Onko luonteessasi tai ulkonäössäsi asia ärsyttää sua.
Minkä asian haluaisit muuttaa itsessäsi?
40
464
Vastaukset
- Anonyymi
Ulkonäössä turha miettiä asioita mihin ei voi vaikuttaa ja ne mihin voi on työn alla.
Olen ilmeisesti aika ehdoton tietyissä asioissa,,, haluanko muuttaa sitä, niin en ole varma. - Anonyymi
Kehossani haluaisin muuttaa itseni terveeksi, pois kaikki 11 diagnoosia ja kulumat niitten lisäksi. Ärsyttää olla huonon kehon vanki, huonon siksi kun on ollut lapsesta asti sairas. Jo 32 vuotta. Luonteessa en mitään, pidän itsestäni ja se näkyy myös siinä miten suhtaudun ulkonäkööni tömmöisenä. Otan huumorilla herjat, koska en näe tarvetta muuttua muuksi.
Jasu- AnonyymiUUSI
"Kehossani haluaisin muuttaa itseni terveeksi, pois kaikki 11 diagnoosia ja kulumat niitten lisäksi. Ärsyttää olla huonon kehon vanki, huonon siksi kun on ollut lapsesta asti sairas. Jo 32 vuotta. Luonteessa en mitään, pidän itsestäni ja se näkyy myös siinä miten suhtaudun ulkonäkööni tömmöisenä. Otan huumorilla herjat, koska en näe tarvetta muuttua muuksi.
Jasu"
Voi harmi, jos on noin, mutta pystyt kumminkin iloitsemaan muista elämän asioista? Itse poistaisin finnit käsivarsistani. Tulee ehkä liiallisesta suklaansyönnistä tai sitten aurinko on aiheuttanut ne. Aikaisemmin en huomannut niitä - ne pääosin viimeisen kahden viikon asia? Onneksi en sen enempää haluaisi muuttaa juurikaan itsestäni. Tai jotain haluan, mutta en halua kertoa sitä julki. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Kehossani haluaisin muuttaa itseni terveeksi, pois kaikki 11 diagnoosia ja kulumat niitten lisäksi. Ärsyttää olla huonon kehon vanki, huonon siksi kun on ollut lapsesta asti sairas. Jo 32 vuotta. Luonteessa en mitään, pidän itsestäni ja se näkyy myös siinä miten suhtaudun ulkonäkööni tömmöisenä. Otan huumorilla herjat, koska en näe tarvetta muuttua muuksi.
Jasu"
Voi harmi, jos on noin, mutta pystyt kumminkin iloitsemaan muista elämän asioista? Itse poistaisin finnit käsivarsistani. Tulee ehkä liiallisesta suklaansyönnistä tai sitten aurinko on aiheuttanut ne. Aikaisemmin en huomannut niitä - ne pääosin viimeisen kahden viikon asia? Onneksi en sen enempää haluaisi muuttaa juurikaan itsestäni. Tai jotain haluan, mutta en halua kertoa sitä julki.Ehkä kärsit atooppisesta ihosta? Sekin usein periytyy, että tulee pikkuruista näppyä käsivarsiin ja on kuivan ihon merkki. Rasvaaminen auttaa, jos on atopiaa. 😊.
Mun lapsilla on isältään perittynä ja isällä on taas vanhemmiltaan kuten kaikilla sisaruksillaan sama homma. Pikkuusta kirjavaa näppyä käsivarren yläosassa ympäri vuoden.
Ja mitä minuun tulee, niin olen saanut paljon hyvää elämääni, vaikka terveys onkin lähtöönsä jo kroonisten sairauksien kyllästyttämä. Joten mietin mielummin posilla. 🙂
Jasu - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä kärsit atooppisesta ihosta? Sekin usein periytyy, että tulee pikkuruista näppyä käsivarsiin ja on kuivan ihon merkki. Rasvaaminen auttaa, jos on atopiaa. 😊.
Mun lapsilla on isältään perittynä ja isällä on taas vanhemmiltaan kuten kaikilla sisaruksillaan sama homma. Pikkuusta kirjavaa näppyä käsivarren yläosassa ympäri vuoden.
