Mielestäni se ei vaikuta lähellekkään aikomiselta vaan välttelyltä ja yhteiskunnan tukien varassa pysymiseltä!
Jos ihmisellä on edes jokin aikomus työllistyä niin se työllistyy, mutta vaatii toimia jotta näin tapahtuu.
Työtön elää hyvin pienessä supistuvassa kuplassaan ja pitää totena että koko suomessa ei ole työtä saatavilla?...
Kunnat eivät ole huolissaan varsinkaan jos jokin työttömyyskassa maksaa työttömyyskorvauksen!
Päässä ja asenteissa paha vika jos ei työtä saa elämässään?
Aikovatko työttömät mennä joskus töihin?
14
108
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Töihin mennään heti kun tarjolla on toistaiseksi voimassa oleva työsopimus suoraan työnantajalle sellaisella palkalla että pärjää taloudellisesti ilman yhteiskunnan tukia!
- AnonyymiUUSI
Aiotko Kokoomusloinen lopettaa yritystukien nostamisen, jotka maksetaan yhteiskunnan rahoista!
- AnonyymiUUSI
Aiotko vajakki lopettaa vknkumisen?
- AnonyymiUUSI
Ootko aloittaja yhtään huomannut, että työttömyys on pahin pitkään aikaan. Suomeksi sanottuna työpaikkoja ei ole vaikka kuinka hakisi.
- AnonyymiUUSI
Ne vähäisetkin menee Kokoomuksen kautta suhteilla suhmuroiden hyvä veli verkoston kautta. Pätevyydestä vähät välittäen.
- AnonyymiUUSI
Ei saa töitä ellei kyse ole jostain 9€ työkokeilusta tai jostain muusta silpputyöstä. Näistä ei sopimuksia jatketa!
- AnonyymiUUSI
Älä unohda nollatuntisopimuksia tai pelkkiä provisiosopimuksia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä unohda nollatuntisopimuksia tai pelkkiä provisiosopimuksia.
Onko sekin työttömien syy, että tarjolla on kaikkea sillputyötä ja nollatuntisopimuksia. Kun sopimus on silpputyöstä päättymässä ja pyydät työnanatajalta jatkoa ja hän sanoo, että "valittevasti ei voida jatkaa"
Kaikki ikäänkuin laitetaan työttömien syyksi. Vaikka oikea syy on siellä työnataja puolella kun ei tarjota vakituista työpaikkaa. Nyt ei tunnu saavat silpputyötäkään. Ei kai se työttömien syy ole jos ei töitä vaan kaikille ole. Työtöntä kuitenkin rangastaan jos ei se työlllisty tukien laskemisella. Näistä tälläistä asiosta päättävien kokoomuslaisten pitäisi itse jäädä työttömäksi. Ihan sama koskee aloittajaa. Aloittajan pitäisi itse jäädä työttömäksi niin hän saa sitten näyttää miten sinne töihin mennään.
- AnonyymiUUSI
Kateus yhteiskuntien varallisuudesta ei kannata.
- AnonyymiUUSI
Kerro miten vain mennään töihin?. Niin voin sitten mennä
- AnonyymiUUSI
Kokoomuslaisella Stubb menetelmällä työnhakuun eli suhmuroiden suhteilla ja hyvä veli verkoston kautta. Pätevyydellä ei ole mitään väliä!
- AnonyymiUUSI
Ehkä tähänkin kohtaan on hyvä muistuttaa, että isä-Stubbi ei ole millään tavalla osallinen tähän jupakkaan. Se on kokonaan UPI:n omaa häsläystä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä tähänkin kohtaan on hyvä muistuttaa, että isä-Stubbi ei ole millään tavalla osallinen tähän jupakkaan. Se on kokonaan UPI:n omaa häsläystä.
Isä Stubb ei ehdi kun lentää koko ajan veronmaksajien rahoilla!!!
- AnonyymiUUSI
Beduiini vaihto kamelin mopoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628