Koska kiltti ja kunnollinen ärsyttää.
Jos olet kovin miellyttämisenhaluinen kätket oman itsesi toiselta ja hän ei pääse selville millainen oikeasti olet.
Kun toisella ei ole mielipiteitä, mitä tehdään, mitä ostetaan, mitä syödään jne. Sillon toiselle osapuolelle jää usein tehtäväksi yrittää sokkona löytää asioita mitä tehdään yhdessä.
Se on vähän niin kuin feikkaisit orgasmin kerta toisensa jälkeen.
Miksi kiltti ja kunnollinen ei kelpaa?
74
720
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä on ihan totta. Mulla oli kerran yks kaveri joka oli just tollanen. Sai olla jatkuvasti kaivelemassa kaikkea et kertoisi yhtään mitään. Meni aina vain siivellä. Oli ärsyttävän tylsä ihminen minulle. Hän ikäänkuin seurasi ja odotti jatkuvasti.
- Anonyymi
Oliko hän kiltti ja kunnollinen mielestäsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko hän kiltti ja kunnollinen mielestäsi?
Ei ollut kiltti, oli ylpeä ja röyhkeä
- Anonyymi
Mulla tää ainakin vähenee huomattavasti yhdessä vietetyn ajan kanssa. Jos harvakseltaan näkee niin oon tosi joustava kun olen vain niin iloinen rakkaan kanssa vietetystä ajasta olipa se mitä tahansa. Sitten kun viettää enemmän aikaa tai jos tehdään aina samoja juttuja niin kyllä alan ehdotella muitakin juttuja. Ne voivat olla arkisia ja rentoja sillä itse tykkään ottaa rennosti. Minusta mies voi myös vastavuoroisesti kysyä asioita ja ehdottaa.
Nautin todella paljon yhdessä tekemisten ja syömisten suunnittelusta. Olen ehkä alkuun varovainen ja liian joustava mutta juurikin se kasvotusten usein ajan viettäminen saa mut rentoutumaan ja avautumaan. Oon kyl mielestäni ehdotellut miehelle tänävuonnakin kaikkea kivaa yhteistä. Viimeksi ehdotin että hän voisi vuorostaan kelsiä mitä kivaa tekisimme yhdessä. - Anonyymi
Jaa, kiltti ja kunnollinen nainen ei ärsytä yhtään. Päinvastoin, sellainen olisi unelmanainen.
Tapaamani naiset ovat järjestäin määrääviä ja arvostavat miestä, jonka kanssa ei joudu jatkuvasti jänkäämään.- Anonyymi
Mukava kuulla että minunlaisista naisista joku pitää eikä vain itsekeskeisistä ja pomottelevista. Narsistiset naiset tuntuvat vetoavan useisiin miehiin.
- Anonyymi
Nyt on käsitteet sekaisin.
Kiltti ja kunnollinen ei ole synonyymi mielipiteettömälle perässä vedettevälle vässykälle.
Ja naiset tykkää.
Mistäkö tiedän?
No, olen kiltti ja kunnollinen mies, jolla on aina ollut kysyntää. Lisäksi nykyinen nainen ollut jo yli viisitoista vuotta ja tyytyväiseltä tuo vaikuttaa.No teille on sattunut silleen sopivasti kohdalleen. Ite en ainakaan kokisi, että sellasena kilttinä kunnollisena villapaitamiehenä sopivan kumppanin saisin. Että mieluummin oon tällänen kun oon. Ja se kumppani tulee jos tulee. Enemmän pistän painoo joustavuudelle, enkä pikkuasioista nipota. Enkä siksi että oisin kiltti, vaan siksi etten yksinkertaisesti viitsi. Suuret linjat on sitten asia erikseen. Esim kulutustottumukset. Omilla valinnoilla ei saa tuottaa muille haittaa.
- Anonyymi
Moneskohan kerta on kun asiaa täällä käsitellään?
- Anonyymi
Jos nainen palkitsee väkivaltaisen ja kaulatatuoidun jännämiehen sekä rakkaudella että seksillä, myös kunnollinen ja kiltti mies ansaitsee kumpaakin samalla mitalla.
- Anonyymi
Kiltteys on ihan eri asia kuin liika kiltteys, josta kirjoitat. On ihan normaalia, että liiallinen kiltteys/miellyttäminen ärsyttää.
- Anonyymi
Liian kuivakka mies sellainen k&k.
Mielestäni tuollainen ei ole aitoa k&k mentaliteettia. Mielipiteettömyys on rasittavaa. Se ettei osaa sanoa juuta tai jaata yksinkertaisiin asioihin. Mutta tuollainen vässykkämäisyys ei ole aitoa kilttiä ja kunnollista .. minä itse en voi sietää vässyköitä ja vaadin vastauksen asiaan joka on käsitteillä.
Tunnen paljon kilttejä ja kunnollisia miehiä. Jännät eivät juurikaan ole koskaan kiinnostaneet minua ja noista k&k miehistä vain pieni osa on vässyköitä. Eikä yksikään ole inceli.
Arvostan ihmisessä yhtä piirrettä yli kaiken ja se on piirre jonka harvempi taitaa. Uskallusta olla oma itsensä. Rohkeutta. Rehellisyyttä.
Aito kiltti ja kunnollinen mies on oma itsensä eikä esitä mitään.- Anonyymi
Kiltteys ei kuulu nykyaikaan. Haise pahalle ja koita toipua!
- Anonyymi
Liiallinen kiltteys on kuin sairaus. Ei kukaan halua kaikessa miellyttävää tahdotonta kumppania, jolla ei ole mielipiteitä eikä ole muutenkaan aktiivinen toimija.
- Anonyymi
Höpsistä, arkeen piristystä ja nainen polvilleen olohuoneen pöydälle...kun häntä niin paljon janoan. Puolittainen hulluus kai on joskus piristävää, jos se osuu oikeaan paikkaan ja ajankohtaan.
Nainen sanoo teetkö, sanon teen mutta huomenna...ei voi kun...sanon kyllä sen voi tehdä huomenna ja maksan siitä että voi jos jotain ilmenee.
Miksi miesten tulisi "aina" seurata sitä mitä naiset haluavat?
Haluavatko naiset miestä jotka osaavat kertoa sen mitä tehdään?
