Joka osallistuu toisen pahan olon aiheuttamiseen, koska te olette ainakin minusta tehneet vahvemman ihmisen.
Itken toki monesti vieläkin omissa oloissani, mutta kaikkien tunteiden kokeminen ja niiden läpikäyminen on mielestäni ollutkin aina vahvuus, ei heikkous.
Muille sorretuille ja stalkatuille haluan toivottaa lämmintä ja valoisaa päivää ja muista, että et ole yksin!
Kiitos oikeasti vielä jokaiselle
60
392
Vastaukset
- Anonyymi
Sua ei kukaan räkis stalkkaa paitsi todennäköisesti KRP. Get over yourself mudassa pyörivä matonen ja lueskele niitä instaviestejä että saat surulliseen rottaelämääs sisältöä.
- Anonyymi
Arvasin, että tähän tulee joku väittämään muuta kuin olen, koska mulla ei ole edes Instaa, tällä tavallahan täällä jokainen yritetään vaientaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvasin, että tähän tulee joku väittämään muuta kuin olen, koska mulla ei ole edes Instaa, tällä tavallahan täällä jokainen yritetään vaientaa.
Kyllä sulla palstasekopåå taitaa olla profiileja sen verran että viranomaisetkin on ihmeissään. Saattaa olla että eritoten niitä kiinnostaa nämä tekaistut tilit missä esität teinityttöjä... Peli on pelattu jo sun osalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sulla palstasekopåå taitaa olla profiileja sen verran että viranomaisetkin on ihmeissään. Saattaa olla että eritoten niitä kiinnostaa nämä tekaistut tilit missä esität teinityttöjä... Peli on pelattu jo sun osalta.
Et saa minua tällä kertaa provosoitua ja mitätöityä haukkumalla sekopääksi. Voimia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et saa minua tällä kertaa provosoitua ja mitätöityä haukkumalla sekopääksi. Voimia.
Kyllä sen näkee muut ihmiset mistä provosoidut ja minne 😂
Vtun t y h m ä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sen näkee muut ihmiset mistä provosoidut ja minne 😂
Vtun t y h m äAivan, oliko itse stalkkeri äänessä nyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan, oliko itse stalkkeri äänessä nyt?
Poliisi on ystävä, mutta ei sun ☺️
- Anonyymi
Tämä oli tietysti palstasedälle, eikö niin? Ennenaikaisille syöksyjille sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanko tosi? Mun asiat on jo riepoteltu ja tutkittu, että et nyt saanut vetästyä pidempää korttia tällä kertaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se kaikkien muidenkaan ystävä ole jos ei palstasedänkään, tietäjät tietää. Toisaalta mainitsemallani asulla ei ole kyttätyön kanssa mitään tekemistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanko tosi? Mun asiat on jo riepoteltu ja tutkittu, että et nyt saanut vetästyä pidempää korttia tällä kertaa.
Ooppa rehellinen palstasetä, ei kykene? En ihmettele
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Mikäli tämä pitäisi ja kun se pitää paikkansa, niin sopii kysyä mikä saisi jotkut uuvatit ulkopuolelta helisemässä tästä asiasta. Kysyn vaan. Palstasetä itse toki yrittää usein mumista jotain onnetonta, vaan onko ainoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Mikäli tämä pitäisi ja kun se pitää paikkansa, niin sopii kysyä mikä saisi jotkut uuvatit ulkopuolelta helisemässä tästä asiasta. Kysyn vaan. Palstasetä itse toki yrittää usein mumista jotain onnetonta, vaan onko ainoa
Studiosetä meni pieleen "projektissaan" jo siinä kohti kun vuosia sitten kehitteli näitä pakkomielteitään. Astui omaan ansaansa ja siinä kituu edelleen.. Näppistään hakkaava pikkuäijä käytännössä saa tyydytystä julistamalla netissä ventovieraille ihmisille näitä itsariyllytyksiä ja se itsessään on jo oikeutus antaa äijälle vuosituhannen opetus.
Runqqari pelkää julkisuutta mutta kaikki ei.. 🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Studiosetä meni pieleen "projektissaan" jo siinä kohti kun vuosia sitten kehitteli näitä pakkomielteitään. Astui omaan ansaansa ja siinä kituu edelleen.. Näppistään hakkaava pikkuäijä käytännössä saa tyydytystä julistamalla netissä ventovieraille ihmisille näitä itsariyllytyksiä ja se itsessään on jo oikeutus antaa äijälle vuosituhannen opetus.
Runqqari pelkää julkisuutta mutta kaikki ei.. 🤭Oikeassa olet. Myös loppukaneetin suhteen
- Anonyymi
Jotkut eivät kestä vaan tekevät itsemurhan. Ei tuo vahvaksitekemisen motiivi tee maalittamista hyväksi teoksi.
