Jos jossain pitää kertoa pituus tai joku sitä kysyy.
Minut on mitattu elämäni aikana neljästi ja olen ollut kahdesti 172,5 senttiä, yhden kerran 172 senttiä ja kerran 171,8 senttiä.
Kotona kun olen mitannut niin siinä 171 ja 172 sentin välissä mutta en osaa sanoa tarkkaa lukemaa.
Eli voiko noilla tiedoilla sanoa pituudeksensa 172cm hyvällä omatunnolla?
Voiko näillä tiedoilla sanoa olevansa 172-senttinen?
22
595
Vastaukset
- Anonyymi
Ja kyllä kysyn tätä ihan vakavissani.
Mihin sinun pitää pituutesi kertoa? Luulisin että pääset ainakin melkein kaikkiin huvipuiston laitteisiin ja niihin joihin et pääse niin siksi, että olet liian iso possujunaan yms.
- Anonyymi
Hyvällä omallatunnolla, mittaustulosten summa jaettuna niiden lukumäärällä.
- Anonyymi
En ymmärtänyt, paljonko se tekee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärtänyt, paljonko se tekee?
(172,5+172,5+172+171,8)/4=
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
(172,5 172,5 172 171,8)/4=
172.2?
- Anonyymi
No voit sanoa hyvänen aika... milli sinne, milli tänne. Mitä väliä...
- Anonyymi
Moni voisi noilla tuloksilla sanoa hyvällä omallatunnolla olevansa 180 senttinen. Ihan siis sinusta itsestäsi kiinni voitko. Emme me tiedä voitko sinä.
- Anonyymi
Jos tuo lukemaotos on mitattu paljain jaloin kovapohjaisella pinnalla seisoen, niin onhan se tarkka.
Mutta jos pituuden ilmoittamisella tarkoitat ilmoitushetken mittaa, niin sinun on huomioitava sukan paksuus, mahdollisen irtopohjan paksuus kengässä ja sitten kengän korkeus. Talvella vielä laskettava mahdollisten nastojen/irtoliukuesteiden paksuuden vaikutus pituuteesi. Ja tämä kaikki tietenkin vain silloin kun molemmissa jaloissasi on täsmälleen sama varustus mutta tietenkin niin että oikeassa jalassa on oikeaan jalkaan tarkoitettu kenkä ja muu varustus ja sitten vasempaan jalkaan tarkoitettu varustus on oikeasti siinä vasemmassa jalassa.
Mies 65- Anonyymi
Iltaisin hlö on hieman lyhyempi kuin aamuisin.
- Anonyymi
Voi sua.. voit sanoa olevasi 172 cm. Mitä jos nyt kun tämä on selvillä keskittyisit kehittämään jotain ominaisuuttasi erinomaiselle tasolle. Silloin pituutesi on sivan sivuseikka.
- Anonyymi
Tämä aihe meinasikin jäädä huolestuttavasti kesken palstalla :O
- Anonyymi
Oletko esiintyvä taiteilija?
https://www.is.fi/jalkapallo/art-2000011365516.html - Anonyymi
Taas tästä samasta. Tämä ketju on nyt musiikkiketju miesten lyhyydestä.
https://www.youtube.com/watch?v=upSRb8XVKOM - Anonyymi
Mielestäni voit hyvin sanoa olevasi tuon pituinen!
- Anonyymi
Minä olen lyhyt nainen ja pidän vain lyhyistä miehistä.
- Anonyymi
Yleistermi lyhyt sopii myös.
- AnonyymiUUSI
Kerrotko mitä merkitystä sillä on mihinkään? Kuten näistä vastauksistakaan. Huomenna teet uuden samanlaisen aloituksen, ts. päässäsi viiraa. Yritä saada se kuntoon, keskity olennaiseen, älä pituuden millimetreihin.
Mitä hyötyä on vastata tähän yhtään mitään, kun huomenna jankutat aivan samalla asialla?
Ei nukuta, joten hakkaan päätäni vielä kerran tiiliseinään. Jos sinut on mitattu 172,5 cm pitkäksi. Uskaltaisin hyvällä omalla tunnolla ilmoittaa pituuteni 173 cm, jos joku sitä joskus kysyy. Tuttavani on 173 cm pitkä mies, enkä ainakaan itse koe häntä lyhyeksi.
Joten toivottavasti saat mielenrauhan tämän asian suhteen. Muista rakastaa itseäsi.
Ja jos nyt olen aivan 100% rehellinen, olen joskus kirjoittanut sinulle ruman viestin. Mutta sillä ei ole mitään tekemistä pituutesi kanssa. Joskus vaan kyllästyttää näiden samojen asioiden jankkaaminen päivästä toiseen. Asioiden ruminointi on varmasti hyvin raskasta sinulle itsellesi ja on se vähintäänkin ärsyttävää kanssaihmisille.
- AnonyymiUUSI
Tuskin kukaan sinua tulee mittaamaan. Eli varmasti voit sanoa olevasi 172 cm.
Joskus koululääkäri mittasi mut 1 cm pidemmäksi kuin yleensä. Silti käytän sitä lyhyempää lukemaa.
-H- - AnonyymiUUSI
Minusta on parempi että reilusti pyöristät lähimpään kymmeneen eli 170 senttiin, etkä nysvää noilla millilöillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t744528- 332551
- 402394
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211835Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401732- 821573
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251572- 1511407
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..231277Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901155