Suosivatko palstan naisetkin nykyistä muotia

Anonyymi-ap

Paljon pahennusta se kai herättäisi palstan miesten keskuudessa.

"Pyllyjen vallankumous

Mikro- ja stringibikinit ovat vallanneet Suomen uimarannat. Helteistä nauttivat naiset kertovat kuvien kera, millä perusteella he ovat valinneet tavallista pienemmät uima-asunsa ja mitä mieltä he ovat paheksuvista kommenteista. Samalla asiantuntija selittää, miksi aihe herättää niin voimakkaita tunteita puolesta ja vastaan".

Miten ihmiset voivat valittaa pienistä, lähes näkymättömistä asioista:)

AV

24

302

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo o joskus silloin psrikymppisenä sitä kusetti itseään että nämä narut on mukavat eikä kankut hikoa. Ja höpöhöpö t keski-ikäinen nainen

• Anonyymi

Mukavaa, kun vähän narua siirtää, niin pääsee nusaisemaan syvälle pyllyyn.
        Siitäkös nykynaiset tykkää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämän oli enemmän tarkoitus palauttaa maanpinnalle, mutta joo. - T nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nusaise sä vaan äitivaimoasi Tyyneä pyllyyn. Naisella on pinpi sitävarten.

• Anonyymi

Noh jaa , vähän sama juttu kuin legginsien kanssa, joskus ei kannattaisi esteettisessä mielessä kaikkia näkymiä lähteä liian kanssa korostamaan. 😏

Ja sitten se toinen näkökanta aiheeseen eli miksi ne miehet aina kuolaavat ja tuijottavat viattomasti mukavuusasusteisiin pukeutuneita naisihmisiä, käsittämätöntä...ovatko kaikki miehet vinksahtaneita, oppisivat käyttäytymään edes tsssh 🙄

• Anonyymi

Mitä ihmettä sinä palstasetä selostat- emme me naiset tietenkään huomaa näitä viistosti etu- tai takatöölöön vilkaisuja

• Anonyymi

On ihmisil ongelmat voi voi

• Anonyymi

Jep. Ja kun kesä tulee lyhyesti Suomeen kerran, niin kuolaajat ovat paikalla.
        Voi voi. On sitä aikoinaan ollu 4 kolmiota ja narut, et noin.
        Mutta on teeskentelyä, etteivätkö naiset halua tulla huomatuksi.
        Espanjassa tms. on kesää pitemmälti, joten rantamuoti ei enää kiihota sillai kuin suomipoikaa.
        Puolipaljaita perzeitä ympäri vuoden.
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep. Ja kun kesä tulee lyhyesti Suomeen kerran, niin kuolaajat ovat paikalla.
        Voi voi. On sitä aikoinaan ollu 4 kolmiota ja narut, et noin.
        Mutta on teeskentelyä, etteivätkö naiset halua tulla huomatuksi.
        Espanjassa tms. on kesää pitemmälti, joten rantamuoti ei enää kiihota sillai kuin suomipoikaa.
        Puolipaljaita perzeitä ympäri vuoden.
        Vilma

Joo. Kaikkeen tottuu sanoi miniä, kun anoppi kuoli.
        Vanhoissa itäryhmän maissa naiset pukeutuivat muotoja korostavasti sosialismin aikaan ja sen jälkeenkin. Se oli heidän muotiaan.
        Ensimmäisiä kertoja kun sinne kulki, niin päällimmäinen ajatus oli, että tämähän se poikamiehen paratiisi on.
        Mutta Moskovasta kun lähti takaisin, niin ei Tverissä enää hamoset säväyttäneet.

Mies 65

• Anonyymi

Raamatun tutkimus huipussaan ts.
      Katsokoon.

• Anonyymi

Tykkään uida kokouimapuvussa, enkä koskaan ota aurinkoa. Toisaalta enpä kyllä pyöri yleisillä uomarannoilla, että sinällään lienee ihan sama. Jos jossain tuollaisessa paikassa olen, niin olen lähes aina menossa harrasteisiin, joissa tarvitaan märkäpuku.

• Anonyymi

Ai niin ja muiden kuteen ovat mulle yhdentekeviä. Jos nyt jokin mielipide pitää sanoa, niin en ymmärrä miksi kukaan haluaa tieten tahtoen tuhota omaa ihoaan, mutta heidän oma asiansahan se on.

• Anonyymi

Köyden halkaiseminen on muuten tarkkaa puuhaa.

• Anonyymi

En suosi. Uimashortsit ja liivit tai tankini toimii mulla. Miksi minä järkyttäisin selluliittipyllylläni muita uimareita? 😅

Jasu

• Anonyymi

On mulla uimahallissa aina kokouikkari missä on ikään kuin hame osa, helmat.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On mulla uimahallissa aina kokouikkari missä on ikään kuin hame osa, helmat.

Jasu

jaaha suoraan vuodelta 1920 :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jaaha suoraan vuodelta 1920 :)

Juu, uimapuku hameen helmoilla on toimiva meillä, joilla reidet ja peppu ei enää ole kovin katseenkestävät paljaana. 😅

Jasu

• Minusta on ällöttävää vilautella intiimialueita julkisesti. Pitäisi varmaan itekkin kulkea sepalus auki kassit tuulessa hulmuten. Tarkennan vielä ettei naisten intiimialueet ole ällöttävät, mutta haluan päättää itse kenen intiimialueet joudun tai haluan nähdä.