Jotkut tekee tätä myyräntyötä salassa. Kaivavat toisen mainetta pala palalta, kunnes hänet on sosiaalisesti tuhottu.- Anonyymi
No pistähän töpinäksi sitten muropaketista manipulointitaitonsa saanut jammusetä
- Anonyymi
Tiedän ja se tuntuu ihan hirveältä. Ikävässä oli viime viikolla tällainen aloitus. Minusta on omituista, että miten päästään sellaisiin tietoihin käsiksi, että voidaan tuhota toinen täysin ja millainen motiivi tuollaiseen on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän ja se tuntuu ihan hirveältä. Ikävässä oli viime viikolla tällainen aloitus. Minusta on omituista, että miten päästään sellaisiin tietoihin käsiksi, että voidaan tuhota toinen täysin ja millainen motiivi tuollaiseen on?
Saatanallinen motiivi.
Nykyään ihmiset ovat kuin riivattuja kieriskellessään itsetyytyväisyyden liemessä. Ihmiset ovat niin täynnä itseään, etteivät voi sietää huonoksi katsomiaan ihmisiä.
Tällaiset saatanan enkelit eivät kuitenkaan näe omaa mustaa pahuuttaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No pistähän töpinäksi sitten muropaketista manipulointitaitonsa saanut jammusetä
Amen. Tässä on totuus tästä aloituksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitkäs ne sellaiset tiedot sitten on aloittajasetä joilla voi tuhota toisen täysin? Lapsus pääsi monologissasi
- Anonyymi
Sanoo itse stalkkaaja......
- Anonyymi
Sanoo hän, joka onnottanut oikeudekseen ottaa tiettyjä ihmisiä tikun nokkaan, ja pitää sitä vielä hyvänä tekona.
Häpeä Saatanan kätyri! - Anonyymi
Täyttä p*skaa tuo väitteesi.
- Anonyymi
Valehtelija,kaiken pahan alku ja juuri! Keksii toisista pahaa ja itse o juuri sellainen, sairas kertoja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoo hän, joka onnottanut oikeudekseen ottaa tiettyjä ihmisiä tikun nokkaan, ja pitää sitä vielä hyvänä tekona.
Häpeä Saatanan kätyri!Häpeä sinä vtun mekoissa kekkuloiva luuseri josta tehdään esimerkki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelija,kaiken pahan alku ja juuri! Keksii toisista pahaa ja itse o juuri sellainen, sairas kertoja!
Ap kysyy, että mihin perustat väitteesi, kun sen verran vähän palstalla kirjoitan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täyttä p*skaa tuo väitteesi.
Onko sinulla jokin syy syöksyä sieltä sivusta kiistämään tällaista yleisluontoisia väitettä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap kysyy, että mihin perustat väitteesi, kun sen verran vähän palstalla kirjoitan?
Minä täältä sivusta perustan näkemykseni palstasetä ja aapee siihen, että tässä langassa on monta keskustelua päällekkäin. Mukaanlukien tämä nolo itsesi kanssa väittely.
- Anonyymi
oletko ryhmä kuin pöllö viirupollökin kuin varis elin.
- Anonyymi
Koen samoin. Olen itsekin stalkattu ja vainottu.
Hieman ihmettelen että millä he oikeuttavat toimintansa? Itse olen kiltti ihminen joka ei ole tehnyt kenellekään mitään ansaitakseen tälläistä. Se mitä he eivät näe on se että ovat valikoineet kohteensa huonosti. Saan heiltä voimaa kun puolustaudun ja taistelen. Itsetuntoni ja sisäinen voimani on vain vahvistunut. Jokainen heidän syytös kertoo minulle heidän heikoista kohdista ja heidän ajatusmaailmastaan. Heille ei käy hyvin jos vielä jatkavat pitkään. Olen jo löytänyt tälle keinot tehdä tästä lopun ja se että miten, sitä ei saa selville älylaitteilla. Yllätys se on paras yllätys 🤗- Anonyymi
Gaalailta jossa pidämme puheen ja kiitämme kaikkia osanottajia 🤭
- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
Hienoa, että olet löytänyt keinot lopettaa tuollaiset touhut! Toivottavasti se loppuu jokaisen kohdalla. Jaksamista sinulle! 🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂
Oliko sin mielestä pimatsu tässä palstaäijän eli aapeen itselohduttelussa jotain todella ratkiriamukasta? Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko sin mielestä pimatsu tässä palstaäijän eli aapeen itselohduttelussa jotain todella ratkiriamukasta? Sivusta
Tai Haffun Haufkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nauran palstaäijän huitelulle. Pikkuäijä on epätoivoinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvasin, että limppu tulee yrittämään invaasiota vielä sieltä mäjen nyppylältä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gaalailta jossa pidämme puheen ja kiitämme kaikkia osanottajia 🤭
🤔... Ehkä hieman liian vaatimaton yllätys?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nauran palstaäijän huitelulle. Pikkuäijä on epätoivoinen
Aivan käsi pystyyn siis VVirheen merkiksi sattuuhan sitä, onneksi ei yhtä systemaattisesti kuin jollain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan käsi pystyyn siis VVirheen merkiksi sattuuhan sitä, onneksi ei yhtä systemaattisesti kuin jollain
En tiedä mitä yrität vihjailla, mutta aivan varmasti tulen kääntämään jokaisen kiven, että saan ihmiset vastuuseen asioista, jotka mulle on tuotettu ja puhun nimenomaan laillisesta vastuuttamisesta.
