Palstan viisaimmille pähkinä purtavaksi

Anonyymi-ap

Tein pienen tutkimuksen ja havaitsin seuraavan yhtäläisyyden: moni nainen, jolla on lapsia, on mitä ilmeisemmin saanut kikulia. Sen sijaan moni mies, joka on saanut kikulia, ei ole kuitenkaan saanut lapsia. Mistä moinen eroavaisuus johtuu?

16

346

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vai että tutkimus

• Anonyymi

No sinä sentään innostuit taas jostain syystä palstaäijän kekeilystä hohhoijaa

• Anonyymi

Vaikuttaisko kantokyvyn puute asiaan

• Anonyymi

Mimmosia olisi peräaukosta syntyneet lapset. Siinä seuraava pähkinä. 😑

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Ruskeita, ruskeitapa hyvinkin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ruskeita, ruskeitapa hyvinkin!

Palstasröjasun ja jonkun jämäpatsinellen keskustelu jatkuu näköjään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Ap purkoon pähkinöitään asian tiimoilta ihan itse 😁

• Anonyymi

Mahtaa olla pähkinä.

• Anonyymi

No mutta ap oletko miettinyt vielä ihmeellisempää asiaa, nimittäin sitä että edes moni nainen joka on saanut kikulia ei ole saanut lapsia? Tai jos nainen olisi tullut raskaaksi jokaisesta yhdynnästä niin montako lasta per nainen olisi?

• Anonyymi

En mä mieti noin monimutkaisia asioita 😔 sitä varten maailmassa on paaaljon viisaampia ihmisiä kuin minä 😌

• Anonyymi

Aika moni mies on isä tietämättäänkin. Naisseikkailujen hedelmiä.

Jasu

• Anonyymi

And that’s the hope bro?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

And that’s the hope bro?

Miksi mä kellekkään sellaista toivoisin?

Jasu

• Anonyymi

Jotta asia olisi vielä monimutksisempi, niin on sellaisiakin naisia, joilla on lapsia ja jotka ovat saaneet, mutta noilla asioilla ei ole mitään tekemistä keskenään.

• Anonyymi

Vielä monimutkaisemnaksi menee, kun lisäämme yhtälöön naiset, jotka eivät ole koskaan saaneet ja joilla silti on lapsia 🤯. Voimme siis todeta, että naisilla, jotka ovat saaneet kikkulia, joko on tai ei ole lapsia ja naiset, joilla on lapsia, joka ovat tai eivät ole saaneet kikkulia.

Voimme olla varmoja vain siitä, että miehillä, jotka ovat saaneet kikkulia, ei ole lapsia. Ei ku hei, ei siitäkään voi olla varma 🤔. Okei, voimme olla varmoja vain siitä, että miehillä, jotka ovat saaneet kikkulia ei ole lapsia sen kikkulin saamisen seurauksena. Näin ainakin jos pidättäydymme miettimästä mahdollista ihmisen puuttumista tarinamme henkilöiden sukupuoliin.

• Anonyymi kirjoitti:

Vielä monimutkaisemnaksi menee, kun lisäämme yhtälöön naiset, jotka eivät ole koskaan saaneet ja joilla silti on lapsia 🤯. Voimme siis todeta, että naisilla, jotka ovat saaneet kikkulia, joko on tai ei ole lapsia ja naiset, joilla on lapsia, joka ovat tai eivät ole saaneet kikkulia.

Voimme olla varmoja vain siitä, että miehillä, jotka ovat saaneet kikkulia, ei ole lapsia. Ei ku hei, ei siitäkään voi olla varma 🤔. Okei, voimme olla varmoja vain siitä, että miehillä, jotka ovat saaneet kikkulia ei ole lapsia sen kikkulin saamisen seurauksena. Näin ainakin jos pidättäydymme miettimästä mahdollista ihmisen puuttumista tarinamme henkilöiden sukupuoliin.

Entäs muunsukupuoliset? Siis minulle ei ole olemassa kuin kaksi sukupuolta, naaras ja uros, mutta olen kuullut legendaa muun sukupuolisista. Mitä lie tarkoittanee. :)

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe