Viime päivinä on nähty monta jytkyä Lapissa.
Polkukesleyttämiseen päätyivät Sepi, Eetu, Juho ja Itkonen.
Mikä oli sinusta sykähdyttävin keskeytys?
Pakko sanoa Seppo. Ukon eväiden määrä oli omaa luokkaa.
Sykähdyttävin DNF
10
255
Vastaukset
- Anonyymi
Juhon DNF kova koska ukko oli tasasella metsän nopein, mutta ei pystynyt kulkemaan mäkiä.
- Anonyymi
Itkosen perusmatkojen dnf hattutemppu hakee vertaistaan. Onko jollain vielä pidempi putki piällä?
- Anonyymi
Onnicosmoksella pisin perusmatkijen dnfputki, tosin lienee lopettanut jo.
- Anonyymi
Eetu maratonilla 3.24h on äijä kunnossa
- Anonyymi
Rakkojen takia hätäkeskukseen. Tämä on kyllä Itkosen aikaansaannosta sanon mie.
Ihmiset soittavat rakkojen takia apua – Ilmoitusten sisältö kertoo, miten herkässä 112:n näppäily on
HS Lapissa|Retkeilijöiden maastopelastuksista kertyy miljoonalasku Lapissa, mutta yhä useammin hätäpuhelun taustalla ei ole oikeaa hätää. Pelastusjohtaja haluaisi laskuttaa perusteettomista tehtävistä. - Anonyymi
Nollasta ultraan sykähdyttävin dnf Kolilla. Maali on jo nähty. Ukkeli kuskasi maalikaaren Kolille.
- Anonyymi
Asennetta kehiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asennetta kehiin
Salli kertoi, että ohjelmistokehittäjät ovat luonnostaan laiskoja. IT nörtti Nollasta Ultraan keskeyttää kun saa mahollisuuden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Salli kertoi, että ohjelmistokehittäjät ovat luonnostaan laiskoja. IT nörtti Nollasta Ultraan keskeyttää kun saa mahollisuuden.
Ukkeli totisesti näyttää it-nörtiltä ei juoksijalta. Miksei riitä kympin kylähölkkä liikuntaharrastukseksi? Ei pidä ahnehtia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukkeli totisesti näyttää it-nörtiltä ei juoksijalta. Miksei riitä kympin kylähölkkä liikuntaharrastukseksi? Ei pidä ahnehtia!
Lyhyet matkat ei tunnu miltään kun somessa on nähnyt satamailisia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161