En tiedä, mutta ovathan naisetkin aika epävarmoja itsestään ja ympäristöstään?
Kiltti ja kunnollinen, istuu käskettäessä..vai oliko tuohon jokin tarkempi määritelmä?
AV- Anonyymi
Hulluus ei piristä, eikä väkivaltakaan. Olet hakotiellä tai sitten se on kieroa "huumoriasi".
- Anonyymi
Naiset haluavat vahvan ja vaarallisen miehen, joka on kiltti ja kunnollinen. Mutta naiset suosivat vahvaa ja vaarallista ennen kiltteyttä. Tämän vuoksi kiltti ja kunnollinen, mutta heikko mies ei kelpaa naisille, ja nainen valitsee mieluummin komean paskiaisen.
Kyse ei siis ole kiltti vastaan paha, vaan kiltti vastaan vahva. Vahva voi kuitenkin olla kiltti tai paha, mutta vahvan on helpompi olla itsekäs ja hänelle tulee enemmän houkutuksia. Heikon on usein jopa pakko olla kiltti.- Anonyymi
Vain hyvällä tavalla kiltti mies on vahva.
- Anonyymi
Ei mielipiteettömyys ole kiltteyttä. Kiltteys on mm. sitä, että sinulla on mielipide, mutta voit toisen mieliksi joustaakin. Jos sinulla ei ole mitään mielipidettä, eikä mitään tahtoa, niin etpä sä oikein voi silloin olla kilttikään. Kiltteys vaatii sen, että sinä tietoisesti teet jotakin toisen mieliksi
- Anonyymi
Niin, "kiltti" eli reilu ja oikeudenmukainen, huomaavainen voi olla vaikka kertoo rehelliset mielipiteensäkin. Nekin voi kertoa rakentavasti eli kiltisti toiselle.
Mutta tosiaan jää liikaa toisen vastuulle tulkita ja ottaa vastuuta, jos toinen ei muuta kuin peesailee kun ei kerro mielipiteitään, ettei vaan vaikuttaisi ikävältä ollessaan rehellinen. Päinvastoin, hiton epämukavaa ja epärehellistä pantata mielipiteitään silloin kun niitä kaivataan.
Jasu- Anonyymi
Entäs sitten jos ne kaikki mielipiteet on sellaisia jotka ei naisia miellytä? No ehkä on parempi olla yksin sitten...
On se varmaan niin että naiset pitää kilttejä miehiä heikkoina ja halveksivat heitä vaikka kiltteyttäkin on niin monenlaista siis kiltteyttä ja "kiltteyttä". Tuskin se on kovin kilttiä nimitellä naisia ties millä termeillä kuten itsekkin olen joskus tehnyt. Mutta varmaan vielä enemmän naiset halveksii kilttimiestä joka alkaa lopulta huoritella. Eri asia jos se huorittelija olisi se kaulatatuoitu lihaksikas paskiainen. Tuo kiltin miehen huono käytös naisia kohtaan kumpuaa tietenkin katkeruudesta kun ei ole kelvannut naisille vaikka on ollut alunperin oikeastikkin kiltti. Tuskin naiset sitä kuitenkaan etukäteen näkee miehestä että tuo mies ottaa nokkiinsa pahasti ja alkaa huoritella jos nyt en kelpuuta häntä.
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs sitten jos ne kaikki mielipiteet on sellaisia jotka ei naisia miellytä? No ehkä on parempi olla yksin sitten...
On se varmaan niin että naiset pitää kilttejä miehiä heikkoina ja halveksivat heitä vaikka kiltteyttäkin on niin monenlaista siis kiltteyttä ja "kiltteyttä". Tuskin se on kovin kilttiä nimitellä naisia ties millä termeillä kuten itsekkin olen joskus tehnyt. Mutta varmaan vielä enemmän naiset halveksii kilttimiestä joka alkaa lopulta huoritella. Eri asia jos se huorittelija olisi se kaulatatuoitu lihaksikas paskiainen. Tuo kiltin miehen huono käytös naisia kohtaan kumpuaa tietenkin katkeruudesta kun ei ole kelvannut naisille vaikka on ollut alunperin oikeastikkin kiltti. Tuskin naiset sitä kuitenkaan etukäteen näkee miehestä että tuo mies ottaa nokkiinsa pahasti ja alkaa huoritella jos nyt en kelpuuta häntä.
KilttiMies89Vaikka kyllä se katkeruuskin lopulta varmaan alkaa jotenkin näkyä miehestä päällepäinkin vaikka itse kuvittelee ettei muut sitä huomaa.
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KilttiMies89Eihän kenenkään mielipiteet aina kaikkia miellytä, perheenjäsentenkään mutta ei kai se ole tarkoituskaan? Sitten nähdään miten erilainen maailmankuva ihmisillä on jopa se käykö ajatukset riittävästi yhteen.
Ei silti omia mielipiteitä pidä niellä siksi ettei miellytä kaikkien korvia.
Sitten mietitään sopiva kompromissi. Siitähän sekin lähtee, että kumpikin puhuu totta.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka kyllä se katkeruuskin lopulta varmaan alkaa jotenkin näkyä miehestä päällepäinkin vaikka itse kuvittelee ettei muut sitä huomaa.
KilttiMies89Katkeruus kuluttaa itseä ja läheisiä, se myös on tehokas etäännyttäjä muista ihmisistä.
En suosittele kierimään katkeruudessa. Kaikille sattuu ja tapahtuu, elämä silti jatkuu.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KilttiMies89"Mutta varmaan vielä enemmän naiset halveksii kilttimiestä joka alkaa lopulta huoritella. Eri asia jos se huorittelija olisi se kaulatatuoitu lihaksikas paskiainen."
Nojaa, paha sanoa miten kelläkin. Voihan olla, että jotkut kumartaa machoilua ja pitää jotenkin alfana ominaisuutena. Minä en kumarra enkä niiaa, pidän machoilua epävarman ja heikon itsetunnon omaavan ihmisen suojakilpenä. Ei edusta mulle vahvuutta, lähinnä henkistä heikkoutta joten mielummin se rehellisesti avpimen epävarma, kun pelle roolin vetäjä öykkäri.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mutta varmaan vielä enemmän naiset halveksii kilttimiestä joka alkaa lopulta huoritella. Eri asia jos se huorittelija olisi se kaulatatuoitu lihaksikas paskiainen."
