Kivet kastuu sanoi mauno päissänsä. Joo kastuuhan ne ainakin paäältä vähäksiaikaa.
Aikoinaan nuorin tyttäreni kysyi,puhunko yksikseni,kun olin ollut täällä korvessa yksin viikkoja?
No tietenkin puhun:noille rantapuille isoille petäjille ja kuusille,niitä halaillesani kerron,kuinka tämä päivä on minua kuljettanut ja onko verkoissa ollut kalaa ja kuinka onnellinen olen teidän seurassanne?
No tietenkin halkopinolle kerron aivan eri tarinaa: viestitän edesmenneelle miehelleni,kuinka noita sinun tekemiäsi polttopuita on mukavaa mättää tulipesiin,mutta sinun elämällesi ,siellä enkeleiden
valtakunnassa olen vähän kateellinen?
Kerran katsoin jonkun psykoloogin ohjelmaa,että yksin puhuminen on terapiaa ja että meidän yksinäisten pitäisi kertoa peilikuvallemme ja kehua ja kertoa tunteistamme.
Ennenvanhaan sitä olisi pidetty vanhuudenhöperyytenä?
Näin muuttuu maailma Eskoseni?https://www.stara.fi/2017/11/27/tutkimus-yksin-puhuminen-ehka-merkki-alykkyydesta/
Lapinläänissä ja varsinkin keskiosissa.
10
235
Vastaukset
- Anonyymi
Kattele sie vaan staraa, mie en moista tekelettä ole selannut
Jori-Pekka ”Jocka” Träskbäck (s. 1974[3] Vaasa) on suomalainen toimittaja, media-alan yrittäjä ja kokoomuslainen poliitikko. Hän on vuonna 2003 perustamansa Stara.fi-viihdelehden päätoimittaja ja julkaisua kustantavan Stara Media Online Oy:n toimitusjohtaja. - Anonyymi
Tupettajat puhhuu paljon yksin,eikä se eroa vaikka se tulee videolle se on kuitenkin yksinpuhumista. "Ysinkö se täälä puhuu? Parempi yksin kun huonon kaverin, (uunon ) kanssa"
- Anonyymi
Mieki puhun usein yksikseni ja kuule vetäsen välillä isolla voluumilla eldakajärven ,että kylä raikaa. Kukhan ei ole ainakhan vielä tullu kieltämhän että soo soo
Eldanka-järven jää
On taakse jäänyttä elämää
On siellä nyt fossit ja Sassit
Puomit ja passit juu
Korsuissa kamina
Siellä pelataan nakkia, raminaa
On meillä Fritzit ja Maxit
Ja Petropamaxit, juu
On täällä tallattu, on maata vallattu
On täällä kuokittu, ja täitä noukittu
On sota tuimaa
Ei Juno päätä huimaa
Pum, pum, pum, patteri paukkuu
Ja korohorot haukkuu, juu
Läskiä lotinaa
Ja peurampa pyllyä ihanaa
On römpsässä käristetty, kiristetty
Vattahan varistettu juu
Ei hevosilla heiniä
Vaan syövät ne tallissa seiniä
On toisilla suolissa santaa
Eikä tule lantaa, juu
See country shows near Helsinki
Get tickets as low as $122
You might also like
ALL RED
Playboi Carti
Hopeinen kuu
Olavi Virta
Juokse Sinä Humma
Tapio Rautavaara
On täällä nopsittu, on täällä tapsittu
Laukaistu miinoja ja annosviinoja
On eukkoa ikävä, kun syö sitä
Vitamiinipilleriä
Mutta se kotiloma tyssää
Kun roiskitaan ryssää, juu
Kis-Kis-kukkulat
On siellä munat sekä makkarat
Mutta se Muna kun se meni
Niin se Makkara jäi vain, juu
Röhössä on Tiltun tie
Se kurasena murasena Uhtualle vie
On täällä Bieloje-, Tshirni-
Ja Tschorneje-ozerot, juu
Varjossa honkien on lottakanttiini
Sumppia keittävi
Siell' lotta Lunkreeni
Voi pojat saamari
Nyt tuokaa naamarini
On tänne riukuja prykätty
On liukuja lykätty, juu
Korsuorkesteri on vuonna 1990 perustettu suomalainen yhtye, joka soitti tanssimusiikkia aina sota-ajan lauluista 1960-luvun rautalankaan noin 150 keikan vuosivauhdilla.
- Anonyymi
Jo siinä on herroilla vara valita
Hyviä uutisia! Suomessa on Euroopan toiseksi korkein työllisten tarjonta!
- Anonyymi
Soinin aika oli ja meni. Ei kukaan pelkuria kaipaa.
Näin se vaan on.
Soinin puujalkavitsit on jo ajat sitten itketty
- Anonyymi
Soini on kyllä tässä palestiina asiassa oikeassa täysin. Stub on pelle
- Anonyymi
että meinaat että siliäksi vaan.???
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst24614328Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1443763PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1283712Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1621460Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun3641434Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn411190En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O101036Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok45908Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var8901En pystynyt vaan vastaamaan...
Kaikki on ihan solmussa eikä ole voimia alkaa ratkaista naisena 😔90746