Olen muistellut,kun täällä Suomessa oli Fazerin (vai oliskohan se Leafin,en muista tarkalleen) Liitulaku- karkkipussi joskus 10 vuotta sitten.Olin ihan hulluna siihen ja porut tuli,kun ne vedettiin pois kaupoista.
En enää missään kaupoissa niitä nähnyt kuin vain muutamina kappaleina TV-karkkipusseissa ja irtarikarkeissa..pöh.
Mutta kas kummaa,kun oltiin pääsiäisenä Berliinin lentokentällä, niin siellä eräässä pienessä elintarvikeliikkeessä myytiin Liitulaku-karkkipusseja,tosin ruotsalaisen nimissä!!!! Ihan järjetöntä,että siellä myydään,eikä täällä Suomessa..Olen muuten kuullut,että niitäkin myydään risteilylaivoilla.
Liitulaku
6
3140
Vastaukset
- toi lapsille..
liitulakuja. Kun on seuraava irttistarjous, niin kahmi itsellesi iso pussillinen silloin.
Jotenkin vain itselläni on mielikuva, että olisin nähnyt kaupoissa liitulakupusseja, mutta voin olla väärässäkin. Koetanpa katsoa, kun kohta lähdetään käymään tuos lähikaupas.
Tukussakin liitulakuja on rasiakaupalla, että voisithan kysyä, josko kauppias tilaisi sinulle sieltä sellaisen. - tuut
Tallinnan laivalta bongasin, nyt harmittaa kun en ostanu :)
- myydään
käyppäs makuunissa karkkiosastolla...nam
siltä löysin niitä...niissa laatikoissa.. - pikku karkki pusseja
myydään kirjoitti:
käyppäs makuunissa karkkiosastolla...nam
siltä löysin niitä...niissa laatikoissa..ja niitä on myös liitulaku pusseja.
- rokkihemmo
pikku karkki pusseja kirjoitti:
ja niitä on myös liitulaku pusseja.
Muistaako kukaan mikä niiden liitulakujen nimi oli ruotsiksi, sillä nimellä niitä muistaakseni aikanaan myytiinkin?? Minäkin olen niitä koittanut metsästää, siis niitä AITOJA alkuperäisiä!!! Niitä kun ei tahdo löytyä täältä satakunnasta:( Mutta jos joku sattuu tietämään mistä niitä AITOJA alkuperäisiä saa kertokaa toki!!! Parempaa karkkia saa hakea!!
- sokeriholisti
Leafilla oli vielä joku aika sitten minipusseissa liitulakuja, mutta ne ovat nyt poistuneet kaupan hyllystä ja liitulakuja saa enää irtaritiskistä tai sekoitepusseissa.
Fazerin liitulakuja saa laivalta (ainakin Tallinnan ja Ruotsin) ja ne ovat juurikin niitä SKOLE KRIDT nimellä kulkevia 440g pusseja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis965179Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1754882BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2114078- 2163285
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1153118Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main1002961- 1251820
HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok171659Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa
Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja1471647- 611359