Nojaa, paha sanoa miten kelläkin. Voihan olla, että jotkut kumartaa machoilua ja pitää jotenkin alfana ominaisuutena. Minä en kumarra enkä niiaa, pidän machoilua epävarman ja heikon itsetunnon omaavan ihmisen suojakilpenä. Ei edusta mulle vahvuutta, lähinnä henkistä heikkoutta joten mielummin se rehellisesti avpimen epävarma, kun pelle roolin vetäjä öykkäri.
JasuJa huorittelu on taas merkki siitä, että kun järki loppuu alkaa nimittely ja loukkaaminen.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja huorittelu on taas merkki siitä, että kun järki loppuu alkaa nimittely ja loukkaaminen.
JasuKo. tyypillä menee tunteisiin ja pitää yrittää mitätöidä toista tehokkaasti nimitellen.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ko. tyypillä menee tunteisiin ja pitää yrittää mitätöidä toista tehokkaasti nimitellen.
JasuNiinhän se menee joidenkin kohdalla ettei siinä muukaan sitten auta jos ei järki riitä eikä osaa käsitellä tunteitaan terveellä tavalla ja väkivaltaa ei sovi käyttää niin sitten alkaa huoritella tai loukkaa jollakin muulla tavalla sanallisesti.
KilttiMies89 Anonyymi kirjoitti:
Eihän kenenkään mielipiteet aina kaikkia miellytä, perheenjäsentenkään mutta ei kai se ole tarkoituskaan? Sitten nähdään miten erilainen maailmankuva ihmisillä on jopa se käykö ajatukset riittävästi yhteen.
Ei silti omia mielipiteitä pidä niellä siksi ettei miellytä kaikkien korvia.
Sitten mietitään sopiva kompromissi. Siitähän sekin lähtee, että kumpikin puhuu totta.
JasuVoi Jasu, kiteytit mielipiteeni piin kovaan kuoreen. Kiitos siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän se menee joidenkin kohdalla ettei siinä muukaan sitten auta jos ei järki riitä eikä osaa käsitellä tunteitaan terveellä tavalla ja väkivaltaa ei sovi käyttää niin sitten alkaa huoritella tai loukkaa jollakin muulla tavalla sanallisesti.
KilttiMies89Sellaisestakin voi koittaa kasvaa pois. Pitää suun kiinni hammasta purren, vaikka olisi tottunut ja tekisi mieli sylkeä vaikka mitä ilkeää suustaan ul8s. Itsehillintää ja auttaa jos oppii ottamaan asiat niin, että what ever.
Ja jatkaa matkaa eli paskat nakkaa ja takertuu jonkun randomin älämölöön eikä anna mennä tunteisiin. Sen heti huomaa kun menee pian tunteisiin alert väräyttää. Siinä kohtaa ottaa järjen köyttöön ja sanoo itelleen, älä anna mennä tunteisiin ei tolla ole väliä mun elämäni kannalta.
Jasu - Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Voi Jasu, kiteytit mielipiteeni piin kovaan kuoreen. Kiitos siitä.
Eipä mitään. 🙂👍
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaisestakin voi koittaa kasvaa pois. Pitää suun kiinni hammasta purren, vaikka olisi tottunut ja tekisi mieli sylkeä vaikka mitä ilkeää suustaan ul8s. Itsehillintää ja auttaa jos oppii ottamaan asiat niin, että what ever.
Ja jatkaa matkaa eli paskat nakkaa ja takertuu jonkun randomin älämölöön eikä anna mennä tunteisiin. Sen heti huomaa kun menee pian tunteisiin alert väräyttää. Siinä kohtaa ottaa järjen köyttöön ja sanoo itelleen, älä anna mennä tunteisiin ei tolla ole väliä mun elämäni kannalta.
JasuTiiän kyllä miten helposti esim. uupuneena asiat sujahtaa tunteisiin helpommin. On herkempi imemään itseensä muitten negaatioita ylipäänsä ja oireilee sitten niistäkin.
Helpompi pysyä ihmisistä erossa tai olla vain hyvin valitussa seurassa, missä ei stressitasot pääse nousuun. Niin mä teen.
Jasu
- Anonyymi
Viha ja ahneus on se perimmäisen kärsimyksen syy.. Kiltti, tai paha, molemmat on väärässä.. toinen jää jalkoihin ja toinen käyttää hyväksi. Kumpikaan ei ole hyvä asia, totuutta ei voi nähdä selvästi, jos olet kiltti, tai paha.. pitää olla kyky, kulkea keskitietä pitkin. Olla tarvittaessa hyvä ja tarvittaessa paha, ei tarvitse esittää.. voi vain pilata valheellisen ihmisten elämiä.
Kiltti ja kunnollinen on eri asia kuin miellyttämishaluinen. Se eimyöskään tarkoita etteikö ihmisellä olisi mielipiteitä.
En identifioi itseäni kiltiksi ja kunnolliseksi.Minä olen toista mieltä sinusta.
Olit ennen aika paska tyyppi ymmärtääkseni. En ollut palstalainen silloin, mutta juttujen perusteella. Huorittelit ja sen sellaista.
Siis kuulopuheiden perusteella.
Minulle olet aina ollut asiallinen. Ja kiltti ja kunnollinen. Siksipä arvostan sinua aikasta paljon. Olet ollut oma itsesi ja siitä tykkään.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Minä olen toista mieltä sinusta.
Olit ennen aika paska tyyppi ymmärtääkseni. En ollut palstalainen silloin, mutta juttujen perusteella. Huorittelit ja sen sellaista.
Minulle olet aina ollut asiallinen. Ja kiltti ja kunnollinen. Siksipä arvostan sinua aikasta paljon. Olet ollut oma itsesi ja siitä tykkään.Olen itse ollut myös paljon ilkeämpi joskus kuin nykyään, muistaakseni täällä en ole koskaan kuitenkaan huoritellut tai pahemmin haukkunut ketään tai en ainakaan muista.
Henkilökohtaisessa elämässä jo aikoja sitten olin todella ilkeä yhtä naista kohtaan johon olin ihastunut enkä sitten saanut vastakaikua. Satuin kuulemaan että nainen oli enemmänkin sellainen kiertopalkinto. Taisi siinä jo jonkinnäköistä uhkailuakin olla tai no ei vaan tainnut vaan oli. Suutuin kun se nainenkin sanoi mulle törkeästi ja arvosteli mun henkilökohtaisia ominaisuuksia. Haukkui muun muassa vammaiseksi ja ällöttäväksi.