• Anonyymi

En itse pidä stringejä rannalla, mutta eivät ne minua haittaa. Jos nyt joku läpyskä suojaa intiimejä osia, niin aivan sama nitä muilla on päällään. Rannalla pätee erilaiset pukeutumissäännöt kuin muualla ja siellä saa ihoa näkyä. Saa toki muuallakin, mutta on paikkoja ja tilanteita, joissa säädyllinen pukeutuminen on kunnioituksen osoittamista. Rannalla nautitaan lämmöstä ja vedestä ja asut saa olla sen mukaisia.

Itse en muita edes katsele rannalla, keskityn omaan tekemiseen ja olemiseen. Jos jollain peppu vilkkuu, niin siinäpähän vilkkuu.

Aletheias

• Anonyymi

Hyvä kommentti, ei se minuakaan haittaa miten toiset pukeutuvat.

Miehenä eniten kiinnostaa sellainen naisten pukeutuminen joka sopivasti on vartalon myötäinen oikeista paikoista, mutta jättää silti jotain arvattavaa.
        Kokouimapukukin on jo todella seksikäs, ei mitään stringejä seksuaaliseen korostamiseen enää tarvita.

Muistan vieläkin yhden kesäisen päivän syrjäisellä uimarannalla, ikäni oli jotain 19-20 vuotta. Otin siellä yksin aurinkoa ja sinne tuli auto. Autosta nousi aika vanha pariskunta yhden 17-18 vuotiaan tytön kanssa.
        Tytöllä oli oranssinen kokouimapuku, mustat pitkät hiukset ja vartalo kokonaisuudessaan omaan silmääni täydellinen. Sitä ei tuo kokouimapuku voinut millään tarpeeksi peittää:)

Kun katsoo maailmaa enkelin silmin, voi nähdä sen kauneuden!

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kommentti, ei se minuakaan haittaa miten toiset pukeutuvat.

Miehenä eniten kiinnostaa sellainen naisten pukeutuminen joka sopivasti on vartalon myötäinen oikeista paikoista, mutta jättää silti jotain arvattavaa.
        Kokouimapukukin on jo todella seksikäs, ei mitään stringejä seksuaaliseen korostamiseen enää tarvita.

Muistan vieläkin yhden kesäisen päivän syrjäisellä uimarannalla, ikäni oli jotain 19-20 vuotta. Otin siellä yksin aurinkoa ja sinne tuli auto. Autosta nousi aika vanha pariskunta yhden 17-18 vuotiaan tytön kanssa.
        Tytöllä oli oranssinen kokouimapuku, mustat pitkät hiukset ja vartalo kokonaisuudessaan omaan silmääni täydellinen. Sitä ei tuo kokouimapuku voinut millään tarpeeksi peittää:)

Kun katsoo maailmaa enkelin silmin, voi nähdä sen kauneuden!

AV

Seksikkyys on minulle jotain muuta kuin paljasta pintaa ja tiukkoja lihaksia. Moni on niin sanotun yleisen kauneuskäsityksen mukaan seksikäs, mutta itse alan nähdä seksikkyyttä vasta sitten, kun ihmisestä näkyy jotain muutakin. Jotain mikä paljastaa luonteesta jotain. Esim mies joka pysähtyy silittämään naapurin kissaa, on silmissäni seksikäs.

En kiellä ulkonäön merkitystä täysin. Toki toisen täytyy olla omaan silmään miellyttävä ulkoisesti, mutta en minä esim rannalla kyttää nuoria, lihaksikkaita miehiä vaikka he monen naisen silmään takuulla ovatkin viehättäviä. Koen kyttäilyn jotenkin epäkohteliaana. Myös ulkoisesti upeiden ihmisten pitäisi saada viettää rantapäivää ilman, että kaikki käyttää ja kuolaa.

Aletheias

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seksikkyys on minulle jotain muuta kuin paljasta pintaa ja tiukkoja lihaksia. Moni on niin sanotun yleisen kauneuskäsityksen mukaan seksikäs, mutta itse alan nähdä seksikkyyttä vasta sitten, kun ihmisestä näkyy jotain muutakin. Jotain mikä paljastaa luonteesta jotain. Esim mies joka pysähtyy silittämään naapurin kissaa, on silmissäni seksikäs.

En kiellä ulkonäön merkitystä täysin. Toki toisen täytyy olla omaan silmään miellyttävä ulkoisesti, mutta en minä esim rannalla kyttää nuoria, lihaksikkaita miehiä vaikka he monen naisen silmään takuulla ovatkin viehättäviä. Koen kyttäilyn jotenkin epäkohteliaana. Myös ulkoisesti upeiden ihmisten pitäisi saada viettää rantapäivää ilman, että kaikki käyttää ja kuolaa.

Aletheias

kyllä sitä nyt olisi paras pitäytyä vain niiden oman talouden mirreissä ja silittäjissä vaikka vapaamielisiä aikoja eletäänkin 🤭

• Anonyymi

Helteellä nukun ilman vaatteita ja ilman peittoa.

Hieman pelottaa, millaisia surriaisia lentää yöllä sisään avoimesta parvekkeen ovesta. 😬 Toistaiseksi en kuitenkaan aamuisten pissakäyntien aikana ole löytänyt surriaisia ns. vääristä paikoista. 🤔

🦄

• Anonyymi

Tänään kattelin niin monenlaisia. Yritin bongata jotain kauniita ja olihan niitä, mutra 90% oli kuitenkin ihan taviksia, enemmän ja vähemmän kauneuden muottiin sopimattomia. Juttelin jopa muutaman ihan tavallisen näköisen ihmisen kanssa ja olivat tosi mukavia.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      54
      6269
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      65
      2733
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      18
      1854
    4. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      146
      1826
    5. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      135
      1708
    6. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      18
      1690
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      28
      1470
    8. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1457
    9. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1196
    10. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1163
    Aihe