Voiko näillä tiedoilla sanoa olevansa 172-senttinen?

Anonyymi-ap

Jos jossain pitää kertoa pituus tai joku sitä kysyy.

Minut on mitattu elämäni aikana neljästi ja olen ollut kahdesti 172,5 senttiä, yhden kerran 172 senttiä ja kerran 171,8 senttiä.

Kotona kun olen mitannut niin siinä 171 ja 172 sentin välissä mutta en osaa sanoa tarkkaa lukemaa.
Eli voiko noilla tiedoilla sanoa pituudeksensa 172cm hyvällä omatunnolla?

22

595

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja kyllä kysyn tätä ihan vakavissani.

• Mihin sinun pitää pituutesi kertoa? Luulisin että pääset ainakin melkein kaikkiin huvipuiston laitteisiin ja niihin joihin et pääse niin siksi, että olet liian iso possujunaan yms.

• Anonyymi

Hyvällä omallatunnolla, mittaustulosten summa jaettuna niiden lukumäärällä.

• Anonyymi

En ymmärtänyt, paljonko se tekee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ymmärtänyt, paljonko se tekee?

(172,5+172,5+172+171,8)/4=

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

(172,5 172,5 172 171,8)/4=

172.2?

• Anonyymi

No voit sanoa hyvänen aika... milli sinne, milli tänne. Mitä väliä...

• Anonyymi

Moni voisi noilla tuloksilla sanoa hyvällä omallatunnolla olevansa 180 senttinen. Ihan siis sinusta itsestäsi kiinni voitko. Emme me tiedä voitko sinä.

• Anonyymi

Jos tuo lukemaotos on mitattu paljain jaloin kovapohjaisella pinnalla seisoen, niin onhan se tarkka.
      Mutta jos pituuden ilmoittamisella tarkoitat ilmoitushetken mittaa, niin sinun on huomioitava sukan paksuus, mahdollisen irtopohjan paksuus kengässä ja sitten kengän korkeus. Talvella vielä laskettava mahdollisten nastojen/irtoliukuesteiden paksuuden vaikutus pituuteesi. Ja tämä kaikki tietenkin vain silloin kun molemmissa jaloissasi on täsmälleen sama varustus mutta tietenkin niin että oikeassa jalassa on oikeaan jalkaan tarkoitettu kenkä ja muu varustus ja sitten vasempaan jalkaan tarkoitettu varustus on oikeasti siinä vasemmassa jalassa.

Mies 65

• Anonyymi

Iltaisin hlö on hieman lyhyempi kuin aamuisin.

• Anonyymi

Voi sua.. voit sanoa olevasi 172 cm. Mitä jos nyt kun tämä on selvillä keskittyisit kehittämään jotain ominaisuuttasi erinomaiselle tasolle. Silloin pituutesi on sivan sivuseikka.

• Anonyymi

Tämä aihe meinasikin jäädä huolestuttavasti kesken palstalla :O

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Mielestäni voit hyvin sanoa olevasi tuon pituinen!

• Anonyymi

Minä olen lyhyt nainen ja pidän vain lyhyistä miehistä.

• Anonyymi

Yleistermi lyhyt sopii myös.

• Anonyymi
      UUSI

Kerrotko mitä merkitystä sillä on mihinkään? Kuten näistä vastauksistakaan. Huomenna teet uuden samanlaisen aloituksen, ts. päässäsi viiraa. Yritä saada se kuntoon, keskity olennaiseen, älä pituuden millimetreihin.

• UUSI

Mitä hyötyä on vastata tähän yhtään mitään, kun huomenna jankutat aivan samalla asialla?

• UUSI

Ei nukuta, joten hakkaan päätäni vielä kerran tiiliseinään. Jos sinut on mitattu 172,5 cm pitkäksi. Uskaltaisin hyvällä omalla tunnolla ilmoittaa pituuteni 173 cm, jos joku sitä joskus kysyy. Tuttavani on 173 cm pitkä mies, enkä ainakaan itse koe häntä lyhyeksi.

Joten toivottavasti saat mielenrauhan tämän asian suhteen. Muista rakastaa itseäsi.

Ja jos nyt olen aivan 100% rehellinen, olen joskus kirjoittanut sinulle ruman viestin. Mutta sillä ei ole mitään tekemistä pituutesi kanssa. Joskus vaan kyllästyttää näiden samojen asioiden jankkaaminen päivästä toiseen. Asioiden ruminointi on varmasti hyvin raskasta sinulle itsellesi ja on se vähintäänkin ärsyttävää kanssaihmisille.

• Anonyymi
      UUSI

Tuskin kukaan sinua tulee mittaamaan. Eli varmasti voit sanoa olevasi 172 cm.

Joskus koululääkäri mittasi mut 1 cm pidemmäksi kuin yleensä. Silti käytän sitä lyhyempää lukemaa.

-H-

• Anonyymi
      UUSI

Minusta on parempi että reilusti pyöristät lähimpään kymmeneen eli 170 senttiin, etkä nysvää noilla millilöillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      74
      4528
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2551
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2394
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      21
      1835
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1732
    6. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      82
      1573
    7. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1572
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1407
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      23
      1277
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1155
    Aihe