Onneksi se nainen ei ilmeisesti ole vienyt asiaa Poliisille ja olen jo lopettanut kokonaan tuollaisen touhun. Luultavasti en tuollaista tule enää koskaan harrastamaan kenenkään kohdalla. Olen kuitenkin itsekkin ymmärtänyt kuinka överiksi tuo mun toiminta meni. Käytin silloin kaikkia lääkkeitä ja join paljon alkoholia joten se varmaan osaltaan vaikutti asiaan paljonkin.
KilttiMies89 Pikku-pirpana kirjoitti:
Minä olen toista mieltä sinusta.
Minulle olet aina ollut asiallinen. Ja kiltti ja kunnollinen. Siksipä arvostan sinua aikasta paljon. Olet ollut oma itsesi ja siitä tykkään.Itseasiassa en itse valinnut alunperin palstapersoonaani. Pidin palstatauon ja tulin takaisin palstalle. Tänne oli siirtynyt paljon porukkaa miehenlogiikasta. Halusin tutustua uusiin tyyppeihin, mutta he olivat luoneet minulle valmiiksi palstahahmon. Voin tuohon aikaan todella huonosti elämässäni. Siksi päätin omaksua tuon minulle luodun hahmon ja siitä lähtien olen esittänyt palstalla tuota hahmoa. Siitä muodostui ikään kuin venttiili, jolla sain purkaa huonoa oloani.
Vuosien varrella kun olen saanut elämäni kuntoon, huomasin etten tarvitse tuota palstahahmoa enää siinä määrin kuin ennen. Pyrin olemaan enemmän sellainen kuin olen oikeassa elämässä. Aina tämä ei ole helppoa, sillä palstalla on myös paljon vanhoja käyttäjiä, jotka olivat myös luomassa tätä minun kuvitteellista palstahahmoa. Riippuu siis vähän siitä kelle kirjoitan, että käytänkö oikeaa persoonaani vai kuvitteellista palstahahmoa.
Sinä olet uudempia palstalaisia, joten päätin olla sinua kohtaan aidosti oma itseni. Minä tykkään sinusta kovsti. Olet suorapuheinen ja sinusta välittyy aitous sekä aito sydämmellisyys maailmaa kohtaan.- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Itseasiassa en itse valinnut alunperin palstapersoonaani. Pidin palstatauon ja tulin takaisin palstalle. Tänne oli siirtynyt paljon porukkaa miehenlogiikasta. Halusin tutustua uusiin tyyppeihin, mutta he olivat luoneet minulle valmiiksi palstahahmon. Voin tuohon aikaan todella huonosti elämässäni. Siksi päätin omaksua tuon minulle luodun hahmon ja siitä lähtien olen esittänyt palstalla tuota hahmoa. Siitä muodostui ikään kuin venttiili, jolla sain purkaa huonoa oloani.
Vuosien varrella kun olen saanut elämäni kuntoon, huomasin etten tarvitse tuota palstahahmoa enää siinä määrin kuin ennen. Pyrin olemaan enemmän sellainen kuin olen oikeassa elämässä. Aina tämä ei ole helppoa, sillä palstalla on myös paljon vanhoja käyttäjiä, jotka olivat myös luomassa tätä minun kuvitteellista palstahahmoa. Riippuu siis vähän siitä kelle kirjoitan, että käytänkö oikeaa persoonaani vai kuvitteellista palstahahmoa.
Sinä olet uudempia palstalaisia, joten päätin olla sinua kohtaan aidosti oma itseni. Minä tykkään sinusta kovsti. Olet suorapuheinen ja sinusta välittyy aitous sekä aito sydämmellisyys maailmaa kohtaan.Miten tuttua tuo hahmon luominen ja lopulta siitä luopuminen. Vapauttavaa olla omaittensä. Ja minustakin sinä olet ❤️. Sen perusteella mitä olen tekstiäsi ja ajatuksiasi lukenut ja yleensä luen ne kaikki, kun vaan satun ketjuun missä näen nimimerkkisi.
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Miten tuttua tuo hahmon luominen ja lopulta siitä luopuminen. Vapauttavaa olla omaittensä. Ja minustakin sinä olet ❤️. Sen perusteella mitä olen tekstiäsi ja ajatuksiasi lukenut ja yleensä luen ne kaikki, kun vaan satun ketjuun missä näen nimimerkkisi.
JasuPitäisi varmaan luopua kokonaan koko hahmosta, mutta se vaatisi paljon tietoista työtä.
Kiitos ❤️Palstakamu kirjoitti:
Itseasiassa en itse valinnut alunperin palstapersoonaani. Pidin palstatauon ja tulin takaisin palstalle. Tänne oli siirtynyt paljon porukkaa miehenlogiikasta. Halusin tutustua uusiin tyyppeihin, mutta he olivat luoneet minulle valmiiksi palstahahmon. Voin tuohon aikaan todella huonosti elämässäni. Siksi päätin omaksua tuon minulle luodun hahmon ja siitä lähtien olen esittänyt palstalla tuota hahmoa. Siitä muodostui ikään kuin venttiili, jolla sain purkaa huonoa oloani.
Sinä olet uudempia palstalaisia, joten päätin olla sinua kohtaan aidosti oma itseni. Minä tykkään sinusta kovsti. Olet suorapuheinen ja sinusta välittyy aitous sekä aito sydämmellisyys maailmaa kohtaan.Arvostan todella paljon ihmistä joka uskaltaa olla ihan oma itsensä. Moni uskottelee sitä, mutta heistä ei välity sellainen aitous joka sinusta välittyy.
En tunne sinua, mutta tiedän, ettei sinulla ole ollut helppoa. Mutta olet päässyt siitä eteenpäin ja se tekee minut hyvin onnelliseksi. Enkä tarkoita, että olisin puolestasi onnellinen vaan ihan aidosti pakahtumaisillani siitä että hyville tyypeille, kuten sinä olet, tapahtuu hyviä asioita.
Sä olet mieletäni ansainnut moninkertaisesti sen kaiken hyvän joka on sinut kohdannut. Ja jopa enemmänkin.
