Anonyymi
Oli huolto sitten kaukana.
Auringon paahteessakin tulee pyöräiltyä. Tänään pyöräilin ainoastaan 200 metriä peltotiellä
- Anonyymi
Mites maataloudessa, onko jo rauhallisempi hetki?
AV Anonyymi kirjoitti:
Mites maataloudessa, onko jo rauhallisempi hetki?
AVAika rauhallista on, tänään ruiskutin glyfosaatilla kesantopeltoa
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Aika rauhallista on, tänään ruiskutin glyfosaatilla kesantopeltoa
Kesantopellot ovat kyllä outo keksintö, rahaa saa vaikkei mitään tuota:)
AV Anonyymi kirjoitti:
Kesantopellot ovat kyllä outo keksintö, rahaa saa vaikkei mitään tuota:)
AVKaikkee ne asioista päättävät keksii
- Anonyymi
Sitä mä oon miettinyt että johtaako aurinkorasvan käyttö voimakkaampaan hikoiluun vai ei? Auringossa pärjää ilman voidetta vain jos vuorottelee tiheään auringossa ja varjossa olemisen välillä. Käytännössä se on helpommin sanottu kuin tehty. Alkuillasta ei voi enää palaa. Sanoisin ettei myöskään loppuiltapäivästä.
- Anonyymi
Voi olla, ainakin silmiä jo kirveli loppumatkasta, se silmiin valuva hien ja aurinkorasvan sekoitus:)
AV
- Anonyymi
Tänään 28 kilsaa. Aikaa meni tunti ja 6 minuuttia.
- Anonyymi
Mulla kaksi lenkkiä päivämäärä aikana yhteensä 30,2 km. Jännä juttu lenkkien jälkeen ku istuin pöntölle oli pakko ottaa hikipyyhe kaulalle, ku alkoi hiki valua silmille ym.
- Anonyymi
En todellakaan. En muutenkaan harrasta auringonpaahdetta vapaaehtoisesti.
- Anonyymi
Aikamoista, jotkut ajaa tuollaisen ja enemmänkin kauppareissulla vanhalla helkamalla.
- Anonyymi
No hyi! En todellakaan altista itseäni moiseen rääkkiin näillä kelein vapaaehtoisesti
- Anonyymi
UV -säteily on nyt niin voimakasta, ettei kannata AV:nkaan pyöräillä ilman täyspeittävää burkhaa. Kuten jo todettu, suojavoiteet valuvat hetkessä pois.
xLiner - Anonyymi
Harrastan juoksua kelillä, millä hyvänsä. Eilen 1,5 tunnin lenkki vähän ennen puoltapäivää. Vedenpitävä aurinkorasva UVA, UVB 50 kertoimella. En palanut mistään
- Anonyymi
Hyvä kommentti, aurinkorasva osin pelastaa tilannetta, se ei vain poista tukahduttavaa kuumuutta.
Eilen vaihdoin autooni etu ja takajarrupalat, irroitellen ja huoltaen liikkuvia jarrusatuloiden osia. En pitänyt tärkeänä sitä missä alan jutua tekemään, siihen meni kokonaisuudessaan 3 tuntia.
Aurinko porotti täydeltä terältä, kyllä se uuvutti uuvatin jo kahden tunnin kohdalla, ja piti pitää luova 40 minuutin helletauko.
Mukava oli kyllä tehdä remonttia, ei mihinkään kiire ja nauttii siitä kun saa joitain mekaanisia kokonaisuuksia hyvin toimimaan.
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kommentti, aurinkorasva osin pelastaa tilannetta, se ei vain poista tukahduttavaa kuumuutta.
Eilen vaihdoin autooni etu ja takajarrupalat, irroitellen ja huoltaen liikkuvia jarrusatuloiden osia. En pitänyt tärkeänä sitä missä alan jutua tekemään, siihen meni kokonaisuudessaan 3 tuntia.
Aurinko porotti täydeltä terältä, kyllä se uuvutti uuvatin jo kahden tunnin kohdalla, ja piti pitää luova 40 minuutin helletauko.
Mukava oli kyllä tehdä remonttia, ei mihinkään kiire ja nauttii siitä kun saa joitain mekaanisia kokonaisuuksia hyvin toimimaan.
AVAjantaju menee helposti, kun uppoutuu jotain mieleistä tekemään. Voi olla ihan rentiuttavaa tuo autojen remppaaminen. Itse en naisena ole sellaista harrastanut, mutta kaikki autoihin liittyvä on kyllä muuten verissä.
Lenkki kulki ihan hyvin. Eilen tuuli kivasti ja varjoisaa matkaa riitti puiden lomassa sopivasti koko ajan.
Helteellä täytyy tietysti vointia tarkkailla ja nestetasapainoa varsinkin. Itse join ennen lenkkiä ja poikkesin lenkillä myös hakemassa kaupasta urheilujuoman. Päässä on tärkeä olla myös suojaa, mutta muuten hikoilu ei itseäni haitannut. Pitää totuttaa kehoa erilaisiin olosuhteisiin, ei noita olosuhteita tarvitse pelätä.
- Anonyymi
EI kiitos auringonpahteelle, pysyttelen varjossa päivät.
Pyöräilemään lähden vasta illalla klo 20 jälkeen, kun toho ei enää tohota kuumasti ja.
Näillä helteillä joutuu kaupassa käynnin ajoittamaan iltaan, ettei ole liian kuuma.
Silti on lämmin, vaikkei aurinko porottaisi.
Ei ole mukava pyöräillä päivällä auringon paahteessa, tulee hikinne ja nahkea olo, ei mukava. Eipä tässä ryöpäivän päälle jaksa minnekään lähteä. Syö ja tekee kotityöt, sittenhän se onkin aika aloittaa uuden työpäivän valmistelut. Eväät ja muut valmiiksi seuraavaan päivään. Se siitä, oli helle taihi ei.
- Anonyymi
Eilen poljin metsässä n. 45km ja tänään taisi mennä pari kilometriä enemmän. Ihan chillailuvauhtia ja sähköllä. Toki välillä piti ottaa kunnon spurttejakin ja kipusin muutamia kymmeniä metrejä kerralla ylöskin.
- Anonyymi
Miksi et sitten pyöräillyt kun kerran aloitit?
Mua jotenkin ällöttää noi rasvaset ihmiset. Tosin mun on helppo sanoo, kun en ite pala, paitsi jos hihatonta käyttää niin olkapää. Mutta eipä mulla nyt oo ees hihattomia, kun noi edelliset kesät on ollu niin vilposia, ettei oo tarvinnu.
Ennen pyöräilin paljon ja melkein läpi vuoden. Mutta nyttemmin en oo. Ja se pyöräkin jäi sinne maaseudulle. Kävellen oon liikkunut, tästä pääsee niin kätevästi keskustaan. Tänäänkin kävin kolme kertaa. Kattoon että onko naisia, mutta ei ollu. Sen kyllä tiesin, mutta aina voi aatella jos.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun594054KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar942419Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452072- 221803
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?261601- 281536
- 151222
- 311148
- 1101125
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale791062