- Anonyymi
niin noh tytöillwkin.. varmaakin sattuuko vähä joku olkapäänkin murtuma että noniiin kestää paraneminen..
- Anonyymi
Uhakailetko toisia? En viime kesän p*skan jälkeen ole enää pelännyt edes kuolemaa.
- Anonyymi
Sinä olet sen verran usein ja juurikin tietyissä aloituksissa "vihjailevasti" selittänyt ummet ja lammet asiasta kukkaruukkuun että oot kyllä yksi joka on mukana tutkinnassa.
- Anonyymi
Tässäpä jälleen kerran todiste siitä, miten yksilön ihmisyys mitätöidään palstalla ja joillakin se ulottuu tuonne reaalielämään. Turhaan täällä yrittää saada oikeutta vääryyttä vastaan, kun heti on kaikki pelleilemässä.
- Anonyymi
Sadismi ihmisissä jaksaa yllättää. Pahuudella ei ole mitään rajoja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sadismi ihmisissä jaksaa yllättää. Pahuudella ei ole mitään rajoja.
Näin se menee.
- Anonyymi
ihan varmarti sattuu kuun jos joku olkapään murtumajuttu...
jooh, mikä nooh.. - Anonyymi
oikeasati niin jos jotain murtumaa olkapäässä...
oikein ei pyatyny kunnkumaankaan missään asennossaq kun jaqtkuva kipu aina..
ralliautojen jännä jurru jykyllän WR¤DC rallit kohtra Näin ratkaisukeskeisenä ihmisenä mietin, että mikäli mielenterveys horjuu palstailun seurauksena, kannattaisiko harkita jotain muuta harrastusta?
- Anonyymi
Ei nyt ole pelkästään palstasta kysymys, oli muutakin kuormitusta elämässä.
Anonyymi kirjoitti:
Ei nyt ole pelkästään palstasta kysymys, oli muutakin kuormitusta elämässä.
Lähinnä mietin sitä elämässä, että muita ei voi muuttaa ainoastaan itseään. Ei kannata uhrata liikaa energiaa siihen mitä muut ajattelevat. Maailmassa on 8 miljardia ihmistä, joilla jokaisella on oma mielipiteensä aivan kaikesta. Joukkoon mahtuu paljon paskoja ihmisiä.
Miksi siis uhrata ajatuksia siitä mitä muut ihmiset ajattelevat. Kaikkia ei voi miellyttää. On tärkeintä oppia haistattamaan mielessään paskat kaikille, ja voi sen jopa tuoda muille ilmi ihan suoraankin sillein tilanteeseen sopivalla tavalla.
Kannattaa muistaa rakastaa itseään ja unohtaa muut ihmiset. Jokainen elää omassa kuplassaan, eikä muilla kuin läheisillä ole mitään väliä.- AnonyymiUUSI
Palstakamu kirjoitti:
Lähinnä mietin sitä elämässä, että muita ei voi muuttaa ainoastaan itseään. Ei kannata uhrata liikaa energiaa siihen mitä muut ajattelevat. Maailmassa on 8 miljardia ihmistä, joilla jokaisella on oma mielipiteensä aivan kaikesta. Joukkoon mahtuu paljon paskoja ihmisiä.
Miksi siis uhrata ajatuksia siitä mitä muut ihmiset ajattelevat. Kaikkia ei voi miellyttää. On tärkeintä oppia haistattamaan mielessään paskat kaikille, ja voi sen jopa tuoda muille ilmi ihan suoraankin sillein tilanteeseen sopivalla tavalla.
Kannattaa muistaa rakastaa itseään ja unohtaa muut ihmiset. Jokainen elää omassa kuplassaan, eikä muilla kuin läheisillä ole mitään väliä.Olet oikeassa, vain läheisillä on väliä.
- Anonyymi
Oi oi, älä itke. Olet mahtava tyyppi. Jos joku on kiusannut, ei se ole sinun syysi. Kiusaaja tekee aina pahimman virheen. Voimia.
- Anonyymi
Kiitos paljon.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos paljon.
Ole hyvä!
- Anonyymi
Niinhän sitä sanotaan, että mikä ei tapa se vahvistaa ja kusipäihin törmäiltyään osaa arvosta vastakohtia. Mikä opettaa niin elämän tuska.
Jasu- AnonyymiUUSI
Näinhän se menee.
- Anonyymi
jollain tytöllä joku jooh auto näyttää kuin joku WRC.-ralliauto.
- AnonyymiUUSI
niin noh jotenkin jollekin tyttölle.. autori näyttää kuin joku WRC ralliautolle nopealle.
- AnonyymiUUSI
minä ajattelin että on aika hienon näköinen auto joku jollain rtytöllä, ralliauton nälöinen juttu
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3163341Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun182261Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151870Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141605Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko4171522Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t361394Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist2341308- 171264
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631076Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin201010