Ja nyt muuten on pakko sanoa, että olen otettu jos minusta oikeasti pidät. Poikani on aspergeri ja tiedän ettei heitä voi huijata pitämään itsestään. Heille useimmiten kelpaa vain suora ja aito. Siksipä olenkin ehkä tälläinen kuin olen.
Vuosikausia olen muokannut itseäni ja käytöstäni toimiakseni autismin kirjon kanssa päivittäisessä elämässäni. Mikään ei ole tässä maailmassa minulle niin tärkeää kuin poikani. Ja se näkyy olemisessani.
En kaipaa kenenkään hyväksyntää, mutta sanasi minusta lämmittävät. Sinulta, ne tuntuvat minusta aidoilta. Aspergeriläinen harvemmin pyrkii mielistelemään vaan täräyttää kaiken suorana tuutista ulos.
Tuohon kuvaukseen minäkin sopisin, mutta minulla käytös on tietoisesti opeteltua ja myös opetettua. Minua on koulineet useat lastenpsykiatrit poitsun ollessa lapsukainen.
Normi-ihmiset ja normaalit käytöstavat tuntuvat jotenkin vaikeilta, turhilta ja monimutkaisilta, kun on oppinut autismin käytöstavat.
Mutta jokainen tyylillään. Ei ole oikeaa tai väärää tapaa olla oma ja aito itsensä.
Ja kiitos että olet suonut minulle sen erityislaatuisen kunnian, että olet ollut minulle ihan oma, ihana itsesi. Kunnioitan sitä suuresti.
Ja taas lähetän sellaisen höyhenen kevyen, kuivan suukon poskellesi. Se on vaain kuin aavistus suukosta. Kuin lämmin kesäinen tuuli joka hipaisee ihoasi. Oli ihan pakko. Koska tykkään sinusta niin kovin.Anonyymi kirjoitti:
Olen itse ollut myös paljon ilkeämpi joskus kuin nykyään, muistaakseni täällä en ole koskaan kuitenkaan huoritellut tai pahemmin haukkunut ketään tai en ainakaan muista.
Henkilökohtaisessa elämässä jo aikoja sitten olin todella ilkeä yhtä naista kohtaan johon olin ihastunut enkä sitten saanut vastakaikua. Satuin kuulemaan että nainen oli enemmänkin sellainen kiertopalkinto. Taisi siinä jo jonkinnäköistä uhkailuakin olla tai no ei vaan tainnut vaan oli. Suutuin kun se nainenkin sanoi mulle törkeästi ja arvosteli mun henkilökohtaisia ominaisuuksia. Haukkui muun muassa vammaiseksi ja ällöttäväksi.
Onneksi se nainen ei ilmeisesti ole vienyt asiaa Poliisille ja olen jo lopettanut kokonaan tuollaisen touhun. Luultavasti en tuollaista tule enää koskaan harrastamaan kenenkään kohdalla. Olen kuitenkin itsekkin ymmärtänyt kuinka överiksi tuo mun toiminta meni. Käytin silloin kaikkia lääkkeitä ja join paljon alkoholia joten se varmaan osaltaan vaikutti asiaan paljonkin.
KilttiMies89Niin.. lääkkeet ja alko ri juurikaan sovi yhteen. Harvemmin.
Mut posittivisena huomiona mun on pakko sinusta sanoa, että olet iha itse huomannut toimineesi asiassa väärin ja todella hienoa sinulta, että pystyt tuon myöntämään, ei vain itsellesi vaan myös täällä.
Hatunnoston arvoista.
Jokainen tekee elämässään virheitä. Varsinkin loukattuna.
Harvempi ottaa opikseen tekemistään virheistä ja vielä harvempi pystyy myöntämään mokanneensa sekä ottamaan opikseen.
Mä olen kämmännyt elämässäni monta monituista asiaa ja tulen kämmäämään jatkossakin. Olen vain ihminen .. ja inhimillistä se vain on.
Ei virheen tekeminen ole elämässä se mikä pilaa elämän. Se, että jää kiinni siihen virheeseen .. se pilaa elämän. Asioiden myöntäminen on ensimmäinen askel jotta pääsee eteenpäin.
Faktahan on, ettei nallekarkit mene tasan.
Hittoako siitä, jos elämä menee välillä persiilleen ja siitä on sanontakin; jos elämä tarjoaa vain sitruunoita, pitää tehdä limonadia..
Karkea ja ruma käännös lontoonkielestä, mutta tajunnet pointin.
Kaikilla, siis ihan kaikilla on sitruunainen vaihe jossakin vaiheessa elämää. Ja se päättyy kun oppii tekemään sitä sitruunalimonadia..
Elämä on pohjimmiltaan asennekysymys.- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Pitäisi varmaan luopua kokonaan koko hahmosta, mutta se vaatisi paljon tietoista työtä.
Kiitos ❤️Teet kuten hyvälle tuntuu. Sinusta välittyy silti fiilis ihmisestä josta on helppo tykätä. Kuten Pirpana sanoi, aitous on asia joka huomataan.. rivien välistäkin. Ihana sinä. 😊
Jasu Pikku-pirpana kirjoitti:
Arvostan todella paljon ihmistä joka uskaltaa olla ihan oma itsensä. Moni uskottelee sitä, mutta heistä ei välity sellainen aitous joka sinusta välittyy.
En tunne sinua, mutta tiedän, ettei sinulla ole ollut helppoa. Mutta olet päässyt siitä eteenpäin ja se tekee minut hyvin onnelliseksi. Enkä tarkoita, että olisin puolestasi onnellinen vaan ihan aidosti pakahtumaisillani siitä että hyville tyypeille, kuten sinä olet, tapahtuu hyviä asioita.
Sä olet mieletäni ansainnut moninkertaisesti sen kaiken hyvän joka on sinut kohdannut. Ja jopa enemmänkin.
Ja nyt muuten on pakko sanoa, että olen otettu jos minusta oikeasti pidät. Poikani on aspergeri ja tiedän ettei heitä voi huijata pitämään itsestään. Heille useimmiten kelpaa vain suora ja aito. Siksipä olenkin ehkä tälläinen kuin olen.
Vuosikausia olen muokannut itseäni ja käytöstäni toimiakseni autismin kirjon kanssa päivittäisessä elämässäni. Mikään ei ole tässä maailmassa minulle niin tärkeää kuin poikani. Ja se näkyy olemisessani.
