Kivet kastuu sanoi mauno päissänsä. Joo kastuuhan ne ainakin paäältä vähäksiaikaa.
Aikoinaan nuorin tyttäreni kysyi,puhunko yksikseni,kun olin ollut täällä korvessa yksin viikkoja?
No tietenkin puhun:noille rantapuille isoille petäjille ja kuusille,niitä halaillesani kerron,kuinka tämä päivä on minua kuljettanut ja onko verkoissa ollut kalaa ja kuinka onnellinen olen teidän seurassanne?
No tietenkin halkopinolle kerron aivan eri tarinaa: viestitän edesmenneelle miehelleni,kuinka noita sinun tekemiäsi polttopuita on mukavaa mättää tulipesiin,mutta sinun elämällesi ,siellä enkeleiden
valtakunnassa olen vähän kateellinen?
Kerran katsoin jonkun psykoloogin ohjelmaa,että yksin puhuminen on terapiaa ja että meidän yksinäisten pitäisi kertoa peilikuvallemme ja kehua ja kertoa tunteistamme.
Ennenvanhaan sitä olisi pidetty vanhuudenhöperyytenä?
Näin muuttuu maailma Eskoseni?https://www.stara.fi/2017/11/27/tutkimus-yksin-puhuminen-ehka-merkki-alykkyydesta/
Lapinläänissä ja varsinkin keskiosissa.
10
245
Vastaukset
- Anonyymi
Kattele sie vaan staraa, mie en moista tekelettä ole selannut
Jori-Pekka ”Jocka” Träskbäck (s. 1974[3] Vaasa) on suomalainen toimittaja, media-alan yrittäjä ja kokoomuslainen poliitikko. Hän on vuonna 2003 perustamansa Stara.fi-viihdelehden päätoimittaja ja julkaisua kustantavan Stara Media Online Oy:n toimitusjohtaja. - Anonyymi
Tupettajat puhhuu paljon yksin,eikä se eroa vaikka se tulee videolle se on kuitenkin yksinpuhumista. "Ysinkö se täälä puhuu? Parempi yksin kun huonon kaverin, (uunon ) kanssa"
- Anonyymi
Mieki puhun usein yksikseni ja kuule vetäsen välillä isolla voluumilla eldakajärven ,että kylä raikaa. Kukhan ei ole ainakhan vielä tullu kieltämhän että soo soo
Eldanka-järven jää
On taakse jäänyttä elämää
On siellä nyt fossit ja Sassit
Puomit ja passit juu
Korsuissa kamina
Siellä pelataan nakkia, raminaa
On meillä Fritzit ja Maxit
Ja Petropamaxit, juu
On täällä tallattu, on maata vallattu
On täällä kuokittu, ja täitä noukittu
On sota tuimaa
Ei Juno päätä huimaa
Pum, pum, pum, patteri paukkuu
Ja korohorot haukkuu, juu
Läskiä lotinaa
Ja peurampa pyllyä ihanaa
On römpsässä käristetty, kiristetty
Vattahan varistettu juu
Ei hevosilla heiniä
Vaan syövät ne tallissa seiniä
On toisilla suolissa santaa
Eikä tule lantaa, juu
See country shows near Helsinki
Get tickets as low as $122
You might also like
ALL RED
Playboi Carti
Hopeinen kuu
Olavi Virta
Juokse Sinä Humma
Tapio Rautavaara
On täällä nopsittu, on täällä tapsittu
Laukaistu miinoja ja annosviinoja
On eukkoa ikävä, kun syö sitä
Vitamiinipilleriä
Mutta se kotiloma tyssää
Kun roiskitaan ryssää, juu
Kis-Kis-kukkulat
On siellä munat sekä makkarat
Mutta se Muna kun se meni
Niin se Makkara jäi vain, juu
Röhössä on Tiltun tie
Se kurasena murasena Uhtualle vie
On täällä Bieloje-, Tshirni-
Ja Tschorneje-ozerot, juu
Varjossa honkien on lottakanttiini
Sumppia keittävi
Siell' lotta Lunkreeni
Voi pojat saamari
Nyt tuokaa naamarini
On tänne riukuja prykätty
On liukuja lykätty, juu
Korsuorkesteri on vuonna 1990 perustettu suomalainen yhtye, joka soitti tanssimusiikkia aina sota-ajan lauluista 1960-luvun rautalankaan noin 150 keikan vuosivauhdilla.
- Anonyymi
Jo siinä on herroilla vara valita
Hyviä uutisia! Suomessa on Euroopan toiseksi korkein työllisten tarjonta!
- Anonyymi
Soinin aika oli ja meni. Ei kukaan pelkuria kaipaa.
Näin se vaan on.
Soinin puujalkavitsit on jo ajat sitten itketty
- Anonyymi
Soini on kyllä tässä palestiina asiassa oikeassa täysin. Stub on pelle
- Anonyymi
että meinaat että siliäksi vaan.???
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.704908Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113349Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j202592Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571675- 471556
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441336- 941302
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2171057Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.71985IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51875