Lehdet kirjoittaa että asunnot menee hyvin kaupaksi. Kelle välittäjälle antaisit oman asuntosi myyntiin.
Asunnon myynti
9
241
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä.
- Anonyymi
ei mee kAUPAKSI LUTIKKA KOPPEROT
- Anonyymi
Nyt kannattaa Rovaniemellä omistaa asuntoja.
Voi laittaa ne vuokralle ja ottaa MANIT POIS turisteilta.
Elinkeinoelämä on tosi kovassa nousussa!
MIE OTAN MANIT POIS! on uusi huuto.
Ei enää se "MIE OON ASUKAS"
Vaan "MANIT POIS!" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kannattaa Rovaniemellä omistaa asuntoja.
Voi laittaa ne vuokralle ja ottaa MANIT POIS turisteilta.
Elinkeinoelämä on tosi kovassa nousussa!
MIE OTAN MANIT POIS! on uusi huuto.
Ei enää se "MIE OON ASUKAS"
Vaan "MANIT POIS!"Asunnon pitäminen jatkuvassa majoitusbisneksessä vaatii luvan. Tosi tyhmää huutaa muuta, luvatonta sakotetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asunnon pitäminen jatkuvassa majoitusbisneksessä vaatii luvan. Tosi tyhmää huutaa muuta, luvatonta sakotetaan.
Mistä se lupa kysytään? Taloyhtiöiden verkostolta? Onko jossain luetteloa niistä sadoista ja tuhansista taloyhtiöistä, jotka siihen verkostoon kuuluu?
Mitä jos Rollossa laitetaan oikein mielettömän karnevaalit pystyyn? Kuten Rion sambakarnevaalit. Tanssitaan kaduilla ja juhlitaan, huudetaan tervetuloa turistit ja vuokraus vapaaksi. Eikä olisi vihainen juhla, vaan iloinen, vapauden ja riemun juhla? Mitä mieltä olette ystävät, SOPIIKO?
Tanssitaan uusi tanssi, jonka nimi on MANIT POIS! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä se lupa kysytään? Taloyhtiöiden verkostolta? Onko jossain luetteloa niistä sadoista ja tuhansista taloyhtiöistä, jotka siihen verkostoon kuuluu?
Mitä jos Rollossa laitetaan oikein mielettömän karnevaalit pystyyn? Kuten Rion sambakarnevaalit. Tanssitaan kaduilla ja juhlitaan, huudetaan tervetuloa turistit ja vuokraus vapaaksi. Eikä olisi vihainen juhla, vaan iloinen, vapauden ja riemun juhla? Mitä mieltä olette ystävät, SOPIIKO?
Tanssitaan uusi tanssi, jonka nimi on MANIT POIS!Lupa haetaan kaupungin rakennusvalvonnasta, mutta lupaa ei tule jos yrittää aloittaa majoitusbisneksen asumiseen rakennetussa talossa. Laittomuus rehottaa kaupungissa ja jopa päättäjät sekä kaupungin viranhaltijat harjoittaa tuota laittomuutta!
- Anonyymi
mätäkuun juttuja,
airnb kymppikortteli tuhosi rovanimen 80 prosenttia hinnat tippuneet prostituutio,,huumeet airnb seku keksivät kuka pösilö uskoo syyhy ,lude kämppiä yms.. - Anonyymi
konkurssia pukkaa airnb läisille haaheheh
- Anonyymi
Vastaus suoraan aloittajan kysymykseen. Rovaniemellä on useita hyviä välittäjiä, paneutuvat asiaan tarmolla ja opastavat sekä pitävät huolen siitä, että kaupankäynnissä kaikki menee oikein. Kait sinulla nyt joku tuttu on joka on joko myynyt tai ostanut asunnon, kysy heidän kokemuksiaan. Eihän tänne voi eikä saa laittaa ihmisten nimiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2802212Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys161640Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2141342Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851155- 741110
Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60953TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18934Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva131904- 51876
Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61843