En kaipaa kenenkään hyväksyntää, mutta sanasi minusta lämmittävät. Sinulta, ne tuntuvat minusta aidoilta. Aspergeriläinen harvemmin pyrkii mielistelemään vaan täräyttää kaiken suorana tuutista ulos.
Tuohon kuvaukseen minäkin sopisin, mutta minulla käytös on tietoisesti opeteltua ja myös opetettua. Minua on koulineet useat lastenpsykiatrit poitsun ollessa lapsukainen.
Normi-ihmiset ja normaalit käytöstavat tuntuvat jotenkin vaikeilta, turhilta ja monimutkaisilta, kun on oppinut autismin käytöstavat.
Mutta jokainen tyylillään. Ei ole oikeaa tai väärää tapaa olla oma ja aito itsensä.
Ja kiitos että olet suonut minulle sen erityislaatuisen kunnian, että olet ollut minulle ihan oma, ihana itsesi. Kunnioitan sitä suuresti.
Ja taas lähetän sellaisen höyhenen kevyen, kuivan suukon poskellesi. Se on vaain kuin aavistus suukosta. Kuin lämmin kesäinen tuuli joka hipaisee ihoasi. Oli ihan pakko. Koska tykkään sinusta niin kovin.Nyt minua alkaa ujostuttamaan jos sanotaan jotain kaunista, ja menen ihan jumiin. Kiitos sanoistasi, minun pitää mutustella niitä. Kiitos että sinä olet juuri sinä.
Anonyymi kirjoitti:
Teet kuten hyvälle tuntuu. Sinusta välittyy silti fiilis ihmisestä josta on helppo tykätä. Kuten Pirpana sanoi, aitous on asia joka huomataan.. rivien välistäkin. Ihana sinä. 😊
Jasu𓂃˖˳·˖ ִֶָ ⋆🌷͙⋆ ִֶָ˖·˳˖𓂃 ִֶָ
Kiitos palstasiskoni- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Niin.. lääkkeet ja alko ri juurikaan sovi yhteen. Harvemmin.
Mut posittivisena huomiona mun on pakko sinusta sanoa, että olet iha itse huomannut toimineesi asiassa väärin ja todella hienoa sinulta, että pystyt tuon myöntämään, ei vain itsellesi vaan myös täällä.
Hatunnoston arvoista.
Jokainen tekee elämässään virheitä. Varsinkin loukattuna.
Harvempi ottaa opikseen tekemistään virheistä ja vielä harvempi pystyy myöntämään mokanneensa sekä ottamaan opikseen.
Mä olen kämmännyt elämässäni monta monituista asiaa ja tulen kämmäämään jatkossakin. Olen vain ihminen .. ja inhimillistä se vain on.
Ei virheen tekeminen ole elämässä se mikä pilaa elämän. Se, että jää kiinni siihen virheeseen .. se pilaa elämän. Asioiden myöntäminen on ensimmäinen askel jotta pääsee eteenpäin.
Faktahan on, ettei nallekarkit mene tasan.
Hittoako siitä, jos elämä menee välillä persiilleen ja siitä on sanontakin; jos elämä tarjoaa vain sitruunoita, pitää tehdä limonadia..
Karkea ja ruma käännös lontoonkielestä, mutta tajunnet pointin.
Kaikilla, siis ihan kaikilla on sitruunainen vaihe jossakin vaiheessa elämää. Ja se päättyy kun oppii tekemään sitä sitruunalimonadia..
Elämä on pohjimmiltaan asennekysymys.Hienoa että sitä arvostetaan että myöntää virheensä, olen senkin jo myöntänyt aikaa sitten että mulla on vähintään jonkin sortin alkoholiongelma.
Siitä voi kuitenkin olla vielä aika pitkä matka juomisen lopettamiseen.
KilttiMies89
- Anonyymi
Mulle hyväperseinen, mustasukkainen nainen - joka hoitaa päänsisäiset myrskynsä seksillä :).
Itse en ole tippaakaan mustasukkaisuuteen taipuvainen, mutta olisi kiva jos olisi nainen, joka suuttuu vieraiden naisten katsomisesta ja sitten haluaa "hyvitykseksi" kunnolla seksiä :) - Anonyymi
ON SE PERKELE KUN EI NAISILLE KILTTI KUNNOLLINEN HYVÄ MIES KELPAA!!!
KAIKEN MAAILMAN KAULA TATUOIDUT JÄNNÄ RIKOLLISET KYLLÄ SAA RAKKAUTTA MUTTA KILTTI KUNNOLLINEN EI MITÄÄN VAIKKA SEN ENEMMÄN ANSAITSEE KUN YHTEIS KUNNAN ROSKA,,VÄKI...!!!!??? Nyt kun tarkemmin aattelen. Niin kyllähän kiltti ja kunnollinen ärsyttää. Ois aika raskasta jos puoliso jatkuvasti esimerkiksi laskostelee vaatteita. Ja kun vanhassa talossa eletään, niin ei kaikki voi olla viimesen päälle suorassa. Tietynlainen rempseys pitää ihmisessä olla.
- Anonyymi
Eikö tuo jatkuva laskostelu olisi pikemminkin neuroottisuutta? Onko kiltteys ja neuroottisuus sama asia?
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tuo jatkuva laskostelu olisi pikemminkin neuroottisuutta? Onko kiltteys ja neuroottisuus sama asia?
On. Mäkin tiedän yhen perhenemännän. Jatkuvasti varmistelee, että vierailla varmasti kaikkee on. Ja kiikuttaa pöytään tavaraa ja vieraat joutuu viemään takas jääkaappiin. Ite ainaki vähentänyt tuolla käymistä just siksi. Koen vaivauttavaksi.
- Anonyymi
Olen varma, ettei vaatteiden laskostelu liity kiltteyteen mitenkään, vaan aivan johonkin muuhun, kuten autisminkirjoon.
- Sheena - Anonyymi
JeroP kirjoitti:
On. Mäkin tiedän yhen perhenemännän. Jatkuvasti varmistelee, että vierailla varmasti kaikkee on. Ja kiikuttaa pöytään tavaraa ja vieraat joutuu viemään takas jääkaappiin. Ite ainaki vähentänyt tuolla käymistä just siksi. Koen vaivauttavaksi.
Sama tuossa... autisminkirjo. On kaikille vapauttavaa ottaa tavaroiden kiikuttaminen tai vaatteiden laskostaminen vain ko. ihmisen ominaisuutena.
- Sheena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen varma, ettei vaatteiden laskostelu liity kiltteyteen mitenkään, vaan aivan johonkin muuhun, kuten autisminkirjoon.
- SheenaItsellä ainakin on sellaista neuroottisuutta että tarkistelen varmaan aina kymmeenen kertaa ettei esim hellanlevyt ole jäänyt päälle ennenkuin voin lähteä kodista mihinkään.
Kiltteyteen tuo tuskin liittyy vaan johonkin neuroottiseen pelokkuuteen että koko talo palaa.
KilttiMies89
- Anonyymi
Ihan vaan naisia ärsyttääkseen kannattaa kaikkien miehien alkaa kilteiksi ja kunnollisiksi.
- Anonyymi
Nainen joutuu tekemään kompromissin. Miehellä täytyy olla aggressiivisuutta sen verran että hän kykenee puolustamaan naista ja perhettä. Liiallinen aggressiivisuus taas vaarantaa naisen ja lapset.
- Anonyymi
No juu, jalat edellä ei kannata aina mennä
- Anonyymi
Liiallinen kiltteys ei ole tervettä.
- Sheena - Anonyymi
Edempänä oli juttua sitruunalimpparista, ihan ok maku mielestäni...menettelee, joku on vain unohtanut lisätä poreita limppariini, kihelmöinti kielellä puuttuu.
Minne muuten kaupan hyllystä ovat kadonneet klassikot sitruunapommit? Turkinpippureita löytyy joka lähtöön mutta missä ovat sitruunapommini 😋, happamen kirpakat elämänmakuiset kielenkipristäjät 🍋- Anonyymi
Noh eikö kukaan muu kaipaa sitruunapommeja, muita sitruunan ystäviä? Kumma juttu kovin hapanta sakkia 🫤
- Anonyymi
Minun mies on kunnollinen ja kiltti. Pitää osata etsiä se mies. Minä löysin baarista ja menin vaan juttelee ja pyysin yöksi. Pyysin miestä kuukauden jälkeen muuttamaan luokseni. Mutta siinä meni 4 kk ennen kun se muutti.
- Anonyymi
Jos lähtee kelpaamisasenteella ei odotukset toteudu.
Nokka pystyyn ja usko itseesi.
Ei kandee ruikuttaa. Menee energiaa hukkaan.
Vilma Minusta kyse ei ole kelpaamisesta vaan riittävyydestä.
Itse taas miellän k&k:n mihen sellaiseksi joka pystyy keskusteluun jossa puhutaan ja kuunnellaan, sanotaan mielipiteitä ja otetaan kantaa. Hän tekee kötityöt ja käy töissä,/opiskelee ja on jokin harrastus. Lisäksi hygienia on kunnossa. Hänellä on kavereita sekä hallitsee peruskohteliaan käytöksen muita ihmisiä kohtaan.
En epäile etteikö näillä olisi naisten silmissä vähintään neutraali arvo mutta kun tuo on se minimi eikä sillä vielä tuoda nykytermein ilmaistuna mitään pöytään.Naisillakin on kaverita joiden kanssa keskustella, hekin käyvät töissä ja kerryttävät omaisuutta. Kotityöt ja muutkin askareeet onnistuvat ja jos ei onnistu niin aina voi tilata ulkopuolista osaamista.
Eroottisen viihtyvyyteen löytyy jos jonkinlaista tunkia ja härpäkettä ja jos kosketusta haluaa niin käy hierojalla tai lavatansseissa. Jos lapsen haluaa niin siemeniä saa sote-palveluna.
Vähän sama kuin menisit työhaastatteluun jossa haastattelijalla on monen cv:t pöydällä ja kaikki näyttävät vastaavan perusammattitaitoa. Sen jälkeen tulee kysymys siitä mitä ei siinä ansioluettelossa näy eli mitä lisäarvoa pystyt tuottamaan yritykselle.
Jos keskustelua seuraa niin aika vahva käsitys näyttäisi että mies on enmmänkin naiselle uhka ja taakka kuin naisen elämää enmmänkin tukeva vai kannatteleva niin jos nyt kiltti ja kunnollinen ei riitä vaan pitää olla k&k+ niin onko tulevaisuudessa tuo sitten normi ja riittää vain k&k++.Siinä vaiheessa kun toinen osapuoli rupee jotain lisäarvoa tenttaan, niin sillon on paras lähtee toiseen suuntaan ja aika lujaa. Tossa pelkässä työelämässä on jo tarpeeks tekemistä niin jos pitäs vielä parisuhdekin suorittaa, niin ois burnout out alta aikayksikön.
Mitä taas työelämään tulee, niin kun hoidat hommat, niin ei siinä mitään lisäarvoja kysellä.- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun toinen osapuoli rupee jotain lisäarvoa tenttaan, niin sillon on paras lähtee toiseen suuntaan ja aika lujaa. Tossa pelkässä työelämässä on jo tarpeeks tekemistä niin jos pitäs vielä parisuhdekin suorittaa, niin ois burnout out alta aikayksikön.
Mitä taas työelämään tulee, niin kun hoidat hommat, niin ei siinä mitään lisäarvoja kysellä.Jos tuo työssäkäynti riittää miehelle, niin riittääkö se sitten myös naiselle?
Ainakin tuntuu oletusarvon olevan tyyliin, että nainen käy palkkatyössä ja siinä sivussa riskeeraa henkensä ja todennäköisesti uhraa moninaisin tavoin fyysisen ja psyykkisen terveytensä kantamalla, synnyttämällä ja imettämällä lapset, pitäen näistä pääasiallisen huolen, tekee kotityöt (ruoanlaitot, pyykinpesut, siivoukset yms.), passaa miestä ja on vielä Duracell-pupuna makkarin puolella aina valmiina läpi yön miehen käyttöön, vain noustakseen viideltä aamulla laittamaan aamiaista ja miehelle eväät töihin tms.