Ja mitä minuun tulee, niin olen saanut paljon hyvää elämääni, vaikka terveys onkin lähtöönsä jo kroonisten sairauksien kyllästyttämä. Joten mietin mielummin posilla. 🙂
JasuSanotaan näin, että opin jo lapsena tekemään töitä onneni eteen. Se kun oli vähän vaikeaa sänkypotilaana viikottain vietettynä. Mutta totesin, ettei sairaudet estä elämistä, vaikka paljon vaikeuttaa ja vaatiikin sopeutumista ja soveltamista. 😊
Jasu - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sanotaan näin, että opin jo lapsena tekemään töitä onneni eteen. Se kun oli vähän vaikeaa sänkypotilaana viikottain vietettynä. Mutta totesin, ettei sairaudet estä elämistä, vaikka paljon vaikeuttaa ja vaatiikin sopeutumista ja soveltamista. 😊
JasuOn tullut monasti noita omia kommelluksia ja vastoinkäymisiä katsellessa / muistellessa että itse asiassa vaikka on mennyt pahasti pieleen niin kuitenkin aina on jäänyt pelivaraa mennä vieläkin huonommin 🙃 että oikeastaan kaikki on mennyt siten kuin pitikin mennä, en ole ansainnut sen enempää enkä vähempää kuin mitä on vastaan tullut.
Okei siis periaatteessa näin jos ei pilkkuja lähdetä nysläämään vaan tuijotetaan pikemminkin siihen mitä on eikä ruikuteta menetettyjen tilaisuuksien tms perään.
Tässä tämä näin ja nyt, kyykkyyn vaan jos hetkellisesti huippaa 😄.
Ja ymmärrän toki että sairaudet arvioidaan vähän eri skaalalla, mutta kuitenkin...
-E.Lukkarinen - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä kärsit atooppisesta ihosta? Sekin usein periytyy, että tulee pikkuruista näppyä käsivarsiin ja on kuivan ihon merkki. Rasvaaminen auttaa, jos on atopiaa. 😊.
Jasu"Ehkä kärsit atooppisesta ihosta? Sekin usein periytyy, että tulee pikkuruista näppyä käsivarsiin ja on kuivan ihon merkki. Rasvaaminen auttaa, jos on atopiaa. 😊.
Jasu"
En niitä näppyjä ollut vähän aikaisemmin, mutta nyt niitä on tullut paljon. Ensimmäisen kerran huomasin junassa viikko sitten, kun tulin Stadista Joensuuhun. Epäilen aurinkoa. Tänään oikeassa kädessä kutiaa.
Kiva kuulla, että olet saanut olet saanut paljon hyvää elämääsi.
FHL eli UTR - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Ehkä kärsit atooppisesta ihosta? Sekin usein periytyy, että tulee pikkuruista näppyä käsivarsiin ja on kuivan ihon merkki. Rasvaaminen auttaa, jos on atopiaa. 😊.
Jasu"
En niitä näppyjä ollut vähän aikaisemmin, mutta nyt niitä on tullut paljon. Ensimmäisen kerran huomasin junassa viikko sitten, kun tulin Stadista Joensuuhun. Epäilen aurinkoa. Tänään oikeassa kädessä kutiaa.
Kiva kuulla, että olet saanut olet saanut paljon hyvää elämääsi.
FHL eli UTRAurinkokin voi juu ärsyttää. Sanotaankohan sitä aurinkoihottumaksi tms?
Toivottavasti rauhoittuu pian. Auttaisiko aloe vera?
Juu, koen että asioiden arvostus on mukavempi tapa elää, kun mutkuttaa miksi mulla ei ole niin ja näin. Se tuntuu raskaalta tuo jälkimmäinen tapa elää ja suhtautua elämään. Jaksaa paremmin nousta suosta, kun kykenee näkemään positiiviset puolet ja olemaan iloinen niistä hyvistä asiousta, sen sijaan että kiukkuaa kun kaikki ei ole perfecto ja tapahdu kuin nappia painaen.
On hyvä oppia olemaan ilmankin ja kaikkea ei tartte saada mitä keksii haluta.
Jasu
- Anonyymi
Olen liian arka 🐇 . Olisi kivempi olla näin 👯
mitä olen sisältäpäin 😘 - Anonyymi
Taipumus katastrofiajatteluun silloin kun stressaa :D
- Anonyymi
katastrofi ajattelu, kuin jotenkin sarkastisestikin sanonta noniin nyt loppui jäätelöt eli pingiviinipuikot, kaikki jo asmittu, viimeisinä makuina mansikka ja suklaa.
