se on kiva todeta että: kun muutti pienelle kylälle...jossa jo aatamin aikuiset riidat repii naapureita ...riidellään,ei puhuta kuin seläntakana....ym. alkuun meni hyvin niiin kunnes niin sanottu YSTÄVÄ "löi seläntakaa ,valehteli suoraan ! "eikä tunnuta...nyt olemme yksin oman perheen kesken..loukussa " niin IHANASSA maalais kodissamme.....EI OLE LUOTTOA KENEENKÄÄN ENÄÄ ! lupaan että ensi vuonna en osallistu enkä tule tilaisuuksiinne jotta saatte ihan itseksenne nauttia ...riidoistanne mulle riitti
pienten kylien PASKAN PUHUJAT
12
177
Vastaukset
- Anonyymi
jaa meni kö se yhden kondoomin vaihto erämiehillä ristiin , eikö joku pessyt välillä ja joku tuli raskaaksi ja nyt ei tiedetä kuka on isä.. erämiehet
- Anonyymi
EVESTISSÄ KONDOOMIT PYSYY HYLLYLLÄ KO ERÄMIEHILLÄ YHTEINEN KONDOOMI.
- Anonyymi
Kyllä muistetaan kaikki ne ihmeelliset syytökset joilla puhdistettiin omaa pesää.
Onneksi se aika on taakse jäänyttä elämää.
Se ronkkiminen sellaisten ihmisten toimesta jotka eivät ole omaa tunkiotaan kauempana käyneet oli hirveää.
Mutta muutettuani toiselle paikkakunnalle minulle kerrottiin, että vieläkin monen vuoden jälkeen juttuja keksitään ja panetellaan ikävillä nimityksillä.- Anonyymi
RAISKAAJ HUUME HIPPI
- Anonyymi
Rovaniemellä on mahtavia kyliä; Autti, Sonka, Korkalovaara ja Koskenkylä! Tietenkään unohtamatta Tapiota!
Siellä tehdään muutakin kuin paskannetaan!- Anonyymi
HUUMEITA JA RAIKAUKSIAMSEILÄH ON SITTE MURHAAJA SINETTÄ PATOKOSKELL VARTTI MUSTALINE HGER ALA SINETTÄ PÖSILÖ
- Anonyymi
ONSE KUN PEKKA HEILUTTELLEE MUINIA OHI AJAVILLE AUTOILLE SILLA VIERESSÄÄ ERMIEHT SAIRAITA
- Anonyymi
jaana yleinen panokonee ahaheheh
- Anonyymi
onko tää jaan apehkonen täyspäinen kun sitä kaikki saa naida tyuomioja taxi
- Anonyymi
pehkosislla sukui vika pieni muna ja ruma naama ..lötkyy kikelii,,
- Anonyymi
poro rosvoja sannoo haTTUKAGAS PEKKA JA NAI
- Anonyymi
ai poro riosvoko joki hiven ,mt'styys alkanyt joillaki jio pakastimet täynnä.. ihime hommaa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991536Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131196- 2271179
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2641032Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81979- 141960
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179943Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15899Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33792- 71787