Miten korvaan tuoreen valkosipulin valkosipulijauheella? Siis miten paljon sitä laitetaan esim. jos ohjeessa on yksi kynsi niin riittääkö teelusikallinen? Miten sitten tavallisen sipulijauheen kanssa? Miehen takia pitää käyttää noita jauheita. :) Itse kyllä tykkäisin tuoreesta mutta saapahan jauheillakin edes jotakin makua..
Kiitos vastauksista.
Valkosipulijauhe
7
12336
Vastaukset
- Asafoetida
Valkosipulijauhe on KAAMEAA! Mitä ihmettä miehelläsi voi olla tuoretta valkosipulia vastaan?
- vähemmälle!
Olisit hiljaa jollet osaa vastata kysymykseen. Kukaan ei kysynyt mielipidettäsi valkosipulijauheen mausta.
Alkup. kysyjälle: Tuolta löytyy valkosipulimajoneesin resepti, jonka mukaan 1 tl valkosipulijauhetta vastaa kahta valkosipulin kynttä.
http://www.finfood.fi/finfood/ffom.nsf/0/841CE41C490B3F30C225666E001E7B7E?opendocument&ryhma=2
- Anonyymi
Kiitos,se oli selvästi sanottu.
- Anonyymi
Vaikka tuo on ikivanha aloitus. Vastaan.
Maistelemalla maut ja määrät selviää. Laittaa ensin vähän ja maistaa. Laittaa lisää, jos tuntuu, ettei maku ole vielä kohdillaan. Itse en osaisi säätää ruoan makuja kohdilleen maistelematta.
En aina noudata ohjeiden mittoja niin kirjaimellisesti. Oman maun mukaan maustan ja huomannut. joskus pitää laittaa joitain mausteita tms. enemmän.
Tarkan ohjeen mukaan on tullut mautonta.- Anonyymi
Mittojen mukaiset maut jos eivät maistu on makuaisti turrutettu yli jo kauan sitten ja tupakoi lähes askin päivässä.
Monet naiset turtuvat yli hajusteisiin eli hajusteet leiju´vat kymmenien metrien säteellä voimakkaana, mutta itse hajustelähde ei asiaa huomaa......tai no huomaa että tuijotetaan, mutta tajuaa väärin että olevinaan upea ja hyvälle tuoksuva.....
Ruuan valmistuksessa ei makuja voi maistaa heti, ainoastaa suolaisuuden. Maut voimistuvat kun tekeytyvät pitkään ja tasaantuvat keskenään! - Anonyymi
Sama täällä.
Tv TimmyH
- Anonyymi
1: si tl on 2- 3 valkosipulin kynttä . Mautemitallisen käytän vähintään päivässä ,Gookleta : valkosipulijauheen terveyshyödyt. 👍👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865467- 1643622
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032126- 351931
- 331864
- 461823
- 571714
- 191683
- 191627