- Anonyymi
karsee juttu, kyllä se on oikeasti katastrofi ellei vanhan ajan vaniljaa löydy aina pakkasesta
- Anonyymi
mansikka ja suklaa viimeisenä laatikossa jäätelöitä
illalla tulee uusinta taaskin James-elokuva missä MR. Booond mitä teet helikopteri alussa. Rtittäin Salainen. - Anonyymi
Olen mielestäni joskus turhan kärsimätön ja vähän ehkä tulisieluinenkin. Ei tästä nyt sen suurempaa haittaa ole, en koskaan aiheuta esim mitään hämminkejä missään, mutta tunnistan itsestäni kuitenkin sellaisen ärhäkän puolen. On siitä myös joskus ollut hyötyäkin, sillä olen selvinnyt kipakkuudellani joistain vaikeista tilanteista. Olen saanut ajettua esim. häiriköiviä miehiä tiehensä, koska osaan olla suustani suuttuessani todella paha.
Olen myös ajoittain turhan herkkä ja jään murehtimaan asioita. Otan helpolla vastuunkantajan roolin ja se asettaa ajoittain turhaa painoa harteilleni. Tässä pyrin opettelemaan rakentavampia keinoja säilyttääkseni herkkyyteni ja vastuuntuntoni, mutta niin, ettei se kuormittaisi minua liikaa.
Pidän kuitenkin itsestäni aikalailla tällaisena kuin olen, vaikken täydellinen olekaan, mutta olen oppinut hyväksymään itsessäni myös ne ei niin hyvät puolet. Ihminen voi kehittyä ja oppia kaikenlaista ja pyrin opettelemaan pois niistä ajattelumalleista tai toimintatavoista, jotka ovat haitallisia, mutta samalla täytyy myös hyväksyä se, että tulen aina olemaan "viallinen" ihminen, ja sen kanssa täytyy vain pystyä elämään.
Ulkonäössäni olisi ehkä jonkun mielestä paljonkin muutettavaa, mutta olen ihan sinut ulkoisten asioiden kanssa. Muutama kilo saisi lähteä. Unettomuus ja stressi eivät ole hyvä yhdistelmä painonhallinnan kannalta, mutta toisaalta liikun, elän terveellisesti ja teen töitä terveyteni eteen, joten en jaksa turhaan murehtia siitä, ettei enää masusta erota sikspäkkiä. Mikään elämässäni ei ole jäänyt ulkonäöstä kiinni, joten tällä mennään, mitä luonto on suonut.
Aletheias - Anonyymi
Pää, silmät, korvat, varpaat, vasta, polvet, peppu. Ajattelutavan.
- Anonyymi
Miksei naisten tissit voi olla kesähelteillä yhtä ulkopuolella riippuvaiset ja viilentyväiset kuten miesten kassit...
Ne vaan kerää tätä lämpöä...
Se nyt vaan tuli mieleen... - Anonyymi
Haluaisin olla ektrovertimpi.. nyt olen väärinymmärretty koska en osaa / pysty olemaan riittävän sosiaalinen
- Anonyymi
ihan hauska elokuva tuo james ja erittäin salainen.
- Anonyymi
kaikki
- Anonyymi
En mitään, olen jo liian täydellinen.
- Anonyymi
oikeasti trekisi miwsli mwnnä nukkumaankuin kun hellettä jaq n iin mutta pitäisi odottaa jännää vond elokuvaakin.
- Anonyymi
Ei ulkonäössä ei luonteessani mitään, ei niin että olisin täydellinen mutta tähän habitukseen olen tottunut ja hyväksyn itseni sellaisena kuin olen. Miten sitä edes johonkin muutokseen tottuisikaan.
Suuntavaiston haluaisin paremmaksi, sitä parantamisen varaa on reilusti. Tykkään sienestää. Nim. usein hukassa - Anonyymi
Rinnat ku saisi pois.
- Anonyymi
en muuttais mitään.
Olen sinut pätkäpituuteni kanssa, mutta jos tulisi lampunhenki, joka muuttaisi yhden asian minusta, niin kymmenen senttiä lisää pituutta sillain sopusuhtaisesti tekisi käytännönelämästäni huomattavasti helpompaa.
Vaan kun sitä ei ole minulle suotu, niin näillä mennään.- Anonyymi
Verenpaine on välillä vähän koholla ja pitäisi osata luopua lohtusalmiakeista niihin hetkiin.
M - Anonyymi
Mä spekuloin paljon.
Ehkä hitaampi järjenjuoksu auttaisi.