Jotenkin vaikuttaa, että nykyajan miehet ovat saaneet miehen mallin jostain Al Bundysta; käyt matalapalkka työssä, rojahdat sen jälkeen sohvalle telkkarin ääreen, läväytät lapsille jonkun vitosen setelin kouraan, annat vaimolle pitkin hampain seksiä, ja perheesi palvoo sinua. Anonyymi kirjoitti:
Jos tuo työssäkäynti riittää miehelle, niin riittääkö se sitten myös naiselle?
Ainakin tuntuu oletusarvon olevan tyyliin, että nainen käy palkkatyössä ja siinä sivussa riskeeraa henkensä ja todennäköisesti uhraa moninaisin tavoin fyysisen ja psyykkisen terveytensä kantamalla, synnyttämällä ja imettämällä lapset, pitäen näistä pääasiallisen huolen, tekee kotityöt (ruoanlaitot, pyykinpesut, siivoukset yms.), passaa miestä ja on vielä Duracell-pupuna makkarin puolella aina valmiina läpi yön miehen käyttöön, vain noustakseen viideltä aamulla laittamaan aamiaista ja miehelle eväät töihin tms.
Jotenkin vaikuttaa, että nykyajan miehet ovat saaneet miehen mallin jostain Al Bundysta; käyt matalapalkka työssä, rojahdat sen jälkeen sohvalle telkkarin ääreen, läväytät lapsille jonkun vitosen setelin kouraan, annat vaimolle pitkin hampain seksiä, ja perheesi palvoo sinua.Muuten hyvä. Mutta miks mies lopettaisi kotityöt yhteen muuton jälkeen?
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Muuten hyvä. Mutta miks mies lopettaisi kotityöt yhteen muuton jälkeen?
Sasse. Jonkun ko. tilanteessa olleen miehen pitäisi tuo kertoa. Kiinnostaisi itseänikin. Siis voihan ainakin joidenkin miesten tapauksessa olla niin, etteivät ole ikänään niitä kotitöitä tehneet, vaan ne on tehnyt äiti.
Anonyymi kirjoitti:
Sasse. Jonkun ko. tilanteessa olleen miehen pitäisi tuo kertoa. Kiinnostaisi itseänikin. Siis voihan ainakin joidenkin miesten tapauksessa olla niin, etteivät ole ikänään niitä kotitöitä tehneet, vaan ne on tehnyt äiti.
No mun ikäluokassa oli vielä sellasia, jotka muutti suoraan kotoo parisuhteeseen, niin siinä ei välttämättä oppinu. Mun faija oli perheen nuorin ja ei sekään kyllä mitään kotona tehny. Tietenkin mulle oli hyödyksi, että opin jo pienestä pitäen sivoon. Tosin keittiöhommissa sovittiin, etten auta sitten missään muussa kun tiskaamisessa.
Nykyisin noi tukijutut on niin hyvät (tosin valtio menee niiden kanssa konkurssiin) mutta ihmiset muuttaa jo aika aikasin omilleen, niin siinäkin luulis taloustaitojen kehittyvän. Elleivät sitten asu miten sattuu, kun melko sekavia kämppiä nuorilla ihmisillä oon työn puolesta nähny.
- Anonyymi
Outoa että palstalla valitetaan jotain naisten puutteesta.
Tänään menin terasseille ja sain jutella hyviä keskusteluja naisten kanssa.
Lopuksi menin katsomaan livebändiä terassille joka oli tupaten täynnä ihmisiä.
Pöytääni tupsahti nainen joka kysyi onko pöydässä tilaa hänelle ja hänen naisystävälleen. Tietysti oli, siirretään vain peppua hiukan ja muutkin voivat istuuntua.
Tämä nainen(kotoisin Pohjanmaalta), hän oli kyllä piristävä tapaus, juhli täysin rinnoin ja sen kyllä koko ympäristö huomioi.
Energinen, positiivinen ja vähän "rohkea".
Jopa hänen kohonsa paino tuntui hyvältä kyljessäni.
On olemassa vielä sellaisia naisia jotka tuovat iloa miesten elämään, tosin olen estynyt niitä iloja jo kokemaan, mutta kuitenkin.
En valittaisi, vaan etsisin jotain uutta itseeni jos ongelmia naisten suhteen olisi, koska ihania naisia on kyllä kaupunki täynnä.
Jo se että ihanan uuden naisen keho kosketti itseäni, laittoi jo itsehillinnän koetukselle. Se kun ihot ovat kosketuksissa toisiinsa, sitä voisi vaikka jatkaa laajemmilla ihokosketuksilla. Ihana kesä, ja hyvä naiset.
AV- Anonyymi
Ei se nyt kyllä varsinaisesti ole outoa että palstalla valitetaan naisten puutetta, oikeastaan aika luonnollista. Jos esimerkiksi lähdet terassille ja lähdet siellä voivottelemaan naisten puutetta niin todennäköisesti tulet huomaamaan että ruikutus siellä toiminnee verrannollisesti vielä huonommin kuin palstalla voivottelu .
Parempi siis ehkä kuitenkin näin päin, ympäristöön sopeutuminen on osa evoluutiota ja luonnollista kehitystä 😂 Anonyymi kirjoitti:
Ei se nyt kyllä varsinaisesti ole outoa että palstalla valitetaan naisten puutetta, oikeastaan aika luonnollista. Jos esimerkiksi lähdet terassille ja lähdet siellä voivottelemaan naisten puutetta niin todennäköisesti tulet huomaamaan että ruikutus siellä toiminnee verrannollisesti vielä huonommin kuin palstalla voivottelu .
Parempi siis ehkä kuitenkin näin päin, ympäristöön sopeutuminen on osa evoluutiota ja luonnollista kehitystä 😂Jos me kaikki lähettäs terassille, niin meillä ois tosi hauska ilta ja unohtuisi koko se kumppanin puute, jos se nyt ees mikään puute onkaan.
- Anonyymi
No ei kelpaa nainenkaan jos ei ole puolen metrin pylly ja melonit.Muuta arvoa ei sinulla ole.Yök
- Anonyymi
Nuo ovat noita ytnien ongelmia.
Valinnanvaraa on vain silloin, kun on kysyntää. Toistaiseksi vain yksi mies on halunnut minut elämäänsä, mutta hän on oikein hyvä. ☺️
🦄
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403037- 722605
- 1742344
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362085- 181456
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231383Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411376- 101264
- 131259
- 221231