Vai vielä kalastuspääkaupunki

Anonyymi-ap

Kyllä on vitsien vitsi tuo kalastuspääkaupunki Pello. Missä se näkyy, mitä sen eteen tehdään? Onhan niitä pökkelöveistoksia sielä purettavalla koululla ja muutama pusikoissa ympäri kuntaa. Ja tarroja yritysneuvojan auton kyljessä.
Simo nappasi mannekiinikseen Peltsin poikineen. Siellä on tekemisen meininki. Nyt on palkattu joku konsultti räntäämään Pelloa. Voi meitä. Nekin rahat vois laittaa tärkeämpiin kohteisiin samoin kuin ne kunnanjohtajan omalle jälkikasvulleen Rohkihallin konsertissa jakamat rahat. Näin sitä elethään Pellossa.

18

533

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikös niitten pökkelöveistosten rinnale ole nyt tulossa pikkukullisten ukkelien patsaat.
      Pellosta tulis muuten pikkukullisten pääkaupunki mutta ko se ei ole etes kaupunki.

• Anonyymi

Eikös ne rahat olleetkaan Allanin?

• Anonyymi

Kyllä siinä oli varmaan myös kunnan rahoja jaettiin. Mitäs se muuten olisi kunnanjohtaja siellä seistä tönöttänyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä siinä oli varmaan myös kunnan rahoja jaettiin. Mitäs se muuten olisi kunnanjohtaja siellä seistä tönöttänyt.

Allannin stipendi rahastosta jaetaan joka vuosi stipendejä, eikä kunnan varoista mene euroakaan. Kunnan edustaja Allannin pyynnöstä luovuttamassa stipendit niiden saajille. Kannattaa ottaa asiasta selvää tai käydä tilaisuudessa, ennenkuin hölöttää täällä omia tulkintojaan ja märehtiä kateuden syövereissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Allannin stipendi rahastosta jaetaan joka vuosi stipendejä, eikä kunnan varoista mene euroakaan. Kunnan edustaja Allannin pyynnöstä luovuttamassa stipendit niiden saajille. Kannattaa ottaa asiasta selvää tai käydä tilaisuudessa, ennenkuin hölöttää täällä omia tulkintojaan ja märehtiä kateuden syövereissä.

Parempi olis järjestää niitä kullinmittausvestivaaleja niin ei tarttis hölöttää turhaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noikohan se todella on ettei kunta ole mitenkään siinä mukana. Mistähän se Allanti ties et kunnanjohtajan tyttö olis stipentin tarpeessa. Aikä törkeetä toimintaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noikohan se todella on ettei kunta ole mitenkään siinä mukana. Mistähän se Allanti ties et kunnanjohtajan tyttö olis stipentin tarpeessa. Aikä törkeetä toimintaa.

Stipendejä voi joko itse hakea tai joku muu yhteisö laittaa hakemuksen jonkun puolesta. Laita ihmeessä ensivuonna hakemus, jos tunnet että olet urheilun tai kulttuurin saralla ansainnut sen, niin ei tarvitse velloa kateudessa eikä menettää yöunia sen vuoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Stipendejä voi joko itse hakea tai joku muu yhteisö laittaa hakemuksen jonkun puolesta. Laita ihmeessä ensivuonna hakemus, jos tunnet että olet urheilun tai kulttuurin saralla ansainnut sen, niin ei tarvitse velloa kateudessa eikä menettää yöunia sen vuoksi.

Ei sieltä taida ennää olla mitään jakamista kun kuivanmerenkapteeni ja takavuosien humppatähti kuppaavat joka vuosi rahat itselleen ja nyt kun vielä kunnanjohtajakin on löytänyt samoille apajoille, niin eipä hyövää muiden hakea mitään. Ettäs kehtaavat ja kyllä ne kehtaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sieltä taida ennää olla mitään jakamista kun kuivanmerenkapteeni ja takavuosien humppatähti kuppaavat joka vuosi rahat itselleen ja nyt kun vielä kunnanjohtajakin on löytänyt samoille apajoille, niin eipä hyövää muiden hakea mitään. Ettäs kehtaavat ja kyllä ne kehtaa.

Joo kyllä tulee mieleen, että onko kysymys vanhentuvan liikemiehen hyväksikäytöstä. Samat henkilöt eri rooleissa saavat näitä rahoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kyllä se hyväveli toimii tuossakin kun jaksaa kumarrella kaikkia silmäätekeviä oikein lippalakin kansa. Lissunlässynlää….

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kyllä se hyväveli toimii tuossakin kun jaksaa kumarrella kaikkia silmäätekeviä oikein lippalakin kansa. Lissunlässynlää….

Älä nyt hermostu. Kyllähän kunnan pomo rahansa tarttee. Emme kadehdi.

• Anonyymi

Onhan se julkisuutta sekin kun kaikki tuolle jutulle nauravat. Hyvä niin ja onhan sekin hyvä että kunnanjohtaja edes joskus on esillä. On sitten paremmin tunnistettavissa ko kalastuspääkaupungin kävelykadulla tulee vastaan.

• Anonyymi

Kullinmittausvestivaalit tois eniten julkisuutta. Semmosia ei varmasti muuala ole. Ei varmasti koko maailmassa.

• Anonyymi

Kyllä se pittää senkin johtajan pönöttää joka paikassa,niinko se entinenki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se pittää senkin johtajan pönöttää joka paikassa,niinko se entinenki.

Ehdottomasti kunnanjohtajan tulee olla esillä ja se on hyvä asia mutta kyllä sitä oli todella nolo katsella kun omalle tyttärelle jakoi puhdasta rahaa ja vielä itsekkäästi hymyili kameroille Allannin ja oman jälkeläisensä kanssa. Hyvä kunnanjohtaja varmaan, mutta ahneudellakin on rajansa. Palkka on sitä luokkaa että varmaan kykenee kustantamaan jälkikasvun harrastukset itsekin. Mutta hulluhan se ei ole joka pyytää, vaan...

• Anonyymi

Varkaitten pääkaupunki tämä saatana näemmä on kaikki pätee kalahommista mutta yksikhän ei kalaa kesässä saa kun toisilta kyselee ja kamppeita ryövätään

• Anonyymi

Paljon on tehty kalastuspääkaupungin eteen. Mm pilattu käytännössä kaikki pikkujoet ja järvet teho ojittamalla kunnan suot ja jänkät. Hip hei miten nerokasta touhua metsä alan ammattilaisilta, iso kiitos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3692
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      45
      3084
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      91
      2661
    4. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2390
    5. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2378
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2327
    7. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      123
      2266
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2244
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2193
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2070
    Aihe