Tämä kokoelmajulkaisu julkaistii vuonna 2002 ja ostin tämän joskus vuonna 2004 muistaakseni. En varma mut tais olla joku nettimusakauppa josta ostin tai etten vain tilannut&ostanut sen musalehden kautta .
Harmi että liian turvallisia valintoja että muutaman biisin olemassaolo levyllä turhahko että oisin korvannut ne "yllätysvalinnoilla". Muuten kyllä osoitus oivallisista valinnoista.
1.yksinkertaista = pätevä kappale joka alkoi soida tiuhaan radioissa
2.joki joka kappale valmistui ensin hotelli sointu-ohjelmassa raakaversiona joka sitten pian miksattiin studiolla valmiimpaan muotohon ja kappale on todiste siitä että homma toimii
3.Irwin ja badding = loistava laulu jossa yhtye kumartaa vanhalle 1940 luvun suomimusaperinteelle
4.kirka (on pop) joka on loistava pop-laulu joka yllättävää kyllä ei välttämättä edes tunnistaisi heti perunateatteriksi ellei sen laula hanhiniemi
5.ois ollut hyvä tajuta =sisältää loistavaa väliosan menoa kuin myös kertosäe joka kertsi yksi levyn mahtipontisimmasta hetkistä
6.ei vielä viimeinen= lattariosastoa tää biisi että jopa pienet jennifer lopez-vivahteet tulee mulle tästä täydellisestä biisistä
7.pikkutaivas= loistavastirakennettu väliosa joka kaartuu luontevasti jotenkin hittipainotteiseen kertsiin = tykkään tästä !
8.vieraslista= joka loistolaulu että tais jyrki musaohjelmassa soida tää laulu aikoinaan
9.määränpää= ei kuulu levyn parhaimpiin mut ihan ok
10.siipeen jos sain = täydellinen biisi jossa kuuluu suomihenkisyys
11.Kylästä kaupungiksi= ei rakenteet oikein kohtaa minua tässä että ehkä sanoja väärässä paikassa asetettu =ei toim oikein
12.perso elämälle = ei toimi vieläkään tämä letkeä kappale
13.Nukkavieru= jossa seesteinen kertosäe ja hieman hillybilly tyylinen väliosa ja mielestäni onnistunut kappale
14.KErran eletty= ilman muuta levyn parhaimmistoa, jopa paras
15.mitä sais olla joka jankkaavan monotonisen jollottova kappale
16.Myrskynsilmään(final cut) joka on kappale joka täydellinen
17.kaikille joskus käy niin = joka loistava laulu joka vois mennä kolmas nainen tuotannnossaki
18.pidetään sadetta= jossa on jotain nerokasta mennoo
viestin lähettäjä Juha pohjola
Pauli hanhiniemen perunateatteri-Yksinkertaista
Anonyymi-ap
0
68
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663392Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463212Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1252771- 442553
- 311963
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871505- 391330
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391240