Valkosipulijauhe

Johanna

Miten korvaan tuoreen valkosipulin valkosipulijauheella? Siis miten paljon sitä laitetaan esim. jos ohjeessa on yksi kynsi niin riittääkö teelusikallinen? Miten sitten tavallisen sipulijauheen kanssa? Miehen takia pitää käyttää noita jauheita. :) Itse kyllä tykkäisin tuoreesta mutta saapahan jauheillakin edes jotakin makua..
Kiitos vastauksista.

7

12336

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asafoetida

Valkosipulijauhe on KAAMEAA! Mitä ihmettä miehelläsi voi olla tuoretta valkosipulia vastaan?

• Anonyymi

Kiitos,se oli selvästi sanottu.

• Anonyymi

Vaikka tuo on ikivanha aloitus. Vastaan.
      Maistelemalla maut ja määrät selviää. Laittaa ensin vähän ja maistaa. Laittaa lisää, jos tuntuu, ettei maku ole vielä kohdillaan. Itse en osaisi säätää ruoan makuja kohdilleen maistelematta.
      En aina noudata ohjeiden mittoja niin kirjaimellisesti. Oman maun mukaan maustan ja huomannut. joskus pitää laittaa joitain mausteita tms. enemmän.
      Tarkan ohjeen mukaan on tullut mautonta.

• Anonyymi

Mittojen mukaiset maut jos eivät maistu on makuaisti turrutettu yli jo kauan sitten ja tupakoi lähes askin päivässä.

Monet naiset turtuvat yli hajusteisiin eli hajusteet leiju´vat kymmenien metrien säteellä voimakkaana, mutta itse hajustelähde ei asiaa huomaa......tai no huomaa että tuijotetaan, mutta tajuaa väärin että olevinaan upea ja hyvälle tuoksuva.....

Ruuan valmistuksessa ei makuja voi maistaa heti, ainoastaa suolaisuuden. Maut voimistuvat kun tekeytyvät pitkään ja tasaantuvat keskenään!

• Anonyymi

Sama täällä.

Tv TimmyH

• Anonyymi

1: si tl on 2- 3 valkosipulin kynttä . Mautemitallisen käytän vähintään päivässä ,Gookleta : valkosipulijauheen terveyshyödyt. 👍👍

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      86
      5467
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      164
      3622
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3189
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      203
      2126
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      35
      1931
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      33
      1864
    7. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      46
      1823
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1714
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1683
    10. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19