Vilma
Vois sitä muutakin toivoa, mutta ei oo lasikenkää, ei kurpitsavaunuja, ei haltijoita. - Anonyymi
En oikeastaan mitään. Luonteestani en yhtään mitään. Olen käyttänyt 50 vuotta oppiakseen elämään itseni kanssa. Ei millään jaksaisi aloittaa tätä urakkaa uudestaan.
Ulkonäössä sen verran, ett ehkä 5-6 kiloa voisi painoa vielä saada alemmas, mutta se ei ole niin tärkeää. Fyysinen kunto alkaa olla noin 10 kk treenin jälkeen jo ihan ok, joten se pieni painon pudotus olisi lopulta vaan sen takia, että saattaisi miellyttää naisteen silmää vielä hitusen enemmän. Toisaalta ikäluokkani naiset on harvemmin siinä kunnossa, että olisi varaa arvostella... :D- Anonyymi
Mikä on naistee?
Ehkä joku Earl Gray… tai vastaava?
Very nice, indeed. Mmmmmm. Should I make another cup, darling? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on naistee?
Ehkä joku Earl Gray… tai vastaava?
Very nice, indeed. Mmmmmm. Should I make another cup, darling?Naistee on miesteen vastakohta :D
Mut nyt Tour de France vitosella. On ne huikeita tyyppejä. 12 km nousua ja sateessa vielä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Naistee on miesteen vastakohta :D
Mut nyt Tour de France vitosella. On ne huikeita tyyppejä. 12 km nousua ja sateessa vielä.Vittu, nää on hulluja. Sateessa lasku, slicksit alla, pyörät ei paina paljon mitään ja vauhtia lähes 80 km/h.
Mulla tuntuu mahanpohjassa hyvissä olosuhteissa laskuissa jo 60 km/h... :) - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vittu, nää on hulluja. Sateessa lasku, slicksit alla, pyörät ei paina paljon mitään ja vauhtia lähes 80 km/h.
Mulla tuntuu mahanpohjassa hyvissä olosuhteissa laskuissa jo 60 km/h... :)Itse kohtuullisen paljon kesäisin pyöräilevänä olen kiinnittänyt huomiota siihen, miten monet wannabe-maantiepyöräilijät pitää käsiään stongalla. Täysin suorassa ja ihan vitun jäykkä ote stongasta. Kuka helvetti on heille opettanut sellaista? Tai mistä helvetistä ne on oppineet sellaisen erittäin epäkäytännöllisen ja epäergonomisen tyylin?
Se näyttää typerältä ja on myös käytännössä typerää. Ei mitään joustoa käsissä ja maastoon mukautumista. Mahtaa olla ranteet kovilla kun tärähtelee huolella jokaisessa pienessä pompussa...
Joo... Edelleen sama juttu. Jos oppia haluaa, pitää oppia parhailta. ei keskinkertaisuuksilta(opettajilta). Katsokaa Touria ja mitä ne parhaat tekee pyörän selässä... :)
- Anonyymi
Ennallistamishoito on vielä avoin leikkaushoidoista tarpeeksi saaneille.
- Anonyymi
Tahtoisin osata olla rakastavampi niitäkin kohtaan jotka ei ymmärrä univesaalista rakkaudesta yhtikäs mitään. Niitä jotka polkee itsekkyydessään muita jalkoihinsa. Tuhoaa luontoa ja halveksuu pienempiään. 🤷♀️
- Anonyymi
Universaali rakkaus menee kaiken tuon yli. Näkee joka sielun omassa oppikoulussaan arvokkaana. 🤷♀️
Enpä oikeastaan mitään. Ne asiat mitkä hieman kaihertavat, ovat ihan omissa käsissä, sen kun alottaa ja tekee, niin homma on paketissa. Puuttuu enää se aloitus, muuten tieto on olemassa 😂
- AnonyymiUUSI
tuollaisiakaan jotain uimaonnettomuuksia pitäisi sttua ollenkaan.
- aina palomestarei syypäänäbnäö - AnonyymiUUSI
Haluaisin kohdata jokaisen ihmisen ihmisenä. Ilman sitä ennakko-oletusta, joka perustuu elekieleen, vaatetukseen ja puheeseen.
- AnonyymiUUSI
Haluaisin tykätä ihmisistä.
- AnonyymiUUSI
Mä haluaisin päästä eroon mun miestisseistä ja saada oikein ison kikkelin nykyisen nysän tilalle
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun594054KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar942419Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452072- 221803
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?261601- 281536
- 151222
- 311148
- 1101125
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale791062