Nyt on aikoihin eletty. Joutsijärven asemapäällikönä unissaan esiintynyt Jaakko "Olen Joutsijärven imaami" on lopettanut oman älyn käyttämisen (ei tiedetä oliko mitään käytettävissä). Jaakko on näpytellä atk laitetta, eli kompuutteria. Siellä kurkistaneelle "Olen Joutsijärven tekoäly" olennolta Asemapäällikkö on kysäissyt, noin ohimennen, mitä ne Pumppuvoimalat oikein on. Ja vastaus on saanut Jaakon hämmentyneeksi. Mistä tuo rakkine kaiken voi tietää. Niinpä on parasta lähettää tekoälyn kirjoitus Kotilappi lehden kesätoimitukseen. Kyllä sen joku valopää julkaisee. Koko Herra Huun röttelö tärisee innosta. Jaakko on tietoniekka jonka tekoäly pelastaa konkurssiin ajautumassa olevan kyläyhdistyksen.
Ojaniemi teki yllättävän löydön, tekoäly
20
600
Vastaukset
- Anonyymi
Jaakko heitti veteen varsinaisen uutispommin.
- Anonyymi
Jaakon on nähty pesevän paitoja Gangesissa. Mukana oli kuuluisa paroonin ruskea metsästys asu jonka Jaakko oli ostanut Zildan puodista Varastotieltä. Pyhä lehmä kumarsi Jaakolle. Mystinen tekoäly.
- Anonyymi
Mutta mistä Jaakko kaiken tietää. Osaisko korjata digiboksin.
- Anonyymi
Jaakolla ei ole omia mielipiteitä. Sen täytyy pyytää muilta, vaikka tekoälyltä mitä mieltä pitää olla. Ikä alkaa painaa.
- Anonyymi
Julkaiseeko kotilappi jos lähetän luontokuviin, sammakon kutua. Kyllähän se kaiken Julkaisee. Kesällä kaikki muuttuu...
- Anonyymi
Minulla on tekoälyllä otettu kuva kun mato syntyy. Sensaatiomainen.
- Anonyymi
Uskooko se että tekoälyn tieto on puhdasta totta? Miksi tämmöistä harhaanjohtavaa höpötystä julkaistaan. Mummot on ihmeissään. No voivat sitten katsella eläinvauvojen kuvia pään selventämiseksi.
- Anonyymi
Periaate jolla tekoäly toimii on todenmukaisinta tietoutta. Paljon enemmän totta mitä kuulee ABC-llä tai ST1-sellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Periaate jolla tekoäly toimii on todenmukaisinta tietoutta. Paljon enemmän totta mitä kuulee ABC-llä tai ST1-sellä.
Tekoäly kaivaa nettiin kirjoitettua tietoa eli mahdollisesti myös huruakkojen ja absin totuuksia. Semmone veheje.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekoäly kaivaa nettiin kirjoitettua tietoa eli mahdollisesti myös huruakkojen ja absin totuuksia. Semmone veheje.
Tuskimpa tekoäly kaivelee näiltä palstoilta. Kaivelee tieteiseltä tutkimuksia ja asantuntijoilta käytännön kokemuksia. Tekoäly käy läpi sekunneissa tuhansia artikkeleita.
Näistä tekee yhteenvedon ja lausunnon. - Anonyymi
Jaakko ei ymmärrä että TEKOÄLY ei luo uutta. Se kokoaa vain julkisesti esitetyt tarkastamattomat virheelliset tiedot. Eli julkisesti on talvena aikana kirjoitettu täysin vääriä ja virheellisesti tehtyjä tietoja. Jaakon TEKOÄLY toistaa nämä valheeseen ja itse keksittyyn tuubaan perutuvat tiedot.
- Anonyymi
Kemijärveläisillä on synnynnäinen "tekoäly"!
ÄO pyöreä nolla!- Anonyymi
Koti-Lappi sen todistaa
- Anonyymi
Jaska ei puhu paskaa!
- Anonyymi
Kaikkea se kotilappikin viitsii uutisoida. Voi helevetti
- Anonyymi
Kyllä tekoälyä käytetään kummemmissakin asioissa kuin kysellään tietoa pumppuvoimaloista.
Ojaniemelle täytyy antaa tunnustusta, koska iäkkäänä uskaltuu hypätä teknologian huipun kyytiin. Täällä vielä turhan moni köröttelee kolakärryillä.
Tekoäly on tulevaisuutta, pelkona vain on että se jossain vaiheessa saattaa olla ihmistä viisaampi.
Lääketiede tulee hyötymään, lääkäritän jo nyt käyttävät vaikeissa tapauksissa sairauden selvittelyyn. - Anonyymi
Uusi ns. Päätoimittaja on pelle. Esaa tulee ikävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uusi ns. Päätoimittaja on pelle. Esaa tulee ikävä.
Kyllä siellä muut niitä hupijuttuja kirjottelee ku päätoimittaja. Valitettavasti
- Anonyymi
No, on taas jotakin!
- Anonyymi
Ojaniemi ja tekoäly.
Hmm..
Tekoälyä kummallakin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998